۹۲۳۰۵۱
۱۷ نظر
۵۰۰۵
۱۷ نظر
۵۰۰۵
پ

تاریخ دقیق افتتاح آزادراه تهران-شمال اعلام شد

رییس بنیاد مستضعفان تاریخ دقیق افتتاح آزادراه تهران-شمال را اعلام کرد.

ایسنا: پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان در یادداشتی در صفحه توییتر خود با اشاره به بازدیدی که از این پروژه داشته است، اعلام کرد قطعه اول آزادراه تهران-شمال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس بنیاد مستضعفان پیشتر نیز از افتتاح قطعه نخست آزادراه تهران - شمال به طور ۳۲ کیلومتر در دهه فجر خبر داده بود، اما وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که آزادراه تهران-شمال را زودتر از دهه فجر افتتاح می‌کنیم، از مسدود شدن جاده چالوس در برخی روزهای میانی هفته برای انجام عملیات فاز دو آزادراه تهران-شمال خبر داده بود.

تاریخ دقیق افتتاح آزادراه تهران-شمال اعلام شد

محمد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه براساس اظهارات رئیس بنیاد مستضعفان، منطقه یک آزادراه تهران-شمال دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد و چرا تاریخ افتتاح و بهره‌برداری این آزادراه تغییرات زیادی داشته است؟ اعلام کرد: از قبل هم گفته بودیم که تا پایان تابستان امسال عملیات ساخت منطقه یک آزادراه تهران-شمال به پایان می‌رسد و هم اکنون نیز این عملیات در حال اتمام است و بیش از سه هزار نفر در آنجا فعالیت می‌کنند؛ اما سیستم مدیریت و بهره‌برداری باید تست و آزمایش شود و وقتی که این سیستم مستقر شد باید این کار را انجام دهیم.

اسلامی افزوده بود: با رئیس بنیاد مستضعفان مذاکراتی داشتم و همه حرف‌های او این بود که نمی‌خواهد آزادراه تهران-شمال به صورت آزمایشی به بهره‌برداری برسد و افتتاح شود و قصد همه ما این است که تست‌ها و آزمایشات لازم روی این آزادراه و سیستم‌های آن انجام شود و روزی که افتتاح صورت می‌گیرد مردم بتوانند از این آزادراه استفاده کنند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: گرچه بنیاد مستضعفان به عنوان مجری پروژه، افتتاح این آزادراه را دهه فجر اعلام کرده است اما امیدواریم که خیلی زودتر این اتفاق بیفتد که همین طور هم خواهد بود و هم اکنون به شرکت‌های مستقر در آزادراه گفته‌ایم که هر چه زودتر کارشان را تمام کنند و به منطقه ۲ آزادراه مهاجرت کنند، چرا که می‌خواهیم تا قبل از پایان دولت دوازدهم بخش‌های اصلی منطقه ۲ آزادراه تهران-شمال را به پایان برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مهمی که باعث شده افتتاح آزادراه تهران شمال به تأخیر بیفتد این است که می‌خواهیم عملیات تعریض جاده چالوس را به طول ۱۳ کیلومتر انجام دهیم و بنیاد مستضعفان تقاضا کرده که این جاده در روزهایی بسته شود تا بتواند به سرعت این کار را انجام دهد. در این راستا با پلیس هماهنگی‌های لازم انجام شده و قرار است در روزهای وسط هفته بتوانیم این جاده را مسدود کنیم تا مردم در هنگام اجرای عملیات تعریض اذیت نشوند و عملیات تعریض اجرا شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رضا شاه از شمال تا جنوب ایران را طی ۸ سال با امکانات اون زمان انجام داد و تونل کندوان هم بخشی از ان بود اینکه همه چیز گذشتگان را نادیده بگیریم اخلاق خوبی نیست

    • شمالی

      چه بدبختی شدیم ما شمالیا .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا بد بخت زمین هاتون ترزش بالایی پیدا کرده روستایی هست از من شهری پولدارتره ماشین انچنانی زیر پای بچه اش هست با فروش یه قطعه کوچیک از زمینش پول زیادی کسب می کنه

      • بدون نام

        ۱۶:۱۲
        مردم شمال همه روستایی نیستن بیسواد اکثرا شهر نشینن ضمنا زمینهای روستاییها رو به قیمت کم ازشون میخرن بعد از ساخت و ساز فیمت میره روش فیلم طنز از تهران میسازید برای شمالیها به اسم خودتون پایتخت براساس خمون حکم میکنید انقدر یر خرید برنج از کشاورزان دبه درمیارن و به قیمت کم ازشون میخرن که مجبور به فروش زمینهاشون شدن بعضی اونم نه همه برو قیمت زمین خالی رو بخون ببین متری چنده بعدا بیا دروغ بنویس پول زیادی کسب میکنه اون پول فوقش به خرید یه خونه تو شهرهای شمالی برسه ویلاهای ساخته شده است که گرونه نه قطعات زمین فقط ببین متری چقدره متری یک میلیون هم نیست

    • بدون نام

      به بهانه این ازاد راه چه جنگلی رو نابود کردن چه پولی به جیب زدن از وقتی که حافظه من یاری میکنه دارن این جاده رو میسازن حالا دیگه راهی برا جنگل خواری ندارن دارن پروژه ابرسانی به کویر مرکزی رو کلید میزنن.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بجز جنگل کوه و هم تخریب کردن تا این آزاد راه و بسازن حالا بماند چقدر این وسط دزدی و اختلاس کردن به بهانه این پروژه برای انتقال آب به کویر هم همینه ۴۰ هکتار جنگل و حیف و میل افراد خاص آخرشم یه پروژه شکست خورده

    • بدون نام

      خجالت نمیکشن سی سال میخوان یه اتوبان بسازن با تکنولوژی حال حاضر در عرض شش سال یک جزیره مصنوعی با تمام امکانات در جهان ساخته میشود

    • محمد جواد

      درست سی سال می‌گذرد هنوز در نیمه راه هستیم ونمی توانیم این بزرگ راه تمام شود ومردم از شر ترافیک کشنده راحت شوند ترا خدا اگر عرق وطن خواهی در جسم وتنتان وجود دارد این بزرگراه حیاتی را به پایان برسانید وملتی را از این مشکلات راحت کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بزرگراه حیاتی ؟ از چه نظر این بزرگراه حیاتیه ؟ یه سر به راههای منتهی به استان سیستان بلوچستان بنداز بعدا بگو آزاد راه تهران شمال حیاتیه ، گردش و تفریح رفتن برای شما انقدر حیاتیه ؟

    • بدون نام

      نماد ، رخوت، سستی ، بی نظمی، سو مدیریت،.........

    • احسان

      در نا امیدی بسی امید است

    • ر ی

      به مبارکی و سلامتی ان شاالله . دست دست اندرکاران درد نکنه

    • بدون نام

      حالا چه عجله ای دارید ؟ بزارید برای سده اول انقلاب که یک مناسبتی هم باشه

    • بدون نام

      چندین ساله برای افتتاح متروی هشتگرد امروز فردا میکنند هنوزهم خبری نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تهرانیا هشتگرد نمیرن اینم برای مردم تهران ساختن که راحت تر برن شمال کنار دریا

    • بدون نام

      یکیو بیارید این بزرگراه لعنتی رو تموم کنه تو 30 سال میشد از اینجا تا کره مریخ بزرگراه زد

    • !!!!!

      چرا نظر منو نمیذاری... جیگرشو نداری ؟؟!!
      خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج