۹۲۶۸۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

هررا: در منچستریونایتد فوتبال اولویت نیست

هافبک سابق تیم فوتبال منچستریونایتد که اکنون برای پاری‌سن‌ژرمن توپ می‌زند، دلیل نماندنش در اولدترافورد را رویکرد و سیاست مسئولان باشگاه برای اداره امور دانست.

خبرگزاری تسنیم: آندر هررا، هافبک اسپانیایی که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از منچستریونایتد جدا شد و به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، می‌گوید دلیل خودداری‌اش از تمدید قرارداد با شیاطین سرخ عدم تمرکز این باشگاه روی فوتبال و در اولویت قرار دادن مسائلی دیگر بوده است.

هررای ۳۰ ساله در گفت‌و‌گو با «So Foot» علناً منچستری‌ها را به تمرکز کردن روی مسائل تجاری به جای مسائل فوتبال متهم کرد و درباره دوران حضورش در منچستریونایتد اظهار داشت: من در آن باشگاه باورنکردنی خیلی خوشحال بودم و قدردان هوادارانش هم هستم. راستش در آنجا من واقعاً راضی بودم اما باشگاه گاهی اوقات طوری عمل می‌کرد که من احساس می‌کردم در آنجا فوتبال مهمترین مسئله نیست.

نمی‌گویم که برای آنها فوتبال مهم نبود اما من نمی‌دانم که آیا آنجا فوتبال مهمترین مسئله بود یا نه. قصد مقایسه ندارم اما تمام چیزی که می‌دانم این است که اینجا در پاری‌سن‌ژرمن احساسم طوری است که انگار دارم از همه طرف فوتبال را نفس می‌کشم و این حس را دوست دارم.

هافبک اسپانیایی PSG در پاسخ به این سؤال که این تیم بعد از تجربه باختی شرم‌‌آور مقابل منچستریونایتد در مرحله یک هشتم نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان چه تغییراتی کرده است، تأکید کرد: نمی‌توانم بگویم که در فصول گذشته برای پاری‌سن‌ژرمن چه اتفاقاتی رخ داده چون اینجا نبودم.

با آیا از زمانی که به این تیم آمده‌ام، چیزی که دیده‌ام، باشگاهی بوده که فقط و فقط به فوتبال فکر می‌کند. این را صادقانه می‌گویم. گاهی اوقات آنهایی که از بیرون تیم ما را می‌بینند، آن را تیمی پرزرق و برق می‌بینند و شاید از آن خوش‌شان نیاید. واقعیت اما این است که ما هم عرق می‌ریزیم و کار می‌کنیم. وقتی من به مرکز تمرینی پاری‌سن‌ژرمن آمدم دیدم که چطور همه عوامل باشگاه دارند سخت کار و تلاش می‌کنند.

هررا در پایان به تعامل خوب مدیرورزشی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، لئوناردو با بازیکنان و اعضای کادر فنی اشاره داشت، موردی که می‌تواند به عنوان طعنه به مدیر اجرایی تیم سابقش اد وودوارد تلقی شود. او گفت: اینجا لئوناردو هر روز سر تمرینات و در کنار تیم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج