جاباما
۹۳۰۹۱۷
۱۱ نظر
۵۰۰۲
۱۱ نظر
۵۰۰۲
پ

مایلی‌کهن: چرا فدراسیون قرارداد ویلموتس را فاش نمی‌کند

سرمربی اسبق تیم ملی گفت: آقای مارک ویلموتس اخیراً عاشق چشم و ابروی فدراسیون و فوتبال ما شده. به همین خاطر نه تنها مجانی تیم ملی ایران را هدایت می‌کند بلکه سالی یک میلیون دلار نیز به فوتبال ما کمک می‌کند.

خبرورزشی: محمد مایلی‌کهن به جرأت یکی از بزرگترین منتقدان کارلوس کی‌روش محسوب می‌شد، ولی خودش تأکید دارد انتقاداتش از کی‌روش به منزله مخالفت او با همه مربیان خارجی نیست. سرمربی اسبق تیم ملی دیروز در رابطه با شرایط تیم ملی گفت: من نمی‌دانم چرا شما (خبرورزشی) فکر می‌کنید من مخالف سرمربی خارجی هستم؟ نمی‌دانم چرا عده‌ای فکر می‌کنند من سنتی هستم؟ اتفاقاً من کاملاً علم‌گرا هستم.

من چهره دانشگاهی هستم و در مهم‌ترین و پیشرفته‌ترین دوره‌های مربیگری شرکت کرده‌ام. در این دوره‌های مربیگری نیز اساتیدم خارجی بوده‌اند؛ بنابراین نه با علم مشکل دارم، نه سنتی هستم و نه با سرمربی خارجی مخالفم. من فقط می‌گویم آقاجان پول این مملکت باید خرج مربیان با علم و دانش شود نه اینکه هرکس بیاید و کاسبی‌اش را بکند و برود.

تو دهنی

من می‌گویم آقای مارک ویلموتس ۳ میلیون دلار عایدی دارد. یکسری از آقایان فدراسیون‌نشین معتقدند اصلاً چنین چیزی نیست. خب مگر شما نمی‌گویید مایلی‌کهن و امثال مایلی‌کهن ادعای نادرستی مطرح می‌کنند؟ پس چرا با سند و مدرک به ما تو دهنی نمی‌زنید و ثابت نمی‌کنید حرف ما غلط است؟ چرا میزان قرارداد ویلموتس را صادقانه اعلام نمی‌کنید؟ چرا شفاف‌سازی نمی‌کنید؟ آقاجان ویلموتس که نمی‌گوید چقدر گرفته، ولی شما بیاید و شفاف‌سازی کنید.

این مسئله اتفاقاً تصادفی نیست و عده‌ای بنا بر دلایلی اصلاً دوست ندارند قرارداد ویلموتس رسانه‌ای شود و همه بدانند این آقا چقدر از ما پول می‌گیرد. ایشان با تیم ملی از اردن برگشت و پس از چند ساعت از تهران رفت. می‌دانید چرا؟ چون خودش بلیت نخرد و به جای اینکه از اردن برود از تهران رفت تا فدراسیون برایش بلیت بخرد.

کمک یک میلیون دلاری

آقا اصلاً بگذارید یک نکته‌ای را خدمت‌تان عرض کنم. من تحقیق کرده و به این نتیجه رسیده‌ام این آقای مارک ویلموتس اخیراً عاشق چشم و ابروی فدراسیون و فوتبال ما شده. به همین خاطر نه تنها مجانی تیم ملی ایران را هدایت می‌کند بلکه سالی یک میلیون دلار نیز به فوتبال ما کمک می‌کند! بنده‌خدا محض رضای خدا برای فدراسیون فوتبال ایران کار می‌کند!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خبر ورزشی استاد هندوانه گذاشتن زیر بغل محمد مایلی کهن

      جدا از تائید و تکذیب حرف های آقای محمد مایلی کهن ،خبر ورزشی استاد هندوانه گذاشتن زیر بغل محمد مایلی کهن هست و وقتی سوژه اختلافی کم دارد با عنوان و بهانه صراحت لهجه سراغ محمد مایلی کهن میرود و جالب اینکه هنوز آقای مایلی کهن پی به این موضوع نبرده .

    • ۵۵۵۵

      از ارکان اصلی فراری دادن کی روش باز دس به میکروفن شد.میشه کلا شما حرف نزنی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین هم وطن کی روش کسی فرار نداد خودش دیگه نمی خواست بمونه پیشنهاد سه میلیون دلاری برای هر سال هر کسی رو وسوسه میکنه

    • بدون نام

      باز شروع شد قبل به کی روش گیر میداد حالا به ویلموتس ؟درسته این مربی نیست ولی کی روش که خوب بود چرا به اون گیر میداد این اقا مشکل داره

    • بدون نام

      جدا از تائید و تکذیب حرف های آقای محمد مایلی کهن ، خبر ورزشی استاد هندوانه گذاشتن زیر بغل محمد مایلی کهن هست و وقتی سوژه اختلافی کم دارد با عنوان و بهانه صراحت لهجه سراغ محمد مایلی کهن میرود و جالب اینکه هنوز آقای مایلی کهن پی به این موضوع نبرده و خیلی راحت به همه توهین می کند و یا القاب میدهد و مسخره می کند در حالی که خود را مسلمان باغیرت هم میداند ولی غافل از اینکه دین مبین اسلام اینگونه نیست و همه را برادر میداند .

    • بابک

      ای ول همینه تازه گفتن نامردیم اگه بذاریم ایران بره ببره عراق رو

    • afshin

      چرا اصلا میذارن این ادم نظر بده کلا با همه چیز مخالفه .خانواده اش چی از دستش میکشن بستری واجبه.تا موقعی که این چنین ادمهایی باشن نه مربی کاربلد مثل کیروش میاد دیگه نه فوتبال پیشرفت میکنه .لطفا نظرات این عتیقه رو نذارین برترینها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حاج محمد....رقم دقیق با حق دلالی،یا خالص که دست مربی میگیرد؟؟
        کی روش بود که رو همه را کم کرد....ریالی به کسی باج نمیداد!!!

    • سجاد خیاط

      کسی که از حاج مایلی انتقاد میکنه از ساکت هم کثیف تره.چون حرف حق میزنه

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      روانی لنگی

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      خیانتکاران و وطن فروشان لنگی باز شروع کردن.‌گند زدن ب فوتبال. درحالی ک هرچی دزدی و جعل و فساد و تبانیه تو خودشونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج