۹۳۱۹۳۸
۱۰۸ نظر
۵۰۸۷
۱۰۸ نظر
۵۰۸۷
پ

مهناز افشار جایگزین صدف طاهریان در ام‌بی‌سی پرشیا!

در ویدئویی که از پشت صحنه Persia&#۰۳۹;s Got Talent شبکه MBC Persia در استکهلم منتشر شده مشخص شده مهناز افشار بازیگر معروف ایرانی، چهارمین داور این شو است و جالب‌تر این که در این ویدئو خبری از مزدک میرزائی نیست. در ویدئویی که توسط کانال مزبور منتشر شده، مهناز افشار به چشم می‌خورد.

روزنامه جام‌جم - محمدصادق علیزاده: اهمیت واقعه برای افکار عمومی آنقدر جالب بود که توی همین وضعیت کج‌دار و مریز اینترنت هم حسابی دست به دست شود.

اصل خبر توسط یکی از کانال‌های خبری تلگرامی منتشر شد که البته به دلیل وضعیت این روز‌ها راهی هم به یکی دو پیام‌رسان بومی باز کرده است: «در ویدئویی که از پشت صحنه Persia's Got Talent شبکه MBC Persia در استکهلم منتشر شده مشخص شده مهناز افشار بازیگر معروف ایرانی، چهارمین داور این شو است و جالب‌تر این که در این ویدئو خبری از مزدک میرزائی نیست.»

مهناز افشار جایگزین صدف طاهریان در ام‌بی‌سی پرشیا!

در ویدئویی که توسط کانال مزبور منتشر شده، مهناز افشار به چشم می‌خورد. راستش ما مردد بودیم که این شخص مهناز افشار باشد. چرا؟ عرض خواهیم کرد. با این حال جستجو‌های ما حکایت از آن داشت که او واقعا مهناز افشار است. بازیگر سینما که بر طبق خبر بعضی منابع خبری مانند پایگاه تابناک از همسرش جدا شده و چندی است که در خارج از ایران به سر می‌برد.

در ماه‌های اخیر احتیاط زیادی به خرج داد که اطلاعات چندانی از زندگی شخصی‌اش منتشر نکند. او نسبت به ناآرامی‌های روز‌های اخیر هم واکنش نشان داده و چند پست منتشر کرده. حالا با ویدئوی جدیدی که از او منتشر شده دوباره حاشیه جدیدی به حواشی اطراف شخصیت حرفه‌ای او شکل گرفته.

او در این ویدئو در کنار دو خواننده لس آنجلسی حضور دارد. ظاهرا هم یکی از اعضای داوری برنامه استعدادیابی شبکه ام‌بی‌سی پرشیا است.

شبکه‌ای که اگر ته و تویش را در بیاورید در نهایت به یک اسم جالب خواهید رسید: عربستان سعودی! همین دو کلمه عبارت قبل باعث تعجب ما شد. اینکه یک بازیگر سینما پذیرفته، اعتبار و فعالیت حرفه‌ای خودش را زیر بیرق مجموعه‌ای خرج کند که ارتباطات پیدا و پنهانی با خاندان سلطنتی سعودی دارد.

ام‌بی‌سی شناسی در یک بند

اجازه بدهید کمی راجع به شبکه ام‌بی‌سی پرشیا و مجموعه بالادستی آن صحبت کنیم: گروه رسانه‌ای ام‌بی‌سی. ام‌بی‌سی مخفف عبارت «Middle East Broadcasting Center» است. ترجمه فارسی این عبارت می‌شود «مرکز پخش خاورمیانه».

این مجموعه از ابتدای دهه ۹۰ میلادی راه‌اندازی شده و دفتر اولیه آن در لندن واقع شده بود. در سال ۲۰۰۲ این مجموعه دفتر مرکزی خود را به شهر دبی واقع در امارات متحده عربی منتقل کرد و از آن زمان در این شهر مشغول مدیریت شبکه‌های مختلفش است. این مجموعه رسانه‌ای در حال حاضر حدود ۱۸ رسانه را در اختیار دارد و به نوعی می‌شود آن را بزرگ‌ترین هولدینگ رسانه‌ای در شمال آفریقا و غرب آسیا دانست.

مهناز افشار جایگزین صدف طاهریان در ام‌بی‌سی پرشیا!

نیم‌نگاهی به شبکه‎های تحت مدیریت این گروه رسانه‌ای حاکی از آن است که «سرگرمی» هدف عمده و اولیه آن است. چیزی که البته در پایگاه اینترنتی رسمی مجموعه ام‌بی‌سی هم ذکر شده است. شاید مرور نام بعضی از رسانه‌های این مجموعه رسانه‌ای خالی از لطف نباشد: ام‌بی‌سی‌های ۱، ۲، ۳، ۴، اکشن و میکس، ام‌بی‌سی وَریتی، العربیه، الحدث، ام‌بی‌سی دراما و ام‌بی‌سی پرشیا.

بله... درست خواندید، ام‌بی‌سی پرشیا هم بخشی از این هولدینگ رسانه‌ای است. شبکه‌ای که یکی از پایه‌های مسابقه استعدادیابی پرشیا گات تلنت است که مهناز افشار هم یکی از اعضای هیات داوران آن محسوب می‌شود. احتمالا تا اینجا برایتان جالب شده که بدانید صاحب و مالک اصلی این مجموعه عریض و طویل رسانه‎‌ای کیست.

اطلاعات رسمی درباره این گروه رسانه‌ای وجود ندارد. پایگاه اینترنتی این هولدینگ رسانه‌ای در بخش «درباره ما» صرفا به ذکر این نکته اکتفا کرده است که مجموعه ام‌بی‌سی بزرگ‌ترین مجموعه رسانه‌ای خصوصی در شمال آفریقا و غرب اسیاست که دفتر مرکزی آن در دبی قرار دارد.

با این حال ظاهرا قضیه به همین سادگی هم نیست. نیویورک‌تایمز اعلام کرده که این مجموعه رسانه‌ای از اوایل دهه نود میلادی در لندن تاسیس شده. موسس این بنگاه رسانه‌ای یک تاجر عرب به نام ولید ابراهیم است که از قضا ارتباطات نزدیکی هم با خاندان پادشاهی سعودی‌ها دارد.

مهناز افشار جایگزین صدف طاهریان در ام‌بی‌سی پرشیا!

ردپای دلار‌های نفتی

غیر از ارتباطات خود ولید، خواهران او هم به ازدواج چهره‌های مهمی از خاندان سلطنتی در آمده‌اند. طبق گزارش نیویوک‌تایمز، پادشاه وقت عربستان در همان زمان از این مجموعه پشتیبانی مالی می‌کرد. در حال حاضر، اما قضیه به شکل دیگری در حال جریان است.

گزارشی که پایگاه انگلیسی‌زبان میدل‌ایست مانیتور در بهمن‌ماه ۱۳۹۶ منتشر کرد نکات جالب دیگری را از پشت پرده این هولدینگ رسانه‌ای بیان می‌کند. مثلا اینکه خاندان پادشاهی فعلی عربستان و به طور مشخص شاهزاده محمد بن سلمان خواستار سهم بیشتری از ام‌بی‌سی است. در این میان، اما ولید ابراهیم قیمت پیشنهادی شاهزاده را چندان دندان‌گیر نمی‌دیده و تن به این معامله نمی‌داده.

شاید همین اختلافات هم باعث شده که در موج دستگیری‌های دو سال قبلی که شاهزاده بن سلمان در عربستان راه انداخت و تعداد زیادی از شاهزاده‌ها را در هتلی در ریاض حبس کرد، شخص ولید ابراهیم و تعدادی از مدیران ام‌بی‌سی هم حضور داشتند.

در حال حاضر گویا خاندان سلطنتی عربستان حدود ۶۰ درصد و شخص ولید ابراهیم حدود ۴۰ درصد سهام این مجموعه را در اختیار دارند. رویترز هم گزارش داده که شخص ولید ابراهیم که از نزدیکان خاندان سلطنتی ملک‌فهد بود بعد از موج بازداشتی‌های شاهزاده‌های سعودی با محمد بن سلمان تجدید بیعت کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خب؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی زردی برترین ها. خیلی...

      • بدون نام

        داره تعداد آره رفت ولی راستش اشغال بود زیاد میشه فکر کنم فردا خواهند گفت آره موند آشغال بود طرف

      • بدون نام

        یعنی برام سوال شده صدف طاهریان دقیقا چه استعدادی رو میخواسته تو شرکت کننده کشف کنه ...؟! احمق اینستاگرام !! عکس لختی با ادعای فعالیت در حوزه مدلینگ بدون داشتن هیچکدوم از استانداردهای مدل و حتی یه برند معتبر که اسپانسر باشه ...بازیگریش هم که دو تا دونه فیلم با حداکثر نقش بند کفش
        !!!دقیقا چی

    • بدون نام

      فقط بهش بگید اون شال و روسری وکلاه واینا رو نذاره سرش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بتو چه

    • بدون نام

      آخه این خانم بازیگر نبود و با رانت بازیگر شد و عروس اون آقازاده مدعی و حالا این عاقبت کار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خداییش چرا چرت و پرت میگید؟ با سطح بازیگریش کار ندارم ولی این آدم بدون هیچ رانت و دوست و اشنایی بازیگر شده و هی فیلم بازی کرده و مردمم ازش استقبال کردن.
        پنج -شش سال پیش وقتی در اج موفقیت و شهرت بود با اون آقا زاده ازدواج کرد

      • بدون نام

        عاقبت کارش چیه.به خود توام پیشنهاد بدن با کله میری

      • بدون نام

        مهناز افشار خیلی قبل تر از این حرفها بازیگر بود حالا شما عصبانی هستی ماستها و قیمه ها رو قاطی نکن
        بازیش تو نهنگ عنبر هم عالی بود

    • بدون نام

      هر چی می کشیم از این آت و آشغالهاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک بر سر من و تو که اگه بدبختی میکشیم بخاطر اینا باشه انقد بدبختیم یعنی زندگیم دست چندتا سلبریتی .یعنی مغزتو تعطیل کردی‌ چشمتو به کار انداختی ببینی اینا جیکار میکنن تا توام همونکارو بکنی اگه اینجوریه مس همون بدبخت باشیم خیلی خوبه

      • بدون نام

        پس ما چقدر چلغوزیم که خودمون هم اعتراف میکنیم که داریم از یه مشت آت و آشغال می کشیم

    • بدون نام

      دم عربستان گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کجایی کوروش؟

    • بدون نام

      روزی که ایشون در برابر شعار حب الحسین یجمعنا گفت حب الایران یجمعنا فکرشم نمی کرد که خیلی زود برسه به حب السعودی یجمعنا

      پاسخ ها

      • سمانه

        عربستان هرچی هست خوبی مردمشو میخواد تو اینجا چی میگی؟ من اصلا از عربستان خوشم نمیاد اما کیف میکنم وقتی خیابوناشو میبینم تمیز، پاک ، مدرن، با امکانات بالا و همچنین اصلاحات اقتصادی و اجتماعی(حقوق زنان) کشوری که زنانش تو سری خور باشن به هیچ جایی نمیرسه چون اگه یه روزی مادر بشه انسان های توسری خور تربیت میکنه دلم میخواد به اونایی که قوانین 1400سال پیش رو قبول دارن و روش تاکید میکنن رو ببینم و ازشون بپرسم چی جوریه دیگه مثل 1400سال پیش برده تو خونه هاشون ندارن چه جوریه مثل الاغ نمیرن این ور اونور چی جوریه از گوشی و کامپیوتر و شبکه های اجتماعی ملی(میلی) استفاده میکنن اما قوانین مربوط به زن باید دقیق مثل 1400سال پیش اجرا بشه؟؟؟ نه مهریه نه حق طلاق یه طرفه. فقط انسان. مهریه یعنی فروختن اندام زن به مرد

      • بدون نام

        کاربر سمانه به نظر میاد آدم عربستان باشی مطمئنی از اون فسیلهای مجاهدین نیستی؟

      • بدون نام

        سمانه ميتوني بري اونجا زندگي كني و ياحداقل سه سفر بري
        كثيف ترين و پر گدا ترين كشور عربستانه

      • شایان

        کاربر 13:28 دمت گرم, خوشم میاد میبینم هموطنام قدرت تشخیص فیکهای جیره خور سعودی رو پیدا کردن, البته خیلی سخته, ولی از روی لحن بیان و شدت کینه ورزی نسبت به ایران و ایرانی میشه تشخیصشون داد, البته اینا دست خودشون نیس, هیچ جای دنیا اینارو آدم حساب نمیکنن, ملت ایران هم که خیلی وقته اینارو طرد کرده, عقده رو دلشون مونده, مجبورن میفهمی؟؟ مجبور :-)

    • بدون نام

      انحطاط افشار! یکی نیست بگه خودتو خراب نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خراب نمیکنه داره زندگیشو میکنه فوضول نباشیم

      • بدون نام

        کار بدی نمیکنه.
        هنرپیشه ها تو همه دنیا با شبکه های مختلف تو دنیا همکاری میکنن و این یه مساله ساده و ابتداییه. تو ایران انقدر فرهنگ مردم رو عقب مونده کردن که چنین همکاریهای شغلی به نظرشون عجیب غریب میاد

      • بدون نام

        باشه حتما بهش اطلاع رسانی میکنیم صحبت شمارو

      • حسینی

        عاقبت اینم میشه مثل بازیگرهای شبکه جم

      • محمد

        مطمئن باش اگه اینجا خوب بود صد سال دیگه هم نمی رفت

      • بدون نام

        ۰۶:۵۳
        اون خیلی مارموذتر و زرنگتر و رندتر از این حرفهاست
        خیال میکنی بدون دلیل اون لچک را روی سرش انداخته؟
        نه حواسش جمع جمع است

    • بدون نام

      هر کسی که بهش شهرت وقدرت برسه،بعد از یه مدتی هار میشه.مثله همین شمایی که داری اینو میخونی

      پاسخ ها

      • بی نام

        شرف داشته باش.که فکر کنم نداری بی شرف

      • بدون نام

        خودتم میبینیم چون تویی که چشم دیدن قدرت بقیرو نداری خودت هیولایی

      • بدون نام

        هار سگه. سگم تویی

      • بدون نام

        بی شرف

      • بدون نام

        اره دقیقا مث خودت که اینو نوشتی پاچه اینو اونو گاز میگیری هاپو جون

      • بدون نام

        بی مغز قبل از من خودت داشتی می خوندی.

      • Ali

        خب احمق اگه ما هاریم تو بین یه مشت هار چیکار داری؟

      • بدون نام

        دقیقا همینه
        خودشون توی موقعیت مشابه دست چهل تا مهناز افشار رو از پشت می بندند

    • ناشناس

      خیلی حیف شد بازی مهناز دوست داشتم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا کدوم بازی

      • بدون نام

        15/36 شما برو مختارنامتو ببین

      • بدون نام

        دوست داشته دیگه حالا بیاد به تو توضیح بده که چی بشه

    • بدون نام

      کار خوبی میکنه . بنده خدا از وقتی ازدواج کرد شوهرش توی زندان بوده فحشش رو این میخورده .حق داره آزاد زندگی کنه . برگرده ایران که فیلمای دوزاری بازی کنه به امید اینکه یه جشنواره خارجی راهشون بدن دوتا لکس بگیرن ازشون؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این زنیکه رو با این بازی جشنواره توالتم راه نمیدن

      • بدون نام

        نونتونو میده؟

      • بدون نام

        16/25 میشه از ادبیاتی که انتخاب کردی فهمید از چه قماش تندرو و وحشی هستی!!!!!

      • بدون نام

        کاربرایی که ریپلای کردین اره شماها خوبین باید همه چیو بریزن به پاهای بوگندوی شماها

    • بدون نام

      کار خوبی میکنه . بنده خدا از وقتی ازدواج کرد شوهرش توی زندان بوده فحشش رو این میخورده .حق داره آزاد زندگی کنه . برگرده ایران که فیلمای دوزاری بازی کنه به امید اینکه یه جشنواره خارجی راهشون بدن دوتا عکس بگیرن ازشون؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم بهش حق میدم خرج زندگیشو خودش میداد فحشم باید از مردم میخورد ازدواجش از پایه غلط بود زندگیش تو ایران خراب شد البته یه خورده فضوله

      • بدون نام

        خب ازدواجشم مگه چیز عجیبی بود هروقت همین مخالفا براشون موقعیت ازدواج با یه آقا زاده پیش اومد رد کردن بعد جانماز اب بکشن

      • بدون نام

        والله شما بیشتر فضولی

    • بدون نام

      هرجا هست موفق باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما هم موفق باشی

      • بدون نام

        همینطور شمام موفق باشی

    • بدون نام

      با پول ملت ایران آدم شده حالا خودش فروخت
      بهتر که زودتر باطنش مشخص شد
      از همون اظهار نظراتشان معلوم بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بابا کم پول ملت پول ملت کنید انسان عقل داره میخواستید نرید فیلماشو ببینید خبر هاشو بخونید.

      • بدون نام

        چون تو اظهار نظراش از حقوق زن دفاع میکرد بد بود،عیب بود؟؟ برو بابا دقیانوسی

      • بدون نام

        با پول ملت ایران؟ کار کرده دستمزد گرفته منتی بر سرش نیست واقعا. هر انسانی آزاده هرجای دنیا که میخواد کار و زندگی کنه. این خانم هم کار بدی نکرده ؛داور یه مسابقه استعدادیابی شده

      • بدون نام

        واقعا این چه حرفیه.هرجا از بدبختیامون حرفی وسط میاد همش کاره آمریکا و دشمنای خارجی اینجور مواقع مردم هیچ گناهی نداشتن.یکی ام که مثلا میره خارج یا یه کاری میکنه میگن از پول مردم این شده.دقیقا تو چه پولی به این دادی که این به اینجا رسیده دقیقا میشه توضیح بدی.اگه ام پول مردم رسیده که اشتباه مردم بوده که پولشون تخس کردن بین اینو اون خودشون گیر بنزین سه هزاری ان

    • بدون نام

      یه تیکه شال انداخته سرش که راه برگشت داشته باشه پس معلومه هنوز دلش میخواد برگرده اما راهی نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کو شالش

      • بدون نام

        بابا شرلوک
        نترس صدف هم بخواد برگرده یه چادر گل گلی سرش کنه بگه گول خوردم فرداش توی سریال های مناسبتیه

      • بدون نام

        صدف عمرا راهش بدن چون دیگه تن نمایی رو به حد اعلا رسونده

    • بدون نام

      خب که چی شما فضول زندگی مردمی انشالله هر جا هستند موفق باشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم

      • بدون نام

        آره همونطور که تو فضول مایی ما هم فضول بقیه هستیم

    • جی باکس

      هم از توبره خورد هم از آخور

    • بدون نام

      اینجا با حمایت ما پولدار شد و تونست بره کانادا حالا هم رفته تو شبکه ی ماهواره‌ای. هر چیزی داره از مردمه بدون مردم هیچی نیست.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه خورده ام از نیازمندا و کسای دیگه محتاج نون شبشون هستن حمایت کن شاید خدا خواست و اونام پولدار شدن

    • مرتضی

      گرفتن پول کثیف ازخاندان منحوس سعودی عاقبتی نخواهدداشت.... این خانم باید گذشته اش روفراموش نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرت و پرت نگو. به ما چه؟! دوست داره بره اونجا خوب و بدشم به خودش ربط داره تو ایران نیست که تو کارش دخالت میکنید؟

      • بدون نام

        اخی دوس دخترت بوده ازش عکسی چیزی داری بعدشم به خود توام همین خاندان چی چی صعودی بیاد یه پولی بهت بده هرکاری بخوان براشون انجام میدی انقد شعار ندید

    • خون اشام

      نمیدونم اون شال واسه چیه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میخواست ببینه هنوزم کسی هست وقتی تو خارجه و تو مستعمرات ایران نیست تو کارش دخالت کنه؟

      • بدون نام

        نمیدونم فوضول چرا انقدر بیکاره

      • بدون نام

        قشنگی

    • بدون نام

      دمش گرم

    • بدون نام

      آخ دلم سوخت براش طفلکی تا همین دیروز از حب الحسین یجمعنا بدش می اومد خوب گرفتار عربا شده ...کسی که از اسم حسین خجالت می کشید ....باید بره زیر پرچم ابوسفیان و سعودی ......لیاقتش همون جاست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که شما انقدر عربی به خوردت رفته که حرفاتو نمیشه تشخیص داد

      • بدون نام

        عربا؟!!!! قرصاتو خوردی؟؟؟

      • بدون نام

        شما تندروها چی میگید خداییش؟چی از جون ما ایرانیا میخواید؟

      • بدون نام

        آهان یعنی باقی مردم دنیا که با حسین کاری ندارن جاشون ته جهنمه و منوتویی که از اسم حسین سواستفاده میکنیم انواع و اقسام کارارو انجام میدیم زیر پرچم حسین و داخل بهشتیم

      • شایان

        کاربر 14:30، دمت گرم, طعنه ت عالی بود :-)

    • بدون نام

      خیلی هم خوب کاری کرده....

    • بدون نام

      اره بایدمی اومدایران تامحاکمه بشه واحیانا باارفاق ۲۴سال زندان درانتظارش باشه!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        موافقم. خوب کاری کرد که رفت

      • بدون نام

        دقیقا از دست شما وحشی ها رفته که شب میخوابید صبح پا میشید یه بدبختی رو محکوم میکنید

    • بدون نام

      همه رو داریم به یه بهانه ای از کشور فراری می دیم و یه پرونده براشون درست می کنیم . دممون گرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چشم میگیم از این به بعد برای بازیگرهای سینما قانون کاپیتولاسیون تصویب کنن هیچکس حق نداشته باشه ازشون شکایت کنه

      • بدون نام

        دقیقا تا وقتی اینجا هستن اصلا همچین اطلاعاتیو لو نمیدن

    • ناشناس

      نه بیاد بشینه ور دل شما که هرتوهینی میخاید بکنید و فحش بدید و طرف و با خاک یکسان کنید، موفق باشی مهناز جان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مردم حسودن

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        دقیقا

      • بدون نام

        ب با مهریه میلیاردی که از شوهر شیر خشک فروشش گرفته هر کی جای اون بود می رفت

    • بدون نام

      حالا اونا که چادر سرشونه همه پاکن.دلش خواسته اینکارو کرده.به شما چه

    • بدون نام

      خوب کاری کرد رفت دمش گرم

    • اصغر

      خوب کاری کرد دمشم گرم خدا پشتو پناهش

    • بدون نام

      بیاد اینجا که بندازنش زندان؟خوب کاری کرد
      همه رو فراری دادن

    • بدون نام

      بهترین کارو کرده زندگی خودشه پولشا داره به هیچ کسی هم مربوط نیست

    • بدون نام

      چرا شلوغش میکنی؟ شبکه ی ام بی سی برای چند تا کشور دیگه ی منطقه مثل عراق، مصر و هند هم شبکه های ام بی سی العراق و ام بی سی مصر و ام بی سی بالیوود رو داره

    • بدون نام

      خوب کردی رفتی

    • roz_bj

      دلش خواست رفت به ما چه ربطی داره؟؟؟؟ شمایی که تو ایران موندید چه گلی به سرتون زدین؟؟؟؟

    • علیرضا

      اکثریت افرادی که وارد حوزه بازیگری و صدا و سیما و سینما شده اند پایبند هیچ چیز نیستند !!! مخصوصا زنان این حوزه که 90 درصد دنبال بی بندوباری هستند !!!

    • بدون نام

      بدون نام :13

      پس قبول داری فیلمهای دوزاری بازی می کرد آره ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ما چقدر خل بودیم رفتیم فیلمهای دوزاری اینو دیدیم ،با پولهامون رفت پی خوشی !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه فهمیدی که خل هستی؟

    • N.B

      این سلبریتی ها بعضی هاشون واقعا نمیدونن دیگه باید چی کار کنن

    • roz_bj

      چرا از بین 3تا کامنت یکیو ااجازه ارسال دادید از چی میترسید؟

    • roz_bj

      چرا کامنتمو کامل نذاشتید؟

    • بی تاب

      به نظر من باید سعودی ها را دوشید .همان طور که ترامپ میدوشه .باید ده میلیون یورو طلب میکرد ارزون خودش را فروخته .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج