۹۲۴۸۰۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

کیانی: از هوادارن تراکتور دلخورم، ولی آن‌ها را دوست دارم

کاپیتان سپاهان در مورد شرایط تیمش و همچنین دیدار هفته آینده مقابل استقلال صحبت کرد.

ایلنا: مهدی کیانی در خصوص شرایط این روزهای سپاهان اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و با وجود اینکه در بازی اخیر امتیاز از دست دادیم ولی باید از فکر آن بازی بیاییم بیرون و به فکر بازی‌های بعدی باشیم تا بتوانیم امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و به امید خدا دوباره روی دور برد بیافتیم.

وی در مورد بازی مقابل پارس جم گفت: بازی خیلی خوبی بود و به نظر من بازی مقابل پارس در جم کار راحتی نیست و هر تیمی می‌تواند در آنجا به مشکل بخورد. پارس تیم خوبی است و مربی و بازیکنان خوبی دارد ولی اگر دقت کنید ما موقعیت‌های زیادی در این بازی روی دروازه ایجاد کردیم که در استفاده از آنها بی‌دقت بودیم.

۲ بازی است که با همین فرصت سوزی‌ها و کم دقتی ها امتیاز از دست می‌دهیم و باید ببینیم مشکل از کجاست. برای تیمی که می‌خواهد قهرمان شود این اتفاق خوبی نیست و امیدوارم در بازی‌های بعدی دقت بیشتری به خرج دهیم. پارس جم در این دیدار هیچ موقعیتی روی دروازه ما خلق نکرد.

کاپیتان سپاهان در مورد خطایش که منجر به اعلام پنالتی برای پارس جم شد هم عنوان کرد: واقعاً می‌گویم آن صحنه حتی ۵ درصد هم پنالتی نبود و تصمیم اشتباهی بود که از سوی داور گرفته شد. نمی‌خواهم مسائل را گردن داوری بیاندازم ولی یک پنالتی اشتباه به سود حریف گرفتند و گل سالم ما را هم به اشتباه آفساید اعلام کردند و این مسائل باعث شد ۲ امتیاز از دست بدهیم.

کیانی در مورد اخراج محبی و غیبتش در بازی بعدی هم گفت: آقای سیدعلی از داوران خوب و زحمتکش فوتبال ماست ولی خب باید دقت کند که محبی جوان است و یک لحظه اشتباه کرد و می‌توانست به یک تذکر اکتفا کند و دادن کارت تصمیم سخت‌گیرانه‌ای بود. به نظرم به داوری در فوتبال ما باید بیشتر بها داده شود تا ضریب اشتباهات پایین بیاید. این عزیزان همه داوران خوبی هستند ولی خب باید جوری باشد که فقط به فکر داوری خودشان باشند و دغدغه دیگری نداشته باشند. آنها به اندازه زحمتی که می‌کشند دستمزد نمی‌گیرند و همین موضوع روی تمرکزشان تاثیر می‌گذارد.

وی در مورد بازی هفته بعد با تراکتور هم عنوان کرد: تراکتور از تیم‌های خوب و قدرتمند لیگ است و کار واقعاً سختی مقابل آنها داریم. بازیکنان خوب و با تجربه زیادی در ترکیب خودشان دارند که هر کدامشان برای قدرتمند بودن یک تیم کافی هستند ولی همانطور که گفتم دیگر حق اشتباه و امتیاز دادن نداریم خصوصاً در بازی‌های خانگی و برای همین محکوم به برد هستیم. از تماشاگران‌مان خواهش می‌کنم در این شرایط ما را تنها نگذارند و به کمک‌مان بیایند تا بتوانیم با حمایت آنها عملکرد بهتری داشته باشیم.

کاپیتان سپاهان در مورد شکست سنگین تراکتور مقابل استقلال و تاثیرش روی بازی با آنها توضیح داد: من بازی تراکتور با استقلال را دیدم و هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. با اینکه تراکتور شکست سنگینی متحمل شد ولی واقعاً خوب بازی کرد و موقعیت‌های زیادی هم از دست داد و می‌توانست نتیجه جور دیگری رقم بخورد. الان هم که آنها با این نتیجه شکست خوردند انگیزه‌شان برای بازی با ما بیشتر می‌شود و می‌آیند برای جبران نتیجه بازی قبلی و به نظرم همین کار ما را سخت‌تر می‌کند.

کیانی در مورد تقابل خودش با تراکتور گفت: این بازی برای من بازی خاصی است و مقابل تیمی به میدان می‌روم که بیشترین سال‌های عمرم فوتبالی‌ام را در آن حضور داشتم و خاطرات تلخ و شیرین زیادی از آن دارم. یک دلخوری‌ها و ناراحتی‌هایی هم از قبل دارم که آنها را کنار گذاشتم چرا که مردم آذربایجان را قلباً دوست دارم. من سال‌ها در تبریز زندگی کردم و فرزندانم در این شهر متولد شدند و آنجا را به نوعی شهر خودم می‌دانم ولی به هر حال من بازیکن سپاهان هستم و برای نتیجه گرفتن تیمم همه کار انجام می‌دهم و امیدوارم ۳ امتیاز این بازی مال ما باشد.

وی در مورد احضار قلعه‌نویی به کمیته اخلاق هم عنوان کرد: آقای قلعه‌نویی مربی و انسان بزرگی است ولی متاسفانه شرایط بدی در ورزشگاه‌های ما ایجاد شده و خیلی راحت هر توهینی دلشان بخواهد انجام می‌دهند و هیچکسی هم برخوردی نمی‌کند و تدبیری برای حل این موضوع اندیشیده نمی‌شود. بنده خدا چند بازی ۹۰ دقیقه کامل بدترین فحاشی‌ها و توهین‌ها را تحمل کرد و هرکسی هم جای او بود از کوره در می‌رفت.

دیدید که خود ایشان هم معذرت خواهی کرد ولی باید فکری به حال جو ورزشگاه‌ها شود. همین هفته قبل هم بنده خدا رسول خطیبی توهین شنید و خیلی از این موضوع ناراحت شدم. خواهشم این است که فکری برای کنترل جو سکوها شود. هواداران واقعی فوتبال در همه تیم‌ها و شهرها هیچ وقت به کسی توهین نمی‌کنند و این جماعت عده خاصی هستند که باید شناسایی شوند و با آنها برخورد شود یا از حضورشان در ورزشگاه جلوگیری شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      میگیرن یک بلای سرت می اوردند زیادی حرف نزن

    • آسمان ابی بلداجی

      اگه واقعا تراکتور دوست داشتی نمیرفتی سپاهان فک نکنم باهم زیاد فرقی بکنن در صورتی که تراکتورسازی بازم بهتر بود

    • بدون نام

      کیانی تو اکثر بازیها تاثیر مثبتی داشته و داره ... اخلاقشم خوبه دمش گرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج