۹۲۴۸۶۵
۹۵ نظر
۵۳۷۶
۹۵ نظر
۵۳۷۶
پ

رفتار عجیب گزارشگر تبریزی؛ تلویزیون ملی جای کری‌خوانی نیست!

درباره رفتار عجیب گزارشگر سیمای مرکز تبریز که به‌جای گزارش بازی استقلال و تراکتورسازی، تریبون رسمی را تبدیل به محلی برای رجزخوانی کرد. مصادیق بی‌ادبی‌های او نچیست و چطور بر آتش اختلاف‌ها دمید؟ ?آنچه عصر جمعه رقم خورد، کم‌سابقه بود.

روزنامه هفت صبح - احمد رنجبر: درباره رفتار عجیب گزارشگر سیمای مرکز تبریز که به‌جای گزارش بازی استقلال و تراکتورسازی، تریبون رسمی را تبدیل به محلی برای رجزخوانی کرد. مصادیق بی‌ادبی‌های او نچیست و چطور بر آتش اختلاف‌ها دمید؟
آنچه عصر جمعه رقم خورد، کم‌سابقه بود.

گزارشگر بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران تا توانست سراغ فرامتن رفت و اعصاب بیننده‌ها را به بازی گرفت. مجتبی ساعی فراموش کرده بود که صرفاً گزارشگر بازی است. او تریبون رسمی تلویزیون را در حد سکوی تیفوسی‌های ورزشگاه تقلیل داد. از عصر جمعه فضای مجازی پر شد از جمله‌های عجیب ساعی. هنوز کسی نمی‌داند چرا او یک‌تنه حاشیه ایجاد کرد؟

رفتار عجیب گزارشگر تبریزی؛ تلویزیون ملی جای کری‌خوانی نیست!

رکورد تعصب شکست!

این نخستین بار نیست که گزارشگران مراکز استان‌ها مورد انتقاد افکار عمومی قرار می‌گیرند. پیش‌تر درباره رویه آن‌ها شاهد بحث و نظر‌های مختلفی بوده‌ایم تا جایی که دامنه نقد به خود تلویزیون هم کشیده شد. مسئله این است که آیا گزارشگران شهرستانی مجاز به طرفداری از تیم استان خود هستند؟

اگر بله چرا تیم‌های پایتخت گزارشگر اختصاصی ندارند؟ و مسئله بعد، آیا این گزارشگران می‌توانند رقبا را نادیده بگیرند؟ هنوز اتفاق نظر برای پاسخ به این سوال‌ها وجود ندارد و بحث دامنه‌دار است. در این شرایط مجتبی ساعی وارد فاز تازه‌ای می‌شود. این گزارشگر، ماجرا را از حد هواداری فراتر برد و کارش به توهین رسید.

معادله چند مجهولی تعداد طرفدار

یکی از مهم‌ترین فراز‌های گزارش مجتبی ساعی جمله معروفی است که بعد از گل اول تراکتورسازی به زبان آورد: "پنجمین تیم پرطرفدار جهان یک، دومین تیم پرطرفدار ایران صفر" اشاره او آماری است که یک ماه پیش سایت فوتبالی ترانسفر مارکت منتشر کرد.

اینکه آیا آمار یک ماه پیش قابل استناد است و آیا روش ترانسفر مارکت در محاسبه هواداران را می‌توان ملاک قرار داد، سوژه این گزارش نیست. همین‌قدر اشاره کافی است که روز گذشته چند رسانه در این آمار تشکیک وارد کردند. فرض ما همانی است که سایت فوتبالی ترانسفر مارکت اعلام کرده. آیا یک گزارشگر حق دارد این آمار را دستاویز کری‌خوانی قرار دهد؟

ساعی با یک تیر چند نشان زده. اولاً گفته تراکتورسازی پرطرفدارترین تیم ایران است، بعد از آن استقلال تهران را در رتبه دوم قرار داده و در نهایت نتیجه گرفته پرسپولیس تهران رتبه سوم را داراست. منبع این آمار کجاست؟ پس چرا در برنامه نود بار‌ها پرسپولیس اول شده؟ مهم‌تر از همه، شأن یک گزارشگر کل‌کل با هواداران، آن هم بر اساس یک آمار جعلی است؟ او حق دارد از تریبون رسمی سوءاستفاده کند؟

رفتار عجیب گزارشگر تبریزی؛ تلویزیون ملی جای کری‌خوانی نیست!

توهین به جام و لیگ

پیگیران فوتبال از رقابت پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز اطلاع دارند. حساسیت مسابقات این دو تیم در سال‌های اخیر به گونه‌ای است که پیش از مسابقه، رسانه‌های رسمی هواداران را دعوت به آرامش می‌کنند. این نکته بدیهی را مجتبی ساعی نمی‌داند؟! پس چرا بعد از طرح یک آمار نه چندان معتبر، جام لیگ برتر را فلزی می‌خواند؟!

و اینطور گزارش کرد: "از در و دیوار استادیوم هوادار می‌باره. اون جا روی تپه‌ها هم اگر،دقت کنید پر است. " خودش متوجه گاف شد و اینطور ادامه داد: "امروز، چون هوا تاریک است مشخص نیست که هواداران روی تپه‌ها حضور دارند یا خیر. "

این جمله‌ها مقدمه‌ای بود برای جمله بعدی: "عظمت هواداران تراکتورسازی شاید پارسال برای بعضی‌ها نامأنوس بود ولی بعد از خبری که ترانسفر مارکت اعلام کرد نباید این عظمت نامأنوس باشه. شاید خیلی تیم‌ها جام بگیرند ولی جام‌شون بازتاب جهانی نداشته باشه ولی این نوع عظمت که البته عظمت مربوط به جام‌های فلزی را نفی نمی‌کنه بازتاب جهانی دارد.

" این جمله عین خط و نشان برای پرسپولیسی‌هاست و حکم شعله‌ور کردن یک سوءتفاهم را دارد. وانگهی مجتبی ساعی با فلزی خواندن جام به دام دیگری می‌افتد و آن بی‌ارزش دانستن لیگ کشورمان است. اگر جام فلزی است چرا تیم تراکتور و بقیه اینقدر می‌جنگند؟

تنش‌افزایی به سبک ساعی

نحوه گزارش ساعی به‌قدری متعصبانه بود که خیلی زود صدای اعتراض بیننده‌ها به هوا رفت. سیاوش اکبرپور کارشناس برنامه فوتبال برتر هم دلخوری‌اش را نشان داد و گفت بی‌شک استقلال پرطرفدارترین تیم ایران است. محمد حسین میثاقی اسم پرسپولیس را آورد و گفت برای آن‌ها کری می‌خوانید؟

رفتار عجیب گزارشگر تبریزی؛ تلویزیون ملی جای کری‌خوانی نیست!

اکبرپور این بار منظورش را واضح‌تر بیان کرد و اصل واقعیت را گفت: به نظر من فرقی بین استقلال و پرسپولیس نیست و این دو تیم بیشترین هوادار را دارند... بعد هم از خوبی‌های تراکتورسازی و قابلیت‌های این تیم گفت.

می‌بینید گفته‌های خام‌دستانه یک گزارش چطور باعث ایجاد شلعه‌های اختلاف می‌شود؟ اکبرپور زیرک بود که بحث را روی آنتن زنده جمع کرد ولی نتیجه کری‌های متعصبانه از تریبون رسمی حاصلی ندارد جز افزایش تنش در فوتبال ما.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • türk gizi

      ملی؟؟؟اگرم یک درصد ملیش حساب کنیم مال فارس هاست و ربطی ب ماها نداره
      پخش زنده نمیرفتید شهر خودمون استادیوم خودمون هرکاری دلمون بخواد میکنیم
      مجتبی هم دمش گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اونجا ت كه ميسوزه بزار تو اب يخ تا آخر عمرتون هم خودتون را .....ر بديد باز مال ايرانيد مال فارس ها هستيد جرات داريد بيايد رسما اعلام كنيد تا ببينيد چه بلايي سرتون ميارين تا يادت بره صداي حيوان دراوردن رو

      • بدون نام

        در خر بودن تو شکی نیست

      • بدون نام

        احسنت

      • هادی

        نژاد پرستهای عقده ایی

      • محمد

        لطفا شکر خوری نکن
        شما ظاهراً ایرانی نیستی
        باید از این کشور با اردنگی انداختت بیرون

      • بدون نام

        شما تو کشور فارسها می شینی بلند شو برو ولایتت تو بیابونای ماوراالنهر و مغولستان

      • بدون نام

        فارس و ترک و کرد نداره همه ایرانی هسیم
        تو نمیخوای باشی هرری بیرون

      • بدون نام

        البته خوب ضد حالي خورد بچه صفت خاله زنک!!!

        شما تیم ورزشی حساب نمیشید خودتونم می دونید، تا کم می آرید می زنید رو دنده نژاد پرستی،



        اصلا از وقتی تراکتوری های خاله زنک اومدن دیگه لیگ بدرد نمی خوره
        تیم سیاسی عقده ای کاملا غیر ورزشی.

        یکسره با شعارهای نژاد پرستی باج می گیرید
        به چیزی که فکر نمی کنید فوتبال

        اصلا با پرسپولیس قابل مقایسه نیست

        کل تون مثل همین گزارشگرید،

      • بدون نام

        فعلا زیر پرچم فارس ها هستی پس قارپوز زیادی نکن

      • az

        پس صب کنید به استادیوم ما هم میرسه تا هر کار دلمون می خواد بکنیم

      • بدون نام

        آدم نباید اینقدرتعصب داشته باشه که داروندارش رواز دست بده

      • ali7moin

        خدا به شما یه عقلی بده و یه پولی ب ما
        اخه مگه این کشور فقط فارس داره؟
        شماها چرا اینقدر توهم دارید؟!
        زبان رسمی ایران فارسی است....چی فارسی..دوباره میگم فارسی است.

      • رام

        خودت فهمیدی چی گفتی؟

      • نازلی

        برای اینکه اینا عقده ی هستن ولش کنین بابا یاشاسن تراختور

      • بدون نام

        چقد منفی گرفتی بدبخت. معلومه شاگرد خوبی نیستی. حالا که رفوزه فردا میری تو کوزه. هفت تاتونم که گرفتن میخوان اعدام کنن. تا دیگه شما باشین نگین تورکیه، تورکیه خب. بارک الله آقا ترکه.

      • بدون نام

        چقدر شما ترکها متعصبید فکر میکنید از شما بهتر وجود نداره

      • محمدرضا

        جمع کن تعصبی های بی هویت ، پس این طوریه بیاین ازادی سرتونو ببریم ،نژادپرست های نفهم

      • r.b

        من خودم ترکم.شما نظری نده که باعث بشه به همه ی ترک ها توهین بشه.یادت باشه اول ملیت،بعد قومیت.قبل از هرچیزی ایرانی هستی.ایران برای همه ی ماست،فارس و ترک و کرد نداره.انقد با این کاراتون آبروی ما ترکا رو نبرید

    • بدون نام

      بدبختهای ناسیونالیست اشغال،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب مملکتی شده عربه هوادار عراقه تا ایران ترکه هوادار ترکیه است تا ایران ،کرد هوادار اربیل کردستان تا ایران ! امریکا دست به سلاح نبرده مملکت تجزیه شده
        تازه یه پدیده هم داریم اینهایی که یه رگشون افغان یا عراقیه هم موقع دعوا هوادار کشور مربوط به اون رگشون هستند تا ایران عجباااا

    • بدون نام

      یه آدم کاملا بی مغز و نخود عقل شده گزارشگر چه انتظاری دارید

    • بدون نام

      از وقتی فردوسی پور و سانسور کردن و جز محمدی مرام همه تو حا شیه و صدای بد و واقع لذت فو تبال و از ادم گرفتم اخه هرکی فوتبال بازی کرد که کارشناس نیست شما ببینید کارشناسان شبکه ورزش و فوتبال برتر چی میگن وقت دوستداران فوتبال فقط گرفته میشه همه دارن ادای فردوسی پور و به بدترین شکل ممکن در می اورند .... از ماست که بر ماست

    • بدون نام

      حالا خوبه سوراخ سوراخ شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوراخ اونم چه سوراخي لايه اوزون

      • بدون نام

        فکر کنم برد استقلال همه رو خوشحال کرد به جز یه مشت احمق متعصب

      • بدون نام

        دیابت تیربارونشون کرد

    • بدون نام

      خوب چطور آمار گیری شما در صدا وسیما درست هست و آمار ترانسفر مارکت غلط....؟؟؟؟؟شما چطور از درست بودن آمار گیری صدا و سیما مطمئن هستید؟چرا وقتی گزارشگر پایتخت نشین از دردانه های پایتخت تعریف میکنن نمیگید رسانه ملی جای کری خوانی نیست؟ولی با یه بار تعریف بجای یک تیم پرطرفدار...این شکلی برخورد میکنید؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینا میسوزن . ای

      • بدون نام

        عقلت چی میگه برادر؟ چطور میشه یه تیمی بشه پنجم توی دنیا. یعنی جمعیت طرفداراش از بارسلونا هم بیشتره. شما دیدی نیوکمپ چقدر آدم میاد

      • بدون نام

        شما چرا انگد منفی گرفت؟ مثبت‌اندیش باش تا منفی نگرفت. خوب نیست آدم منفی گرفت وقتی توانست مثبت گرفت.
        دیگه نگی تورکیه، تورکیه وگرنه میگم دیاباته بیاد گل چهارمشو بهتون بزنه. حالا پنج دفه بگو تراختور سوراختور.

      • بدون نام

        پسر خوب اون آمارهای اون سایت خارجی معیارهای خاص خودشو داره الان بری تو سایتش تیم رئال بتیس تو رتبه اول قرار داره!!!!!!انقد احمق نباشیم

      • بدون نام

        چرا خودتو به خریت میزنی اخه،ترنیفرمارکت اما حصور تماشگر تو استادیوم رو گفته که این حضورم بخاطر ندید بدید بودنتونه برای ما قهرمانی لیگ افتخار به حساب نمیاد عادتمونه شما چی؟ بردن پرسپولیس براتون حماسه ست
        برای همین استادیوم رو شلوغ می کنید
        همین منابع بین المللی برو ببین میزان طرفدار و چقدر اعلام میکنه نه حضور تماشاگر
        برو ببین پرسپولیس چندمه
        و اصلا اثری،از تراکتور هست

    • علی11

      آقای هفت صبح خودشو جای یک هوادار تیم شهرستانی بزارن بعد بشینن گزارش‌های گزارشگران پایتخت در بازی‌های مقابل استقلال و پرسپولیس گوش کنن، اگه با همین روحیه که این متن رو نوشتن، داشته باشن، قطعا سکته میکنن

    • بدون نام

      جملات زیادی گفت .استقلالی ها 10 درصد از 10 درصد جایی که بهشون دادن هم پر نکردن و .... نه واقعا اگر صدا سیما دنبال ایجاد تنش است گزارشگر استقلالی و پرسپولیسی بزار تا ببینه فوتبال و حتی .... به کدوم سمت کشیده میشه واقعا برای مسئولین صدا سیما متاسفم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مجتبی ساعی رو باید بفرستنش قبرس تا آدم شه

    • من

      این نمونه ای از روحیه مردم تبریز است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کور شود هر انکه نتواند دید هاهاهاهاهاهاها

      • بدون نام

        جالبه اذری زبان تو ایران زیاده و شهر های زیادی رو در بر میگیره ولی این تعصب و نژاد پرستی فقط تو تبریزه جاهای دیگه اگر هم باشه خیلی خیف در حد نژاد پرستی باقی اقوام ایرانی
        زشته بخدا نژاد پرستی موضوعی که هیچ جای دنیا چهره زیبایی نداره چه شما که فکر میکنی تورک هستی برتری چه اونی که فکر میکنه عرب و برتره چه اون یکی که فکر میکنه فارس هست و برتره ...اینها فقط نشان دهنده جهل و تفکرات بدوی است

      • بدون نام

        دقیقا آفرین، با خودشونم تو آیینه می جنگند، خب دیگه از نسل پادشاهان ترک اند که بچه های خودشونم کور می کردند

      • بدون نام

        نه اشتباه نکن شهر تبریز چنین چیزی نیست
        اینا ی عده تجزیه طلبن که تو که تو جو هستن
        خیلی پایگاه مردمی نداره

      • بدون نام

        من واقعا در مورد مردم اذربایجان شرقی و غربی و حمایتشون از ترکیه در حیرتم. طبق ازمایشهای ژنیتیکی که بلژیکی ها حدود 70 سال پیش کردنده اند اونها رو عملا فارس دونستند و ریشه شون اصلا به ترکیه و عثمانی ربطی نداره و حتی در زمان جنگ چالدران دخترهای اونها با لباس مردانه به میدان رفتن که خیلیهاشون کشته هم شدند و از طرفی ماجرای معروفی در تاریخ است، برای چند سال تبریز در تصرف عثمانی ها بود و زمانی که خبر حرکت شاه صفوی برای بازپس گیزی ان میرسه شبانه زن های تبریزی همسران و فرزندانی عثمانی که طی این سال ها به انها تحمیل شده بود رو سر می بُرن! و شاه بدون جنگ تبریز رو پس میگیره. حالا برام سواله چرا مردی که فارسن و نه ترک و در طول تاریخ علیه عثمانی جنگیدند و زنهاشون همچین داستان و مقاوتی داشتند، الان چسبیدن به ترک های عثمانی و ازشون حمایت میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      • بدون نام

        طبق کدوم آمار و توسط چه موسسه ای این آزمایش عظیم و با چه هزینه ای و برای چه علتی انجام شده؟؟؟ خودت باید به خمدت شک کنی که هر حرفی رو میپذیری. ضمنا اگر آنطور که میگی باشه . پس شماها هم همه تون مغولی هستین که چنگیز خان عنایت کرد. یکم عاقل باشین.

    • رضا پارسا

      برترینهای کثیف تو خودت بزرگترین عامل تفرقه افکنی هستی!! بارها جانب دارانه از تیم های حکومتی پایتخت حمایت کردی و اونارو تافته جدابافته دونستی.. در حالی ک اگر شرف داشتی اول ب بخور بخورهای بیت المال تو این تیمها میپرداختی!!
      ی تیم خوبه شهرستانی با پوله شخص خوده اذربایجانی ها نمیدونم چرا خاری شده تو چشم شماها؟؟
      برین خوتونو جم کنین ک بوی گندتون بلند شده..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما مغول هستی یا اذری یا ترک عثمانی کثیف خونخوار کدامش هستی آذریها انسنهای خوبی بودن

      • بدون نام

        احمقققققققق

      • بدون نام

        ایران جای نژاد پرستی نیست
        شما ها بهتر برید ترکیه

    • علی

      فردوسی پورفقط وبس سرورهمه است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سرور خونه شماست

    • امیر

      افرین زنده باد مرد آذربایجان ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لات كوچه خلوتيد پشت چند ده تماشاگر نما قايم ميشيد شعار تركيه تركيه ميديد

      • هادی

        خخخخخخخخخخ

      • محمد

        اینها عقده گشایی ست و نشان از کمبود

      • بدون نام

        من واقعا در مورد مردم اذربایجان شرقی و غربی و حمایتشون از ترکیه در حیرتم. طبق ازمایشهای ژنیتیکی که بلژیکی ها حدود 70 سال پیش کردنده اند اونها رو عملا فارس دونستند و ریشه شون اصلا به ترکیه و عثمانی ربطی نداره و حتی در زمان جنگ چالدران دخترهای اونها با لباس مردانه به میدان رفتن که خیلیهاشون کشته هم شدند و از طرفی ماجرای معروفی در تاریخ است، برای چند سال تبریز در تصرف عثمانی ها بود و زمانی که خبر حرکت شاه صفوی برای بازپس گیزی ان میرسه شبانه زن های تبریزی همسران و فرزندانی عثمانی که طی این سال ها به انها تحمیل شده بود رو سر می بُرن! و شاه بدون جنگ تبریز رو پس میگیره. حالا برام سواله چرا مردی که فارسن و نه ترک و در طول تاریخ علیه عثمانی جنگیدند و زنهاشون همچین داستان و مقاوتی داشتند، الان چسبیدن به ترک های عثمانی و ازشون حمایت میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • فرزاو

      حیون احمق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما هممون ایرانی هستیم فارغ از هر نژاد اعم از لر ترک بلوچ عرب و ... به عنوان یک ترک افتخار میکنم که یک ایرانیم

      • بدون نام

        همه ایرانی هستیم پس چرا به ایرانی هم وطن میگی حیون احمق. آیا این شامل حال همه میشه؟؟ توهم یعنی مثل ساعی ح.. اح.. هستی

    • علی

      در صدا وسیمارا باید بست بااین گزارشگران
      تفرقه انداز وبی سواد وعقب مانده

    • رضا پارسا

      برترینهای کثیف چرا نظر منو پخش نکردی!! کثیف ترین رسانه خودتی

    • بدون نام

      خوشم اومد خوب خورد تو پرش!!!زرررت

    • moharram akbariyan

      آقا گزارشگر راهم از استقلال پیروزی بیارید مثله داور

    • tiktak

      حرف حق رو زده ، شماها نمیتونید تحمل کنید تراکتور تو چه جایگاهی هست نمیتونید تحمل کنید یه تیم شهرستانی بیاید از پرسپولیس و استقلال سرتر و پرطرفدارتر باشه ، کورشود هرآنکه نتواند دید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه سرتره چرادیاباته سوراخشون کرد؟

    • بدون نام

      این سوراختور بی عار هنوز براش عبرت نشده پا تو کفش فوتبال نکنه اینا باید برن غاز بچرونن &نباید انتظاری بیشتر از اینا داشت

    • بدون نام

      دمت گرم ساعی.آفریین

      پاسخ ها

      • یاشاسین تراختور

        عالیییییییییییی

    • بدون نام

      قانون مقصرە اگر این گذارشگر نژاد پرست و دروغ گو رو حکم اعدام یا ابد بش بدن دیگە چنین حرفهای مسخرە و توهین امیز در هیچ کجای ایران عزیز بە گوش نمێرسە خدایی تماشاگران تراکتور شعورخودشان نشان دادن آخر ملت کورد یا فارس یا بازێکنان استقلال چە هیزم خیسی بە اینها فروختن کە توهین مێکنن آیا این اختلاف نمیاندازە

    • آرمین

      تراکتوری ها کلا نظرمون رو نسبت به آذری ها عوض کردن ... در هیچکدام از اقوام ایران این حجم از تعصب کورکورانه و نفرت انگیز رو ندیده بودم !

    • بدون نام

      دهاتی تازه به دوران رسیده ندید بدید !!!!!

    • مایوس

      ترکن دیگه. زنوزی هرکی سوار هواپیماش بشه یا مسافرت بره تبریز یا عبارت یاساشین اذربایجان بگه جز طرفدارهای سوراختور میدونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پرسپولیس و استقلال برای جام گرفتنشون همه هرکاری میکنن ولی نمیدونم چرا طرفراری از تراکتور جرمه تو این مملکت

    • حامد

      چه بخواهید چه نخواهید، تراکتور پرطرفدارترین تیم ایرانه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طرفداری با حمایت از قتل عم زن و بچه ها فرق داره. یه ذره از مغزت کار بکش و بهونه بهتری پیدا کن

      • بدون نام

        سما همین نظرات رو بخون متوجه میشی همه از تراختوروتبریزیا متنفرن

      • بدون نام

        این هم از مغولستان

    • ali

      یک کلمه وبس ((ترک است))

    • بدون نام

      تبلیغ برای کیسه و لنگ در رسانه میلی خوبه ولی برای تراختور نه

    • فرهاد

      وقتی دردانه های پایتخت هم داور هم فدراسیون هم وزارت ورزش کلا طرفشونه چرا صداتون در نمیااد!!!! چهل ساله‌تو گوش‌مردم خوندین یا پیروزی یا استقلال حالا میسوزین دنیا نشون میده که کی پرطرفدارتره!!!!! مجری شبکه ۳ پرسپولیسو تیممون صدا میکنه نژادپرستی نیس

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه ربطیز به حمایت از ادم کشی اردوغان داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      کارتماشاچیان تراکتور درهرکشوردیگه ای انجام میشد جرم به حساب میاد
      شهرخودمون ؟ ورزشگاه خودمون ؟
      همه اون زیرساختها با بودجه عمومی کشورساخته شده
      دلتون روبه دایه های مهربان تراز مادرخوش نکنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا پارسال بازیکن مفت به اسم سرباز داشتن و چقدر تو بودجه یک پاشگاه کمک میشه حالا شعار نژاد پرستانه میدم واقعا که باید مثل وحشی ها باهاشون رفتار بشه

    • .......

      واقعا چرا می خوای همیشه تو تنش باشیم.مگه بد گفته چطور برا بازی استقلال و پیروزی از صبح صدا و سیمای مثلا ملی پوشش می ده .ولی یک ساعت گزارش یه گذارشر شهرستاتی ین قدر اذیتتون می کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیز گزارش داریم تا گزارش .آخه کدوم گزارشگر شهرستانی اینطوری گزارش میکنه ؟کدوم هوادارهای شهرستانی اینطور شعارهای نفرت
        انگیز سر میدن ؟

    • بدون نام

      من پرسپولیَی هستم ولی دعا میکردم استقلال ببره. خیلی خوشحال شدم از برد استقلال روی تبریزی‌ها وحشی رو کم کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقااااااااااااا

    • بدون نام

      بیاد بیاورید بازی پرسپولیس با ماشین سازی درسال قبل رو خودش رو کشت این بنده خدا آخرش هم کنف شد مثل همین بازی استقلال

    • بدون نام

      از مردمی که سرانه مطالعه شون زیر ثانیه میرسه توقع اطلاع از تاریخ نمیره و کسایی که تاریخ خودشون رو هم ندونن، بهتر از این عمل نمیکنند. دنیای امروز نشون داده نژادپرستی جز تباهی سرانجتمی نداره ولی برخی از ادمها نونشون از این راهه و عده ای نادان رو علم میکنن تا به خواسته هاشون برسن.

    • بدون نام

      موضوع انقدر ها هم حاد نبود برترین ها
      اون کسی که داره باعث تفرقه میشه تویی
      ما هممون ایرانی هستیم و بهتره هوای همو داشته باشیم
      اگه یک نفر ترک زبان یه کار اشتباهی کرده معنیش این نیست که همه ترک ها اینجوری هستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جدی ؟ همیشه انقدر معتدلید یا نه برای شمال و مشهد اینجوری نیستید به همه شمالیها و مشهدیا فحش میدید ؟ هر جور پلاکاردی خواستن آوردن ورزشگاه اشکال نداشت ؟ خوبه آفرین به انصافتون شما همون یکی و میخواید که مثل تبریزیا باهتون برخورد کنه

      • بدون نام

        به نکته خوبی اشاره کردی ترکا فکر میکنن آسمون سوراخ شده اینا افتادن پایین در حالی که از همه بی فرهنگ تر وبی قانون ترونفهم ترن

    • بدون نام

      من با اینکه پرسپولیسی هستم واقعا که از برد استقلال لذت بردم کسایی که تو شهرشوشون نفت وگاز ندارن ولی بیشترین بودجه ها توی اون شهرها هدر میشه حالا ضد ایران و وطنشون شعار میدن واقعاه که کلمه اشک شایسته هرچی طرفدار تراکتور سازی با اون تعصب بی حاشون هست.

    • 2424

      اولین نژاد پرست ابلیس بود ک گفت من از اتشم و ادم از خاک و حرف خدا رو نپذیرفت
      هر کس متعصب و نژاد پرست باشه خوده شیطانه
      همه انسانیم
      ترکای ماشدن هوادار ترکیه
      زشته بخدا
      تاریخو بخونین ک خیلی از ترکهای ما از ترس کشتار عثمانی یعنی همین ترکیه که شیعیان رو ازار میدادن به ایران پناه اوردن
      حالا ترک و فارس راه نندارین
      همه ایرانی هستیم و مسلمان

    • بدون نام

      در ایرانی نبودن ترکها شکی نیست

    • مجید فقط خدا

      یعنی اومدی فقط این خبر بدی که تیم لنگ تو برنامه نود بیشترین طرفدار داره کجات میسوزه برنامه نود که معلوم شد پیامک هاش دست کاری میشه

    • یاشاسین تراختور

      مجتبی ساعی کاملا درست گفته .
      تراکتور پنجمین تیم پرطرفداران دنیا و اولین تیم برطرفداران ایران است .
      در این حرف هیچ شکی نیست . چون این مطلب رو سایت معتبری به اسم ترانسفر مارکت منتشر کرده .
      چرا صحبت اضافی می کنید ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج