اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۲۷۶۰۵
۱۶ نظر
۵۰۰۱
۱۶ نظر
۵۰۰۱
پ

نماینده رشت: دولت برای FATF خودکشی نکند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: لوایح FATF از جنس برجام و ساخته و پرداخته اذهان غربی‌هاست و مشکلات ما را حل نمی‌کند.

خبرگزاری مهر: عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: لوایح FATF از جنس برجام و ساخته و پرداخته اذهان غربی‌هاست و مشکلات ما را حل نمی‌کند.

جبار کوچکی‌نژاد با انتقاد از اصرار دولتمردان برای تصویب لوایح FATF، گفت: این دولت علاقه زیادی به ارتباط با غربی‌ها دارد و از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با آنان ارتباط برقرار کند.

وی با بیان اینکه مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، متذکر شد: دولتمردان در زمان امضای برجام هم با ذوق و شوق بسیار زیادی جلو رفتند و گفتند که با تصویب برجام، اوضاع کشور گُل و بلبل می‌شود و دیگر هیچ مشکلی نخواهیم داشت و بر این اساس افکار عمومی و حتی مجلس را برای تصویب آن تحت فشار قرار دادند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تأکید کرد: امروز همه بر این مسئله واقفیم که برجام عامل بدبختی کشور شده است و اگر در چند سال اخیر مقاومت می‌کردیم و برجام امضا نمی‌شد، قطعا وضع کشور به مراتب از شرایط فعلی بهتر بود.

FATF دست و پای‌مان را می‌بندد

کوچکی‌نژاد تصریح کرد: لوایح FATF از جنس برجام و ساخته و پرداخته اذهان غربی‌هاست و نه تنها مشکلات ما را حل نمی‌کند، بلکه طنابی است که به طرف مقابل می‌دهیم که با آن دست و پای‌مان را ببندند.

وی با بیان اینکه تصویب لوایح FATF یک نوع خودکشی است، گفت: بهتر است دولتمردان برای FATF خودکشی نکنند، از تجربه‌های گذشته درس بگیرند و به جای تاکید بر ارتباط با غرب، به دنبال اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی باشند و مشکلات کشور را با تکیه بر ظرفیت‌های خودمان حل و فصل کنند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه اختیارات لازم را ندارم، تصریح کرد: اگر فردی در حوزه کاری خود موفق باشد، حق دارد که اختیارات بیشتری را مطالبه کند، اما کسی که در چارچوب اختیاراتش ضعیف‌ترین عملکرد را در میان دولت‌ها داشته است، نباید به دنبال کسب اختیارات بیشتر باشد.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: دولتمردان بهتر است به جای جوسازی و فرافکنی به فکر حل مشکلات عدیده مردم باشند و از پرداختن به مسائل حاشیه‌ای دست بردارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • @

      آفرین آقای کوچکی نژاد

    • مجید

      بخدا قسم FATF جلوی دزدیهاتون رو میگیره و رد اختلاسها و خروج پول از کشور رو میزنه، بخدا بخدا بخدا بخدا از همین می‌ترسید که مچ تون باز بشه.

      پاسخ ها

      • @

        میشه بگی این کارگروه جلوی فساد کدوم کشورهارو گرفته کاربر؟ :) هی بخدا بخدا که میگی میشه بگی کیا پول دزدی میکنن میفرستن اونور آب کاربر؟

    • محمدرضا بختیار

      مشکل ما نظریات و طرح های دله پیت شما داخلی ها حل می کند که پراید ۵میلیونی را۶۰میلیون رساندی یا افزایش ماهانه بهای مصرفی برق و گاز و آب و تلفن یا گند زدن تو کل بازار!!!!

    • بدون نام

      تو خودکشی کن

    • بدون نام

      حرف حساب است .

    • بسیجی مخلص

      ولی دولت مردان میگویند که مرغ یک پا دارد باید پرونده چهار گانه اجرای شود

    • jhcnn

      گلم برحام که عالی بودش

    • بدون نام

      تنها دولت کشی نکند همه تان خودکشی کنید ملت ازدست شما راهت باشند

    • بدون نام

      دولت برای مشکلاتی که داره و امثال شما ها با کار شکنی وتوقعات بحق مردم موافقه هم از دولت رفاه میخواهیم هم نمی گداریم کار خودشو بکنه یعنی شما سنگ اندازی میکنید

    • !

      بله خودکشی نکنه چون شفاف سازی میشه و دوستان نمیتونن به بالا کشیدنشون ادامه بدن!!!!!!

    • بدون نام

      باشه چشم

    • بدون نام

      اولین بار است که نماینده مردم رشت حرف زد!!! خخخخخخخ

    • بدون نام

      خب اقای بچه رشت توبگوباشه همه چیکه میگیددرست!؟ولی چرا قبول نشه اینم نباشه مثل خواسته انگلیس امریکاواسراییل که نباید برجام قبول بشه واقارهبرمعظم هم همین خواسته رادارد

    • بدون نام

      یکی ازیکی بدترین

    • بدون نام

      خدایا مارا ازشر افکار فاسد آدمهای کوچک نجات بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج