۹۲۰۵۲۴
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

تکذیب شایعه سرقت از ۳۰هزار خودرو در چذابه

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان درباره شایعه سرقت از ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ چذابه گفت: بر اساس گزارشات و شکایات زائران لوازم جانبی ۱۱ خودرو در این مدت در مرز چذابه مورد سرقت قرار گرفته و سرقت از ۳۰ هزار خودرو صحت ندارد.

خبرگزاری تسنیم: روابط عمومی استانداری خوزستان در اطلاعیه‌ای پیرو انتشار خبری مبنی بر سرقت از ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ چذابه اظهار داشت: تعداد کل خودروهای پارکینگ چذابه ۲۸ هزار دستگاه بوده است و سرقت از خودروهای مذکور در حد کمتر از انگشتان دست (سرقت لاستیک، ظبط صوت و وسایل داخل ۹ خودرو ) بوده که بلافاصله سارقین شناسایی و دستگیر شدند و اموال سرقتی نیز از آنان کشف و ضبط شد.

تکذیب شایعه سرقت از ۳۰هزار خودرو در چذابه

در این اطلاعیه آمده است: ضمنا خودوری سرقتی نیز متعلق به سارقین بوده است که جهت پوشش سرقت لوازم خودروهای داخل پارکینگ استفاده می‌شد. گفتنی است که تعداد ناچیز سرقت در مقابل تعداد کل خودروهای مستقر در پارکینگ و دستگیری سریع عاملان سرقت‌ها نشان‌دهنده توجه به حفظ اموال زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) و قمر بنی‌هاشم(ع) است. بنابراین مراتب جهت اطلاع مخاطبان و زائران عزیز اعلام می‌شود و انتظار می‌رود اصحاب رسانه نسبت به اطلاع‌رسانی این مطلب جهت تنویر افکار عمومی همکاری کنند.

شهاب رزمی مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان نیز در واکنش به این موضوع در جمع خبرنگاران ضمن تکذیب شایعه منتشر شده اظهار داشت: بر اساس گزارشات و شکایات زائران لوازم جانبی 11 خودرو در این مدت در مرز چذابه مورد سرقت قرار گرفته است.

وی افزود: بعد از دریافت گزارشات سرقت امنیت و مراقبت از پارکینگ‌ها بیشتر شده و نیروهای امنیتی و انتظامی و بسیج به‌صورت محسوس و غیرمحسوس پارکینگ را زیر نظر داشتند.

مدیرکل بازرسی استانداری خوزستان ادامه داد: در 2 روز گذشته دو خودروی سمند و پژو که قصد خروج از پارکینگ را داشتند ماموران به آنها مشکوک شده که پس از بازرسی مشخص می‌شود سارقین این خودروها بوده‌اند و اموال همراه آنها تحویل مالکان داده شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تکذیب هم نیست خیلی صحیح است

    • بدون نام

      دزدها معمولاً در این شلوغی ها دست به جرایم زده چون مردم ایران در فکر زیارت عتبات عالیات میروند که دزدها شرایط را غنیمت شمرده و از هیچی فروگذار نمیکند، خداوند بزرگ این دزدان را به راه راست هدایت کند تا بیش از این به کشورمان لطمه نزنند،

    • بدون نام

      گویی مسولین انتظار داشتندبیشتردزدی شود ی مثال میگویندبیست هزاران درد مسول مربوطه میگویندبیست و هشت هزارخودرووجوددارد

    • بدون نام

      همش دروغ است اگر نبودکه مردم نمی گفتن شما باید بخاطر حفظ ابروی خودتان تکذیبش کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درسته فقط 29 هزاره یه کم عقب وجلوشده عدداش

      • بدون نام

        درسته فقط 29 هزاره یه کم عقب وجلوشده عدداش

    • بدون نام

      چون تکذیب شده پس حتما صحت داره

    • ali

      شماها دروغ میگویید من اهوازیم اونجا خودم بودم بیشترمردم خودروهایشون دوزیدن نزدیک ۳۰۰خودرو پیداشون نکردیم ....الکی نگویید تکذیب شد

    • رضا

      تکذیب ، متاسفانه جزئی از اجزای مهم مدیریت شده . عدم تکذیب موجب حذف از مدیریت توسط مقام بالاترخواهد شد ، همینطور بگیر و برو بالا !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج