۹۲۷۱۵۱
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

مصاف یحیی با چهار مدعی

تیم شهرخودرو در حال حاضر یک بازی نسبت به سایر مدعیان کمتر انجام داده و با ۲۲ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد.

ایران ورزشی: تیم شهرخودرو در حال حاضر یک بازی نسبت به سایر مدعیان کمتر انجام داده و با ۲۲ امتیاز در مکان دوم جدول قرار دارد. تیم یحیی گل‌محمدی روز ۲۴ آبان باید رودرروی گل‌گهر سیرجان قرار بگیرد و بازی معوقه‌اش از هفته هشتم را برگزار کند؛ مسابقه‌ای که اگر سه امتیاز آن را به‌دست آورد با یک امتیاز بیشتر از سپاهان به صدر می‌رود. اما بازی‌های سخت شهرخودرو تازه شروع خواهد شد، به همین دلیل اهمیت پیروزی مقابل پارس جم در هفته دهم برای آنها بسیار زیاد بود.

گام اول، تراکتور

تیم شهرخودرو در بدترین زمان ممکن به تراکتور خورده است. شاگردان مصطفی دنیزلی سه بازی اخیرشان مقابل صنعت‌نفت آبادان، استقلال و سپاهان را واگذار کردند، اما در میان تعجب بازیکنان و کادر فنی این تیم، زمان برگشت به تبریز مورد استقبال هواداران‌شان قرار گرفتند. همین رفتار حرفه‌ای باعث شده تراکتوری‌ها بیش از پیش به خودشان بیایند و انگیزه‌های زیادی را برای پیروزی مقابل شهرخودرو به‌دست آورده‌اند. همین یک دلیل کافی است تا کار تیم شهرخودرو مقابل میزبان پرمهره و هوادارانش بسیار سخت باشد.

گام دوم، صنعت‌نفت

تیم صنعت‌نفت آبادان قبل از رویارویی با شهرخودرو باید در خانه از سپاهان پذیرایی کند. دراگان اسکوچیچ در همین دو بازی می‌تواند معادلات در بالای جدول را برهم بزند. این کروات می‌خواهد هرطور شده شکست سنگین در تهران را فراموش کند بنابراین، این دو بازی می‌تواند بهترین فرصت برایش باشد. با اینکه شهرخودرو میزبان نفتی‌های آبادان خواهد بود اما خود یحیی گل‌محمدی هم می‌داند که روز سختی را پیش‌رو دارد.

گام سوم، تقابل رحمتی با استقلال

بدون شک بیشتر نگاه‌ها در هفته سیزدهم به بازی استقلال با شهرخودرو معطوف خواهد شد؛ جایی که سیدمهدی رحمتی دروازه‌بان شهر مشهدی مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. اهمیت و حساسیت این بازی آنقدر بالا خواهد بود که شاید خیلی نیازی نباشد که بدانیم از بازی‌های قبلی‌شان چند امتیاز گرفته‌اند. نتیجه این بازی مثل بازی هفته قبل آنها مقابل صنعت‌نفت و تراکتور هرچه باشد برای سایر مدعیان اهمیت خواهد داشت. استقلال اگر همین روند هفته‌های اخیرش را تا پایان نیم‌فصل ادامه دهد حتماً روز سختی را برای شهرخودرو رقم خواهد زد.

قلعه‌نویی حریف چهاردهم

سپاهان هم مثل شهرخودرو بازی‌های سختی را پیش‌رو دارد. او قبل از مصاف با شهرخودرو باید با استقلال و نساجی هم بازی کند. این دو تیم که در حال حاضر جایگاه اول و دوم در جدول را به خود اختصاص داده‌اند تقابل‌شان هم حساسیت بسیاری خواهد داشت. سپاهان که تا امروز در قامت یک مدعی ظاهر شده باید برای حفظ جایگاهش در بازی‌های رودررو به پیروزی برسد. هواداران سپاهان از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند و امیر قلعه‌نویی این مهم را می‌داند.

نساجی، حریفی آشنا

یحیی گل‌محمدی در سوابق مربیگری‌اش نشستن روی نیمکت تیم نساجی را هم تجربه کرده است. او خیلی خوب به شکل بازی در قائمشهر آشناست. همین می‌تواند کار را برای میزبان سخت کند اما این را هم می‌داند که بازی در ورزشگاه شهیدوطنی برای هر تیمی سخت خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه شونو میترکونه مخصوصا کیسه تنان که تخصصشه

    • بدون نام

      همه شونو میترکونه مخصوصا کیسه تنان که تخصصشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زرتتتتتتت

      • بدون نام

        زرتتتتتتت

      • بدون نام

        زرتتتتتتت

      • بدون نام

        زرتتتتتتت

    • آسمان ابی بلداجی

      خواب دیدی خیر باشه هههههه اونم چهارتا ی میکنیم ایشالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج