۹۳۱۲۴۲
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

احتمال بازگشت برانکو به ایران چقدر است؟

با نتیجه نگرفتن تیم‌ملی در بازی‌های دور رفت مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، حالا منتقدان تیم‌ملی اعتقاد دارند که ما با ویلموتس به بن‌بست رسیده‌ایم و این مربی نمی‌تواند در این موقعیت بحرانی ما را به جام‌جهانی برساند و فدراسیون فوتبال باید تا دیر نشده حکم اخراج این مربی را امضا کرده و یک جایگزین خوب برای او بگذارد.

فرهیختگان: با نتیجه نگرفتن تیم‌ملی در بازی‌های دور رفت مرحله گروهی مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، حالا منتقدان تیم‌ملی اعتقاد دارند که ما با ویلموتس به بن‌بست رسیده‌ایم و این مربی نمی‌تواند در این موقعیت بحرانی ما را به جام‌جهانی برساند و فدراسیون فوتبال باید تا دیر نشده حکم اخراج این مربی را امضا کرده و یک جایگزین خوب برای او بگذارد.یکی از نفراتی که طی چند سال اخیر همیشه یکی از گزینه‌های تیم‌ملی بوده و از سوی رسانه‌ها نامش مطرح می‌شود، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق و موفق پرسپولیس بوده است.

حالا در این چند روز گذشته باز هم از برانکو به‌عنوان جایگزین ویلموتس نام برده می‌شود و برخی‌ها ادعا می‌کنند نفراتی در فدراسیون حضور دارند که در شرایط فعلی برانکو را فرشته نجات تیم‌ملی می‌دانند.برانکو درخصوص دو باخت متوالی تیم‌ملی در بازی برابر بحرین و عراق به نزدیکانش گفته است: «واقعا تصور اینکه تیم‌ملی فوتبال ایران به تیم‌هایی مثل عراق و بحرین ببازد، سخت است. ایران قدرت برتر آسیا در فوتبال است که سطح فوتبالش از تیم‌های عراق و بحرین خیلی بالاتر است و مطمئنا آنها در این دو بازی اسیر حوادث غیرقابل پیش‌بینی فوتبالی شده‌اند و بعید می‌دانم اگر این بازی‌ها دوباره تکرار شود باز هم چنین نتایجی به دست بیاید.»

سرمربی سابق پرسپولیس درخصوص آینده تیم‌ملی و صعود به‌عنوان تیم اول به مرحله آتی گفته است: «کسب ۱۲ امتیاز در چهار بازی کار بسیار سختی است که شاید روی کاغذ ممکن باشد، اما در زمین مسابقه به‌سختی اتفاق می‌افتد. البته ممکن است که جریان صعود تیم‌ملی به جام‌جهانی در سال ۲۰۰۶ باز هم تکرار شود. این کار سخت است، اما ناشدنی نیست و این را کسی می‌گوید که روزی سرمربی تیم‌ملی بوده و شرایطش را به‌خوبی می‌شناسد.» دیدار برانکو با سفیر ایران در کرواسی باز هم نگاه‌ها را به سمت مربیگری او در تیم‌ملی کشاند.

یکی از نزدیکان برانکو در این خصوص می‌گوید: «اینکه در یک شهر کوچک در کرواسی دو فرد مهم با یکدیگر دیدار کنند اصلا اتفاق مهم و عجیبی نیست. به هر حال برانکو سال‌ها در کشور ما حضور داشته و خودش هم بارها اعلام کرده که ایران را کشور دوم خودش می‌داند. پس زیاد نباید با استناد به این دیدارها خبرسازی کرد.»

سرمربیگری برانکو در تیم‌ملی اما شدنی است؟ او می‌گوید: «خود برانکو بارها اعلام کرده وقتی به ایران بازمی‌گردد که مشکلاتش با پرسپولیس حل شده باشد. هنوز هم اتفاق جدیدی در این خصوص نیفتاده که نظرش عوض شود. من فکر می‌کنم فاصله بین فدراسیون فوتبال با برانکو بسیار زیاد است، اما هیچ اتفاقی هم غیرممکن نیست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شک نکنید که هیچی بارش نیست بااون ادا اطوارهای زنانش

      پاسخ ها

      • امیر

        اخه بدبخت کیسه کش بچه سال برو درستو بخون اخه تورو چ ب این کارا بدبخت صغیر کیسه کش

    • بدون نام

      شک نکنید که هیچی بارش نیست بااون ادا اطوارهای زنانش

    • بدون نام

      بابا این مربی هیچی بارش نیست
      یادتون رفته مربی تیم ملی بود بعدازباخت وحذف تیم ملی به ایران برنگشت رفت کشوش وبه هشتادمیلیون ایرانی بی احترامی کرد این همون مربیه که لیگ ایران رابه سیرک تشبیح کرد حالا میخوادبیاد ازداخل سیرک بازیکن انتخاب کند برای تیم ملی شاید نام تیم ملی راهم بزارد سوپرسیرک

    • بدون نام

      بنظرم برانکو با شناخت خوبی که از فوتبال ایران داره حداقل در این‌ مقطع حساس قطعا بهتر از ویلموتس باهاش نتیجه خواهیم گرفت.
      تا دیر نشده باید کاری کرد وگرنه تمومه.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه خوب بود از عربستان اخراجش نمی کردند در ضمن چرا مسئولان ما همیشه دنبال مربیان اخراجی هستند ویلموتس هم از افریقا اخراج شده،برانگو هم از عربستان،تازه برانگو سابقه دلالی هم داره .

    • بدون نام

      برانکو برانکو برانکو پرسپولیسی

    • بدون نام

      برانگو به چه دردی می خوره اگر خوب بود از لیک عربستان شوتش نمی کردن بیرون

      پاسخ ها

      • عطا

        فقط مربی ایرانی که بازیکنان و خوب بشناسه امیر قلعه نوعی ،یحیی گل محمدی،علی دایی ....

    • بدون نام

      احتمالش منفی 100000

      پاسخ ها

      • آرش رحمتی

        لیگ عربستان بدرد خودشان میخورد هیچ مربی حاشیه امنیت ندارد تو لیگ عربها

      • آرش رحمتی

        لیگ عربستان بدرد خودشان میخورد هیچ مربی حاشیه امنیت ندارد تو لیگ عربها

      • بدون نام

        منظورت همون لیگی هستش که هرسال یه نماینده تو فینال باشگاهای اسیا داره و همه تیمهای ایران و حذف میکنه دیگه؟

    • عطا

      مربی خارجی اقا بدرد پایه ها میخوره که دانش بیاره واسه جوونها

    • استقلال کبیر . چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      مگ یادتون رفت همین دلال برانگو با حمایت وزیر وپولهای دزدی هدایتی چه خیانتی ب تیم ملی و کی روش کرد؟ چطو تیم ملی و کی روش رو کوبید! درحالی ک با کی روش آقایی میکردیم. اومد این هجمه رو واردکرد با دستور رییس فدراسیون و وزیر ک خودش جانشین کی روش بشه (اگ با دستور تاج و وزیر نبود شک نکنید جلوشومیگرفتن*) بعد وقتی دید پیشنهاد الاهلی بیشتر و نقدتره رفت اونجا ک فضاحت ب بار اورد و دیپورتش کردن. تیم ملی جای این خیانتکارنیست

    • حام

      فقط برانکو می تونه تیم ملی و نجات بده
      البته اگه سوخته ها که از برانکو بد جوری سوختن و هنوز در حال جزولز کردن هستن اجازه دهند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج