adexo3
۹۲۵۶۲۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

اشتیاق ایکاردی برای همبازی شدن با کاوانی

مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن می‌گوید مشتاق تشکیل یک زوج پرقدرت خط حمله با ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای این تیم در خط حمله PSG است.

ورزش سه: مائورو ایکاردی، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن که به عنوان بازیکن قرضی از اینترمیلان به PSG پیوسته می‌گوید مشتاق است با ادینسون کاوانی، ستاره اروگوئه‌ای این تیم فرانسوی زوج پرقدرتی در خط حمله این تیم تشکیل دهد.

ایکاردی که از شروع فصل جدید به عنوان بازیکن قرضی از اینتر به پاریس آمده و پیراهن PSG را به تن کرده تا این لحظه برای تیم فرانسوی هفت گل به ثمر رسانده. ایکاردی در اوایل ماه سپتامبر، به موقع به پاریس رسید چرا که کاوانی، مهاجم PSG در آن زمان به دلیل مصدومیت به مدت شش هفته قادر به حضور در ترکیب پاری سن ژرمن نبود و این فرصت غنیمتی برای ایکاردی بود.

اما کاوانی با پشت سر گذاشتن مصدومیت، در دو دیدار اخیر PSG به عنوان بازیکن تعویضی به میدان فرستاده شده ولی توماس توخل سرمربی پاریسی‌ها تا کنون از به میدان فرستادن کاوانی به عنوان بازیکن فیکس در کنار ایکاردی خودداری کرده است. ولی ایکاردی می‌گوید او و کاوانی که از دوران بازی در سری آ همدیگر را می‌شناسند می‌توانند در خط حمله PSG یک زوج پرقدرت تشکیل بدهند.

ایکاردی در این باره گفت:" من ادینسون را مدت ها است که می‌شناسم. ما خیلی وقت پیش با هم در ایتالیا بودیم و آشنا شده بودیم. کاوانی بازیکن بی‌نظیری است که در PSG تاریخسازی کرده. او در این باشگاه واقعا کارهای بزرگی کرده است".

ستاره آرژانتینی PSG در ادامه گفت:" من می‌خواهم به پاری سن ژرمن کمک کنم ولی تصمیم نهایی با مربی است و او باید تصمیم بگیرد که چه کسی بازی کند. هر دوی ما برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. من و کاوانی دو مهاجم هستیم و دوست داریم گل بزنیم. اگر مربی تصمیم بگیرد ما می‌توانیم کنار هم بازی کنیم ولی این تصمیم به عهده ما نیست. این وظیفه سرمربی تیم است".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج