۹۲۶۶۰۵
۲۲ نظر
۵۰۰۲
۲۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تارتار: آرزوی شکست پرسپولیس را دارم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت:من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند.

خبرگزاری فارس: مهدی تارتار در نشست خبری بعد از بازی تیمش با نساجی اظهار داشت:در ابتدا به هموطنان عزیزم که در زلزله عزیزانشان را از دست دادند تسلیت می‌گویم.

وی افزود: بازی دو نیمه متفاوت داشت، در نیمه اول ما خوب کار کردیم ولی در نیمه دوم با تعویض های حریف آنها خطرناک‌تر ظاهر شدند. من فکر می‌کنم تساوی عادلانه بود، فقط ما شرمنده هوادارانمان شدیم چون از دقیقه اول ما را تشویق کردند و امیدوارم در بازی های آتی آنها را شاد کنیم.

تارتار: آرزوی شکست پرسپولیس را دارم

مهدی تارتار در نشست خبری بعداز بازی با نساجی درخصوص اینکه امروز تیمش با دست بسته مقابل رقیبش به میدان رفت گفت: همینطور است، پیام ملکیان مصدوم بودو برای فیزیوتراپی به اهواز رفت. البته ما در هر پست دو بازیکن خوب داریم و اگر دقت کرده باشید امروز مکانی نیمکت نشین بود. به بازیکنانم هم گفته بودم که نساجی خوب کار می‌کند و انصافا آنها در نیمه دوم عالی ظاهر شدند.

وی در پاسخ به انتقاد یکی از خبرنگاران مبنی بر عملکرد ضعیف نفت مسجدسلیمان از شروع لیگ تا امروز گفت: نظر شما برای من قابل احترام است اما ما ابتدای فصل هدف‌گذاری کردیم که الان از آن هدف‌گذاری بالاتر هستیم. هدف ما این است که سهمیه را در لیگ برتر حفظ کنیم. بعضی مواقع هم تیم‌ها بسته بازی می‌کنند و کار سخت می‌شود. ما مقابل شاهین هم مشکل داشتیم و در نیمه دوم به گل رسیدیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: برای تغییر تاکتیک بعضی مواقع باید بازی مستقیم انجام داد تغییر تاکتیک یعنی این. ما امروز فرزاد حاتمی را در اختیار نداشتیم و وقتی تیمی مثل نساجی بسته بازی می‌کند ما باید به بازی روی هوا روی بیاوریم اما چاره‌ای نداشتیم. ترجیح دادیم روی زمین بازی کنیم تا به مشکل نخوریم. به هر حال کار ما سخت است و توقعات بالا است. توقع بالا می‌تواند به ضرر ما باشد یا به نفع ما اما باید هواسمان باشد که جو را از دست ندهیم و باید فوتبال بازی کنیم.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد ما به زیر توپ بزنیم هوادار ناراحت می‌شود چون اینجا خوزستان است و آنها انتظار فوتبال دارند. امروز ما در نیمه دوم خوب کار نکردیم.

وی با اشاره به اینکه نفت مسجدسلیمان آخرین تیمی بود که وارد بازار نقل و انتقالات شد گفت: با توجه به اینکه دیر کارمان را شروع کردیم موجودی که در بازار وجود داشت را گرفتیم البته عماد میرجوان جزو بازیکنان خوب ما است و در سال‌های گذشته 5-4 گل به ثمر رسانده است شما ببینید پریرا با آن همه هزینه در فولاد فقط یک گل زده است. قیمت مهاجم همیشه بالا است و ما توان هزینه زیاد نداریم.

دو بازیکن تیم ما به شهر خودرو رفتند که نزدیک به سه میلیارد تومان هزینه داشتند با همه این اوضاع و احوال در دوازده بازی در لیگ و جام حذفی شکست نخوردیم و نفت شخصیت نباختن گرفته است. فراموش نکنید سال گذشته همه به دنبال سه امتیاز از نفت بودند اما حالا شکست این تیم سخت شده است.

تارتار درخصوص دیدار با پرسپولیس گفت: زود است در مورد این مسابقه حرف بزنم چون بیش از دو هفته دیگر این بازی برگزار می‌شود. ما در همه مسابقات برای برد به زمین می‌رویم اما صادقانه این صحبت را به شما می‌گویم یکی از آروزهای من این است که پرسپولیس را شکست دهم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      تو گفتی ما هم باور کردیم مثل تمام تیمهای که هدایت کردی. و تو هر سال 6امتیاز دربست گذاشتی برا لنگ عزیزت ،

    • بدون نام

      بسه بابا دروغگو..نونت .یکی دیگه میده سفرت وبرای یکی دیگه پهن میکنی ..بازی پارسال ویادت و..البته لنگیا همشون همینن پول هدایتی خوردین دیگه

    • بدون نام

      آره تو راست میگی بازیکنان سابق مکتب لنگ که مربیان فعلی هستند یا بازیکنان سابق که حالا در تیمهای دیگر بازی میکنند مثل سیف الهی سروش و در برابر لنگ برای لنگ بازی را در می آورند

    • محسن حاجتی

      چقدر دروغ

    • بدون نام

      تو که جاده صاف کن پرسپولیسی

    • حسن

      بینمت

    • حسین شهریاری

      دروغ میگه ببینید بعد چطور میبازه

    • حسین شهریاری

      دروغ میگه ببینید بعد چطور میبازه

    • erfanagha

      دروغگوی لنگی. بازم امتیاز به چرکپولیس

    • بدون نام

      فوتبال پاک پرسپولیسی ها حتی در قالب رقیب.

    • بدون نام

      تو هیچوقت مقابل پرس پول لیس حتی مساوی هم نمیگیری چون از مکتب کثیف لنگ میای و امثال تو و محمد نوری هیچوقت مقابل لنگ درست بازی نمیکنین

    • بدون نام

      برادرتاتارشماکلاچندساله آرزوداریدلنگ ببریدولی نمیدونم چرابرعکس بازی میکنین مقابلشون

    • x

      دیگه امتیازهای لازم را برای قهرمانی تو این سه چهار سال بهش دادای الان که میدونی لنگ قهرمان بشو نیست این حرفو میزنی؟ یکی از آلودگی های فوتبال همین تارتار لنگیه

    • بدون نام

      زرشککککک

    • بدون نام

      دروغ گو ۶ امتیاز برای لنگ کنار گزاشته ای

    • بدون نام

      مثل سگ دروغ میگی

    • رضا

      تارتار همونه که بود. لنگی ای که به لنگ راه میده. اولین باخت نفت مسجد سلیمان در برابر پرسپولیس! منتطر این تیتر خبری باشید!!

    • مالد

      توامکان ندا رهتوهرتیمی که بودی.هرسال6امتیازتقدیم میکردی به اربابت لنگ توامثال توفوتبال به لجن کشیدی وچه گناهی کردن.طرفدارهای تیمت که بهشون خیانت میکنی

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال آسیا دو قهرمانی آسیا . لنگ علی عبده هم پشمک حاج عبدالله

      مردم خر هستن؟ جلو دوربین دم از پاکی و صداقت میزنی اما توزمین چندین ساله مقابل لنگ وامیدی. اینو بارها ب چشم دیدیم. تارتار فاسد

    • استقلال

      چقد دروغ ميگه

    • بدون نام

      دروغگو

    • خان

      اگرراست بگی،بیشرفترازخودت،فقط وفقط خودتی انتظاری ازلُنگی جماعت نیست،به قول ژنرال شماازاون افرادشش امتیازی هستین که دودستی تقدیم لُنگ میکنید،شماهیچ زمانی عِرق مربی گری نداشتید،بروارمنصوریان یادبگیرکه دوسال بانفت تهران قهرمانی راازاستقلال گرفت،بروازقلعه نویی یادبگیرکه باتمام تیماش درمقابل استقلال به اندازه ی دوتیم بازی کرده،نه توکه ارزوی قهرمانی میکنی برالُنگ،بعدش ازنفت یاپارس حقوق میگیری،حرامت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج