جاباما
۹۳۰۴۳۱
۱۰ نظر
۵۰۰۰
۱۰ نظر
۵۰۰۰
پ

عنایتی: تیم ملی نباید کی‌روش را از دست می‌داد

غلامرضا عنایتی، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: نباید کارلوس کی‌روش را از دست می‌دادیم، چون او همه چیز در فوتبال ایران را تغییر داد.

خبرگزاری میزان: غلامرضا عنایتی در گفت‌وگویی در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل عراق اظهار داشت: واقعیت این است که تیم ملی بازی خوبی انجام نداد و به همین علت شکست خورد. در این بازی اگر بازیکنان ما انگیزه و دقت بیشتری داشتند، قطعا به پیروزی می‌رسیدیم، ولی متاسفانه این طور نشد و در یک تقابل مهم، شکست خوردیم.

وی افزود: با این حال معتقدم در دور برگشت رقابت‌ها می‌توانیم هر ۴ بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، زیرا ۳ دیدارمان در خانه انجام می‌شود و بازی خارج از خانه هم مقابل کامبوج است. صعودمان از این گروه به دور بعدی حتمی است، اما اگر مقابل بحرین و عراق موفق به کسب امتیاز می‌شدیم، کارمان آسان‌تر از حالا بود.

عنایتی: تیم ملی نباید کی‌روش را از دست می‌داد

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال در خصوص انتقادات فراوان از عملکرد مسعود شجاعی تصریح کرد: مسعود یکی از بازیکنان مهم فوتبال ایران و کاپیتان تیم ملی است. شاید در آن صحنه دچار اشتباه شد، اما انتقاد به این شکل از شجاعی کار درستی نیست. نباید بار انتقادات را روی دوش مسعود شجاعی بیندازیم، زیرا مسائل دیگری هم در شکست تیم ملی تاثیر داشت.

عنایتی ادامه داد: یکی از این مسائل، انتخاب ترکیب اصلی و حتی بحث انتخاب سرمربی تیم ملی است. در واقع نباید کارلوس کی‌روش را از دست می‌دادیم، چون این مربی همه چیز در فوتبال ایران را تغییر داد و دیدگاه‌ها در مورد تیم ملی را عوض کرد. با این وضعیت، نباید اجازه می‌دادیم که او از تیم ملی جدا شود، ولی حالا دیگر شرایط دگرگون شده و باید به فکر اصلاح بود.

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت آبی‌پوشان پایتخت در ادامه لیگ هم گفت: استقلال با استراماچونی به تیم بسیار قدرتمندی تبدیل شده و بازی‌های زیبا و موفقیت‌آمیزی را ارائه می‌کند. تصور من این است که در ۵ هفته باقی‌مانده تا پایان نیم فصل، استقلال بتواند با بیشترین امتیاز ممکن کار را تمام کرده و راهی تعطیلات شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی روش رو برانکو فراری داد لعنت به فرانکو.....

    • بدون نام

      میشه بگی وقتی خود سلطانی فر به فدراسیون دستور میده قراردادکیروش و تمدید نکنند چطور میشه ازدستش نداد...جالب اینجاست حالا که تیم نابود شده از سلطانی فر و رفقاش خبری نیست ...چرا بعد گندی که بالا اورده استعفا نمیده ؟یه عده از طرف سلطانی فر با خبرهای چرت سعی میکنند فکر مردم و از وزارت ورزش درباره مقصر بودن اصلیش منحرف کنند و تقصیر ها رو بندازند گردن یک. بازیکنی که فقط تو یکی از دوبازی که باختیم بوده نمیگن فوتبال 11نفره هستش بعد شجاعی دقایق اخز اخراج شد چطور مهرداد پولادی که همون نیمه اول بازی و ابتدای بازی با عراق زمان کیروش اخراج شد چرا ما با عراق مساوی کردیم وتو پنالتی باختیم ؟نمیگن مگه میشه تو فوتبال همه چیز و گردن یک بازیکن انداخت ؟مگه شجاعی که خدایی زحمت خودش و کشید تو بازی با بحرین بود که باختیم ؟این جریانی که راه افتاده از طرف وزارت ورزشه که فکر مردم و منحرف کنه و کسی نگه که چرابی دلیل کیروش و بیرون کردید جالب اینجاست که اول بحث پول و کردند درحالی که به کیروش یک سال پول نداده بودند و قرار داد این مربی و هم میگن محرمانه هستش چون از کیروش بیشتره ..

    • بهنام محمودیان

      رضای اقای گل.یادش بخیر هر فصل مدعی اقای گلی بود.بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر ایران هست

    • تاجى باغىرت

      عشق فقط اس اس

    • a

      کشوری که توکارشناس فوتبالش باشی ازاین بهترنمیشه کیروش هم واسه تیم ملی فوتبال ایران هیچ دستاوردی نداشت ایشون هشت سال تیم ملی فوتبال ایران رابابیشترین اختیارات و هزینه به هیچ پیشرفت وقهرمانی نرسید حتی دردوران سرمربیگری ایشون هم به لبنان باختیم ونتوانستیم همین تیم ملی فوتبال عراق راببریم

      پاسخ ها

      • رسول

        ملخ وکارشناسی!!!!!!

      • رسول

        ملخ وکارشناسی!!!!!!

      • رسول

        ملخ وکارشناسی!!!!!!

    • بدون نام

      کییییروش چ کار کرده برای فوتبال ما؟؟بعدش کلا فوتبال ما مالی نیست هر مربی بیاد وقتش تلف کرده نهایت فوتبال ما بردن از کامبوج و مالدیو هست....یا با یازده تا دفاع برابر تیمای بزرگ بازی کنیم.....خودمان رو گول نزنیم

    • بدون نام

      کی روش فوتبال در پیتی ما رو سرور اسیا کرد و به هیچ تیم عربی در چهر سال دو و کره نباخت چی کار کرد این دستاورد نیست وقتی از لبنان باخت تیم سریع متحول کرد نه اینکه بیخیال باشه لعنت به برانکو که جو نیمکت و بازی داد ن هواداران باعث شد تیم ملی امروز از تیمهای درجه دوم اسیا مثل اب خوردن ببازه ...واقعنکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج