۹۴۴۸۴۱
۱۲۳ نظر
۵۰۱۹
۱۲۳ نظر
۵۰۱۹
پ

شما انتخاب کنید: مهران یا مهناز؟

انتقاد از مهران مدیری پس از انتشار عکس‌هایی که ظاهرا او را در پاریس نشان می‌دهد، بالا گرفته. جماعت ناراضی می‌گویند او با پولی که در ایران درمی‌آورد در اروپا خوش می‌گذراند. تعطیلات ژانویه‌اش را در فرانسه می‌گذراند و لابد چند روز بعد می‌خواهد برگردد و در برنامه دورهمی از مشکلات مردم حرف بزند و به مسئولان و این و آن انتقاد کند که چرا حال جامعه را متوجه نیستند.

برترین‌ها - سیامک رحمانی: یک- انتقاد از مهران مدیری پس از انتشار عکس‌هایی که ظاهرا او را در پاریس نشان می‌دهد، بالا گرفته. جماعت ناراضی می‌گویند او با پولی که در ایران درمی‌آورد در اروپا خوش می‌گذراند. تعطیلات ژانویه‌اش را در فرانسه می‌گذراند و لابد چند روز بعد می‌خواهد برگردد و در برنامه دورهمی از مشکلات مردم حرف بزند و به مسئولان و این و آن انتقاد کند که چرا حال جامعه را متوجه نیستند.

شما انتخاب کنید: مهران یا مهناز؟

جماعت ناراضی می‌گویند درآمد او از برنامه دورهمی و دستمزد‌هایی که برای فیلم‌ها و سریال‌هایش کسب می‌کند فوق‌العاده بالاست. طبیعی نیست؛ که او به عنوان هنرمند لابد مالیات هم نمی‌دهد. یعنی کمترین سهمی در اداره مملکت با این همه فشار و بحران ندارد. اما به خودش حق می‌دهد که پایین و بالای کشور را -جز بخش‌های غیرمجاز- مورد تاخت و تاز قرار دهد و به طنز بکشد.

شانس مدیری این است که آخرین گفته‌های خبرسازش متلک به روحانی و دولت بوده. برای همین حالا غیر از مدافعان روتین و همیشگی، رسانه‌های آن طرفی هم همسو شده‌اند تا از مدیری حمایت کنند و به مردم یادآوری کنند که سرشان به کار خودشان باشد! یادآوری کنند که مهران مدیری هرچه درمی‌آورد با عرق جبین و کد یمین است و حق دارد که هر جای دنیا که دلش خواست خوش بگذراند! به منتقدان متعرض می‌شوند که او درآمدش را از بخش خصوصی کسب کرده و هرچه درآورده بابت زحمتی بوده که کشیده و عنایتی که مردم به او داشته‌اند؛ که تماشایش کرده‌اند و پربیننده و محبوب بوده؛ که اگر به او حمله می‌شود به خاطر بدخواهان و سوگیری‌های سیاسی و به خاطر این است که گفته‌ها و طنز او برای دولت و این‌طرفی‌ها گران تمام شده.

شما انتخاب کنید: مهران یا مهناز؟

دو- درباره مهناز افشار تقریبا قضیه برعکس است. این روز‌ها رسانه‌های رسمی و دلواپس، بی‌وقفه در حال رصد احوالات خانم افشار هستند تا ریز به ریز آن را قضاوت کنند و هنرمند مهاجر را بابت‌اش به صلابه بکشند. این که او کجا می‌رود و چه می‌کند و چه می‌پوشد، همه مورد توجه است و باعث حمله به افشار و حتی اطرافیانش می‌شود. اینجا دیگر دخالت نکردن در زندگی خصوصی و این که مهناز افشار از کجا آورده و حق زندگی و تصمیم‌گیری دارد یا نه، معنای متفاوتی پیدا می‌کند.

فارغ از این که او راهش را جدا کرده و به مسیری رفته که در نگاه رسمی حاکم بر کشور نه فقط ناپسند که مجرمانه است. در اینجا احتمالا بخشی از افکار عمومی هستند که حق را به مهناز افشار می‌دهند و معتقدند که او مخیر بوده برای زندگیش راه تازه‌ای انتخاب کند و در ایران بماند یا نه. این بخش از افکار عمومی هستند که احتمالا او را بابت پوشش در حال استحاله‌اش شماتت نمی‌کنند، برایش دل می‌سوزانند و چه بسا به تماشای شو در دست تهیه و مصاحبه پیش رویش بنشینند و لذت ببرند و تمجیدش کنند.

شما انتخاب کنید: مهران یا مهناز؟

سه- این که در این مقایسه مدیری راه صواب را رفته و می‌رود یا مهناز افشار، جز با ایستادن در یک طرف دعوا ممکن نیست. این دو برخلاف بسیاری از چهره‌های هنری در کشور، سنگ‌هایشان را واکنده‌اند و مشخص کرده‌اند که کجای داستان ایستاده‌اند؛ بنابراین پی بردن به این که چرا مدیری ستایش می‌شود و زیر چتر حمایتی قرار می‌گیرد و چقدر دنیایش با مهناز افشار متفاوت است، سخت نیست. شاید در این معرکه یک نکته قابل اشاره باشد. این که قضاوت کردن درباره هیچکدام از آن‌ها و رفتار و موضعگیری‌هایشان، حتی درباره زندگی خصوصی‌شان را نمی‌توان منع کرد.

مدیری و افشار به عنوان دو سلبریتی مورد توجه جامعه، خواهی نخواهی مورد قضاوت قرار خواهند گرفت و راه فراری ندارند. آن‌ها هم مثل هر سلبریتی دیگری، از وقتی که قدم در مسیر شهرت گذاشته‌اند، حتی اگر دلشان نخواهد، پای این حقیقت را امضا کرده‌اند که زندگی خصوصی و افکار و اعمال‌شان شبیه عموم جامعه نباشد. به خصوص که هر دو هم ایده‌هایشان را با صدای بلند می‌گویند و هر که را بخواهند زیر تیغ می‌برند. این که ما موافق این محکمه عمومی باشیم یا نه، این که در کنکاش‌ها شرکت کنیم و جزیی از هیات ژوری باشیم یا نه، به خودمان و وجدان خودمان مربوط است. اما این که چنین عرصه‌ای هست را نمی‌شود کتمان کرد. نمی‌شود از مردم گله داشت.

شما انتخاب کنید: مهران یا مهناز؟

شاید کسانی که حامی مدیری هستند و امروز به خاطر تصاویر لو رفته او رنجیده خاطرند و دیگران را انذار می‌دهند که نبینید و کاری نداشته باشید، اگر به رفتارشان در قبال مهناز افشار و افشار‌های نوعی نگاه کنند، شرمنده شوند. همانطور که طرف مقابل، نمی‌توانند استاندارد‌های دوگانه‌ای برای مواجه شدن با پدیده‌ها در پیش بگیرند. شاید این توجه شدید و احکام سنگین درباره خصوصی‌ترین امور زندگی سلبریتی‌ها به‌نظر بی‌رحمانه باشد. اما آن‌ها همین را هم پذیرفته‌اند. وقتی خواستند از تمام امتیازات شهرت و سلبریتیگی بهره‌مند شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عزیز من چرا حرف الکی میزنی
      من تمام فیلمای مهناز افشار و مدیری رو دیدم
      اصلا مهناز افشار بازیگر بود؟یا به خاطر قیافش که شبیه ... بود رفت سینما اونم با رانت
      قضیه شوهرشو شیر خشک و هزارتا چیز دیگه بماند
      مدیری گناهش این بود که به دولت تاخت واسه همین انقدر بهش حمله میشه
      دقیقا شب بعد یلدا یهو عکس چندسال پیش که واسه قضیه کاری رفته اونجا لو میره
      این دوتا مثل هم هستن؟

      پاسخ ها

      • مدیر شبکه نسیم

        پول شبکه واس ماس دوس داریم اینجوری خرجش کنیم
        به مردم چه مربوطه

      • بدون نام

        واقعا آدم ساده ای هستی و نمی دانی مهران مدیری به کجا وصل هست؟؟؟

      • کرمانشاه

        راستی اگه عکسا مال قدیمه چرا آنقدر چهره وموی سفیدش شبیه الانه؟؟؟!!! نکنه دراین کارهم تخصص داره ویارنگ موی سفید استفاده میکنه ؟؟؟!!!

      • التماس یه ذره تفکر

        این آقا با سواستفاده وحمایت از مردم کم دست واین حرفا به این پولها رسیده حالا درسته رنگ عوض کنه؟؟؟!!!

      • بدون نام

        کرمانشاه
        یا نمیدونی یا خودتو به ندونستن زدی
        مدیری از 20 سالگی موهاش سفید شد
        درضمن منظور از قدیم لزوما 40 سال پیش نیست
        میفهمی که؟

      • بدون نام

        التماس یه ذره تفکر
        رنگ عوض کرده؟
        حتما میدونی قبلا به خاظر انتقاد از دولت چندسال ممنوع الکار بود
        تو همه دولت ها انتقاد کرده
        ولی تو سنت نمیرسه

      • بدون نام

        مظهر یک ریاکار واقعی و نون به نرخ روز خور

      • بدون نام

        ۱۴:۴۲
        مهناز افشار ممنوع الکار بود؟ هیچ سالی ممنوع الکار نبود برو رزومه کاریش و بخون هر سال حداقل یه فیلم بازی کرده

      • نرگس

        واقعا برات متاسفم برترینها. چطور فکر کردید میتونید مدیری رو خراب کنید . مدیری یکی از توانا ترین و شایسته ترین مجری و بازیگر و تهیه کننده و خواننده و کارگردان‌ هاست. خوب فیلم میسازه ، خوب بازی میکنه، خوب میخونه ، خوب کار میکنه و پولشو میگیره . و با پولش آزاده هرکاری میخواد بکنه . یکی هم پیدا شده که درد مردم رو شفاف بگه میخواهید بکوبینش؟ .

      • پروین مکوندیا

        عکسها مال دوران بچگی مهران مدیریه خخخخخ

      • بدون نام

        عکس دوسال پیشه ۲۰۱۸ این عکس ها در توئیتر منتشر شد که طبیعتا دوسال پیش موهاش همینقدر سفید بوده

      • بدون نام

        التماس تفکر یه خرده تفکر کن اگه می اومد مجیز دولت و می گفت خوب بود اتفاقا رنگ عوض نکرده تا من یادمه نقاد بوده همه کارهاش طنز انتقادیه

      • زهره

        موافقم.جناب مدیری وخانم افشاربجز هنرمندی هیچ وجه تشابهی باهم ندارند جناب مدیری مشکلات اجتماعی رو بشکل طنز وراحت وموشکافانه عنوان میکنن وخودماهم قبول داریم ایشون کارشون از سیاست جداست خانم افشارهنرمند توانایی هستن وخوب خواستن بروز باشن واگرموردشون سیاسی باشه مطمعنااز نظر دستگاه اطلاعاتی قوی مادورنمیمونه ورسیدگی میشه که کلابحثش جداس

      • زهره

        براتون متاسفم که براحتی یک سلطان هنرمندرواینطورقضاوت میکنیدمعلومه هیچکدوم از کارهای ایشونو با چشموگوش دل ندیدیدونشنیدید خوب وقتی ماخودمون یک هموطن روحالا هرشخصیتی که هست اینطورقضاوت وحکم میدیم ازبیگانگان چه توقع

      • بدون نام

        بدون نام ۲۰:۱۴
        کجا گفته مهناز افشار ممنوع الکار بود؟
        گفته مدیری
        بفهم

      • بدون نام

        کاملا موافقم ولی دقتوکنید افشار قیافش شبیه هلن نه گوگوش

      • بدون نام

        متن بیخودی بود، افشار بابت خارج رفتن اش مورد انتقاد نبود!
        بابت قتل اون مرد همدانی و تبلیغ آمپول کشنده و جنایات دیگه اش مورد اعتراض جامعه است!

      • بدون نام

        پیشنهاد میکنم زندگی نامه خانم افشار رو بخونید والبته نحوه وردشون به سینما بعد قضاوت بفرمایید

    • بدون نام

      پوله زحمتشه حقشه که بره بگرده از زندگیش لذت ببره
      حالا چون مردم مشکلات اقتصادی دارن نمیشه که این بنده خدا از خودش بگذره
      مثلا مسافرت نره همه ی مردم وضعیتشون خوب میشه؟!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مظهر یک ریاکار واقعی و نون به نرخ روز خور

      • بدون نام

        بحث اینه میمیرید همین حرف رو در مورد افشار بزنی میمیرید

      • بدون نام

        طرفدار مدیری شاید هم مواجب بگیر مدیری افتادن به جون صفحه دو ساعت یه بار پنج تا کامنت میدن

      • بدون نام

        وقتی معلوم میشه که پرده ها کنار بره ببینیم کیا از رانت استفاده کردن یا چاپلوسی ها کردن و به موفقیت رسیدن کیا عرق جبین ریختن
        خیلی دوست دارم پای حرف باقی کارگردان های حوزه طنز بشینم بیبینیم چرا اونها خونه نشین شدن و ممیزی و هزار کوفت دیگه اما یه عده نه

      • Z:M

        بعضیا فقط دنبال همین حاشیه هان
        اصلا به ما چه که بقیه چیکار میکنن

    • بدون نام

      هردو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشخصه مهران مدیری

      • شغال

        مهناز جون

      • کاربر

        نویسنده متن سلیقه خودش رو خواسته تحمیل کنه به مخاطبان، نویسنده از مدیری بدش میاد و طرفدار افشاره، میخواد هر جوری شده اون همه جنایات افشار و همسر سابق اش رو توجیه کنه.

    • بی نام

      کاری به اینکه کی کار دست انجام داده یا غلط ندارم اما مهناز افشار یک رو دارد اما مهران مدیری مثل مرد هزارچهره ساخت خودش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایش اینو خوب گفتی نمیدونم چرا جامعه ما توری شده هرچی کلاش تر و هزار چهره تر و دستمال تر باشی مردم برات بیشتر دست میزنن و هورا میکشند و تاییدت میکنند
        مهناز افشار همیشه منتقد دولت و مسئولان بوده نه اینکه ببینه باد کدوم طرفی میوزه موضع عوض کنه

      • بدون نام

        مهناز افشار بزرگترین حماقت زندگیش وقتی بود که رفت زن یاسین رامین شد با اون پرونده شیرخشک و غیره یک طرف از طرف دیگه سیاستمدارها همیشه دستشون به حقوق ضایع شده مردم آلوده است ،حالا داره چوب حماقتش رو میخوره
        یعنی از کامنتها کاملا مشخصه مردم بخاطر همین کارش در برابرش جبهه گرفتن البته تبلیغات و شستشوی مغزی یه عده صاحب تریبون هم بی اثر نیست

      • بدون نام

        منکه روی دیگه ای ازش ندیدم همیشه حرفش و می زنه بد هم از روشون رد می شه با بی رحمی تمام دمش گرم

      • بدون نام

        همه آدما هزار رو دارن.از راس مسئولان به کشور بگیرتا یه کارگر ساده که تو موافع لزوم میدونیم جه جوری چهره عووض کنیم

      • بدون نام

        اره خیلی.مگه اینکه خودمون از خودمون تعریف کنینم

      • بدون نام

        اره دقیقا بخاطر همینه وضعمون اینه

      • بدون نام

        داداش جنس خوب مصرف کن هی چرت نزنی

      • بدون نام

        باشه میفهمیم.

      • بدون نام

        چه جالب دونفر رفتن اونور آب به هر دلیلی.بعد این رسانه ها میان چهارتا مطل کار میکنن قشنک یه جماعت و میزارن سرکار.

    • بدون نام

      هیچکدوم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من هم میگم هیچکدوم

    • بدون نام

      کلا مردم خوب و ساده و نجیبی هستیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منظورت اینه ای کیومون زیر 53 هستش

    • بدون نام

      ما یه جامعه دو قطبی داریم
      حالا با هر اسمی
      سنتی مدرن
      مذهبی و غیرمذهبی
      و...
      درصدشم خیلی مهم نیست. 50 50- 30 70 یا هر عدد دیگه
      ولی هست. به این راحتیم عوض بشو نیست
      ...
      ارتباط دادنش به مهران ومهناز تو ذهنم هست ولی یکم طولانیه
      منم خوابم میاد
      خودتون بفهمید منظورم چی بود!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما برو بخواب
        نیاز نداره تو کامنت بگی خوابت میاد

    • بدون نام

      آخه به من وبقیه چه مربوط که سرک تو زندگی دیگران میکشند،اگه کسی موفق بود ورفت تفریح حق نداره از مشکلات مردم بگه؟چرا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین چون از دردد مردم می گه باید خودش هم از درد بمیره ؟ بابا فک و فامیل داره اونورا

    • بدون نام

      همه خوبن ک کشور خوبی داریم

    • بدون نام

      به کسی چه مربوطه که طرف با پولش چیکار میکنه. درضمن اینکه طرف پولداره دلیل نمیشه حال فقیر رو نفهمه و دربارشون قضاوت نکنه. مهران مدیری وقتی بچه بود خیلی فقیر بود خانوادش. استعداد داشته. کار کرده زحمت کشیده پولدار شده. حالا چون پولدار شده از وضع جامعه و مشکلاتش نباید حرف بزنه؟ عجب چرت و پرتایی میگین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط استعداد، فقط زحمت کشیدن!!! به اینجا رسوندتش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!

      • بدون نام

        افشار زحمت نکشیده؟

      • بدون نام

        به نظر من رسانه میلی ، تنها راه مونده براش که مردم ساعتی وقتشونو جلوی اراجیف بی مصرف تکراری صرف کنند کنار اومدن با ایناست وگرنه ارزش کانال عوض کردن هم نداره

      • بدون نام

        لایک

      • شاهروخ

        سلام
        هرکس میتواند خارج برود حتی مدیری دارد باید در دنیا لذت ببرد اما نه گناه.
        چون انتقاد میکند دلیل این نیست به سفر خارج از کشور نرود.
        مدیر پول خوب می گیرد چون طراح و بر نام ریز خوبی است از زمانه استفاده میکند بنا براین پول خوب حق او است .

      • بدون نام

        کاملا موافقم

    • وحید

      سالها بعد خواهید فهمید مدیریرچه ضرروزیانی به مملکت ازجمله به درمان کشور و بیماران زده است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این دیگه خیلی خنده دار بود شما برو یقه وزارت بهداشت و امثال نعمت زاده رو بگیر که دارو احتکار می کنن

    • بدون نام

      مدیری خودش یه زمانی بی پول بوده همیشه هم تو حرفاش میگه مهم اینه که با زحمت به اینجا رسیده و حرف مردمو خوب بیان میکنه
      حالا چه مقایسه بیجایی با اون مهناز شد :/

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره اره همه از فقر رسیدن سناریو تکراری و چس ناله همه افرادی که با زیرابی و حزب بازی خودشونو بالا کشیدن

    • بدون نام

      هیچ کس کاری نکند جایی نرود چونکه اقایان دوست ندارند یک نفر خوش باشد اینها دوست دارند همه شب وروز دراهو ناله بسر برند شما سعی کنید باعث رونق کشور شوید نه که بخواهید همه درفقر دست وا بزنند.

    • بدون نام

      ماکار مان سرک کشیدن توکا اینو اون هزاران کار خلاف انجام میدهید لا پوشی میکنید ها لا سر بسر مدیری گذاشتید نکنه مسافرت هم دراین کشور جرم به حساب میاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیه مدیری هم از این خدمات مدح ثنا در فضای مجازی استخدام کرده

    • بدون نام

      خلاصه دست ازاین کارهای ناشایست بردارید ومردم را بی جهت دربرابر هم قرار ندهید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشکل ما ایرانیان اینه چشم نداریم موقعیت خوب هم ببینیم دنبال نقطه صعف هم هستیم

      • بدون نام

        مشکل ما ایرانیان اینه چشم نداریم موقعیت خوب هم ببینیم دنبال نقطه صعف هم هستیم

      • بدون نام

        مشکل ما ایرانیان اینه چشم نداریم موقعیت خوب هم ببینیم دنبال نقطه صعف هم هستیم

      • بدون نام

        مشکل ما ایرانیان اینه چشم نداریم موقعیت خوب هم ببینیم دنبال نقطه صعف هم هستیم

    • بدون نام

      مهناز افشار و مدیری نه آقازاده بودن نه پول ملت بالا کشیدن نه دکل نفت و کشتی نفتی دزدیدن.اون آقازاده ای که با پول ملت بهترین نقطه دنیا داره تفریح و عشق و حال میکنه اون باید بیاد جواب بده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهناز رو بعید میدونم اما بندهای که مدیری بهشون وصله بعیده به همون دکل دزد ها هم وصل نباشه
        خودت حساب کن رسانه ملی همه طنز پردازها رو سلاخی کرد الا مدیری

      • بدون نام

        مهناز افشار با پول شوهرش که آقازاده بود رفت آلمان و ویزای اونجا رو گرفت. فقط افشار از آقا زادگی شوهرش سواستفاده کرد

    • بدون نام

      کارکردن هم دراین مملکت جرم بحساب میاد مدیری پول زور که از شما نگرفته ازهر جایی که پول گرفتن ده هانوفر حساب دار مدیر دفتر دستک داره که بیش ازشما نداد کمتر ازشما منتقدان نیستند. که ای بردن آهای خوردن میکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        افشار پول زور گرفته؟

      • بدون نام

        چطور باقی کارگردانها مثل این جناب نترکوندن چطور همه کله پا شدن یا کلا کار رو گذاشتن کنار یا رفتن شبکه های اینترنتی
        همه میدونن صدا سیما رقابتی و اگه به یه سری مسایل چراغ سبز ندی کله پا میشی از عادل فردوسی پور که محبوب تر نیستی

    • بدون نام

      مدیری فرد سالم دلسوز است بیشتر ازاین خودتان را بی اعتبار نکنید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دو تا طرفدار مدیری شاید هم مواجب بگیر مدیری افتادن به جون صفحه دو ساعت یه بار پنج تا کامنت میدن

    • حرف حق

      خوب مدیری رفته پاریس به من و تو چه ربطی داره؟مگه ما مسئول رسیدگی به مسافرتهای مردم هستیم؟رفته مسافرت خوب خوش بگذره....تو کارهای مردم دخالت و قضاوت نکنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خارج رفتن مهناز افشار چه ربطی بشما داره؟

    • بدون نام

      بیشتر افراد را خانه نشین کردید ای سه چهار تای که باقی ماندن چشم دیدنشان راندارید انهارا هم میخواهید کنار بزنید فکرمیکنید اگر امثال ایشان اگر کار نکردن چیزی بشما میرسد نه والاه .

      پاسخ ها

      • مهدی آفرین

        مهران مدیری فوق العاده است.

    • بدون نام

      خب مهران مدیری. مهناز چه سهمی در شاد کردن دل من داشته که بگم اون الان هم که نفعش به اون ور آب میرسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مظهر یک ریاکار واقعی و نون به نرخ روز خور

    • ایرانی

      چرا کسانی که دم از عدالت میزنند،چه بازیگر،چه نماینده،چه کسی که خود راروشنفکر ویاعالم میداندوشغلی مربوط به همه افراد جامعه دارند ،باید اینگونه رفتار کند وخودرادر معرض حملات درست یانادرست دیگران قراردهد،اگرسلبریتی ها وافراد مشهوریک خورده محتاتانه تر رفتار کنند والکی دم از حقوم مردم نزنند هیچوقت زیر ذره بین این وآن نمیروند

      پاسخ ها

      • # هشتگ

        مدیری رفته خوش گذرانی به ما ربطی نداره افشار هم رفت اونور آب بازم به ما ربطی نداره

    • بدون نام

      نظراتو میخونم به درک کاملی میرسم از این که چرا کشور این طور شد مردمش این طور هستند

    • بدون نام

      1- پول‌های کلانی که سلبریتی ها می گیرن قابل توجیه نیست.
      ۲- کسانی که از درد مردم دم می زنند حداقل باید کمکی به آنها بکنند.
      ۳- مهناز افشار قابل مقایسه با مدیری نیست. مدیری سالها مردم را خندانده و دردهایشان را هم با وجود مخالفتها بیان کرده .
      تمام تلاش نویسنده اینه که مدیری رو به خاطر انتقاد از دولت زیر سوال ببره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این نظر تو هستش من به شخصه سگ مهناز رو با هزارتا مدیری عوض نمیکنم

    • اُپرا

      هیچوقت زندگی خصوصی افراد با کارشون نباید مقایسه بشه
      کار فعالیتی هست که شخص اون چارچوب و برخی اصول رو باید رعایت کنه تا بهش پول بدن
      زندگی خصوصی شخص چارچوبش اگر هنجار شکنی نباشه ایراد نداره،حالا دیگه خارج کشور که هیچ
      این مردم هستند که وظیفه دارن آگاه و با توجه بیشتری رفتارکنند،نه فریب بازی ها و رفتار این اشخاص رو تو برنامه ها و فیلمها و مصاحبه هاشون رو بخورند و نه اینکه این اشخاص رو در حد فرا انسان و اسطوره بزرگ کنند

      اکثریت اگر پول و توانش رو داشته باشید برای سفر،تفریح و یا زندگی به جای بهتر و راحت تر مهاجرت یا مسافرت می‌کنید

      ناراحتی از این بابت هست که فریب و گول شغل و بازی رو خوردید که شغل ایشون هست
      و این شماها بودید که مقصر هستید وگرنه سازوکار صدا و سیما و جلب بیننده به هر قیمتی تو صدا و سیمای ما مشهود هست

      فریب و گول بازی احساسی و پشت پرده این قبیل افراد رو نخورید تا کمتر ناراحت بشید وقتی واقعیت عیان میشه
      یاحق

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اون یک فرد نیست دوست عزیز کسی که تریبونی داره باید واقعا و از ته دل به درد مردم برسه و لو مغضوب بشه مثل کاری که فردوسی پور و استاد شجریان و غیرهم کردند و لی ایشون فقط خوب بلده تو آب گل آلود ماهی صید کنه نه درد من و تو رو می فهمه و نه فکرشم میکنه و به نظر من دقیقا مختصاتش و فرکانسش با جریان ضد مردمی مسئولین فعلی همسو شده برید ببینید کیا ازش دارن حمایت می کنن.تفکر
        !!!خیلی برای مردم خوبه و حافظه ی تاریخی هم چنین

    • سعید

      دوستان دوستان ! مدیری تو این اوضاع احوال گرونی و بدبختی ما رو بعضا در حد مرگ خندونده حالا یه مسافرت اروپا هم نره !! بده بره روحیشه اش عوض شه بیاد دوباره برامون برنامه بسازه لذتشو ببریم !! نکنه توقع دارید بره شمال و اون اشغال هایی که ما تو دریا و جنگل و هر جا که گریمون اومده ریختیم رو تماشا کنه و لذتشو ببره !!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه تو خوشت بیاد «برامون برنامه بسازه لذتشو ببریم» .الکی خوشی شما؟؟؟

      • بدون نام

        آخخ آی کیو جانثار مدیری فی سبیل الله که کار نکرده میلیاردی پول دراورده ده ها کارگردان و طنز پرداز دیگه ارزو داشتن امکانات مدیری رو داشتن و کار میکردن
        کلا خدا یه عده مثل شما رو افرید که سواری بدی تشکر هم بکنی

    • سعید

      دوستان دوستان ! مدیری تو این اوضاع احوال گرونی و بدبختی ما رو بعضا در حد مرگ خندونده حالا یه مسافرت اروپا هم نره !! بده بره روحیشه اش عوض شه بیاد دوباره برامون برنامه بسازه لذتشو ببریم !! نکنه توقع دارید بره شمال و اون اشغال هایی که ما تو دریا و جنگل و هر جا که گریمون اومده ریختیم رو تماشا کنه و لذتشو ببره !!!!!

    • بدون نام

      جفتشون مزخرف گو ان.
      مهم مرد عمله که هیچ کس نیست

    • فضول بردن جهنم

      یعنی اگه این عکسا منتشر نمیشد کسی نمیدونست اقای مدیری فرانسه یا هرجای دیگه میره؟ تو فک و فامیل پولدار خودمون کسی که مسافرت خارج رفته نداریم آیا؟ اینکه یکی از درد و دغدغه اونم به طنز میگه دلیل میشه که نره مسافرت؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بحث اینه سر مدیری حق میدی و ساکتید سر مهناز افشار هم خناق بگیرید و گیر ندید افتتتتتاد

      • بدون نام

        بدون نام ۱۹:۳۷
        مهناز افشار مسافرت رفته یا رفته پول عربستانیارو بگیره یه ملیون دلار
        شما که ادعا داری از عربستانیا بدت میاد
        شما که ادعا داری بدترین دشمن ما عربستانیان

    • بدون نام

      دوتاش هم منحصر به فردن و دوتاشم باارزش

    • بدون نام

      مهران مدیری هرچی بگیره حقشه و نوش جونش
      بهترینه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا...

    • مهدی

      نوش جونش

    • R.A

      هردو پول کار خودشون میخورن، حالا فرض کن اصلا پول زرنگ بودنشون میخورن، اونایی که با رای مردم انتخاب میشن و کل ثروت مملکت تو دستشونه و برا خودشون واطرافیان خرج میکنن و اقازادهاشون بهترین زندگی دارن . این بچسب

    • بدون نام

      آقای مدیری واقعا هنرمند درجه یکی هستن چقدر با فیلماشون خاطره داریم خندیدیم هرچی دارن از زحمت خودشون بوده من یه مصاحبه ای ازشون دیدم گفتن تویه دورانی من حتی پول شیر خشک بچه امو نداشتم پول یه نون پنیر نداشتم بخرم توسخت ترین شرایط زندگیم بودم الان هرچی دارن ندارن از زحمت خودشون بوده نوش جونش مثل بعضی ها که رانت خاری اختلاس نکرده لیاقتش که بره اروپا خوش بگذرونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یک نون به نرخ روز خور ریاکاره

      • بدون نام

        پس با منطق تو نبايد به مسوولين يا اختلاس گرا هم خرده كرفت اونا هم از محروميت به اين مقامات رسيدن

    • واقعا چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟

      نه اون خوبه نه ایشون

      ............ به هردوتاشون

    • بدون نام

      شما ها واقعا فکر میکنید مدیری اگه پشتش به دولت گرم نبود جرئت میکرد این جوری حرف بزنه تو برنامه هاش .....اینم سیاست این حکومت که هنوز خیلی از ماها نفهمیدیم ......تا کی ناآگاهی ؟؟؟!!!!

    • بدون نام

      خدا وکیلی دوستان مدیری رو زیادی بزرگ نکردیم ؟!!!!!!!!!

      به نظرم آسانترین کار رو انتخاب می کنند سلبریتی ها و آن اینکه. طرف سیاست مستقیم نمی روند چون خیلی مسئولیت و حاشیه و بدبختی دارد و مردم خیلی بهشون می تازند ،

      نقد کردن و حرف زدن رو که همه ی مردم. بلدند از رانند تاکسی تا پزشک و معلم راست میگن راهکار بدن .

    • بدون نام

      مهران مدیری. محترم و دوست داشتنی است. اما آیا از نظر خداوند این دستمزدها ی خیلی بالا حلال اند ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      شما هم با این مقایسه قصد تخریب مدیری را دارید
      اما خیلی کوچک هستید

    • بدون نام

      هیچکدام.

    • آراد @

      مدیر ی هرچه قدر بد بوده باشد باعث مرگ کسی نشده وسالهایی که کار کرده خیلی بیشتر بوده به هر حال این دوره هر کسی فکر کلاه خودش است شاید اگر ما هم داشتیم می خواستیم از ثروتمان استفاده کنیم .

    • بدون نام

      نوش جون دوتاشون من که عاشقشونم

    • شایلین

      همه خوبن.....هوا بده.

    • میترا

      میترا
      اقای مدیری بهترین کارگردان وشومنیه که کارهاش هنوزم بعدچندسال ازتلویزیون
      پخش میشه وهنوزم طرفدارداره درودبرتوواززندگیت لذت ببر

    • بی نام

      کلا" جامعه به افرادی مثل مهران مدیری احتیاج داره که حرف دل اقشار جامعه رو به صورت طنز به گوش مسئولین برسانند، زندگی خصوصی و نحوه خرج کردن درآمدش هم به خودش بستگی داره ، قضاوت کردن کار ما نیست، خیلی ها سفر خارجی میرن خیلی هم درآمدشون از آقای مدیری کمتره، بسیار سفر باید تا پخته شود خامی

    • بابک.ب

      تنها روشی که برای قضاوت میشناسم این است که به گفتار ها و حرفها توجه نکنم چون
      حرف حرف است و فاصله اش با عمل بسیار.
      بنابراین فقط با رفتار آدمها میتوان تا حدودی به شناخت رسید.
      اگر رفتارها در جهت آگاهی و رفاه مردم باشد
      و خود را عضوی از مردم بدانند بدون تظاهر کردن و نقش بازی کردن بنابراین مردمی و محبوب خواهند شد.
      به نظر من با صدا و سیما و خط و مشی و آن کنار آمدن و کار کردن از نظر مردم خوشایند نیست .کاری که آقای مدیری انجام میدهد .هر چند که با طنز انتقاد میکند اما سودی برای جامعه ندارد و صرفا سرگرم کننده است.
      خانم افشار هم که موضع مشخصی دارد و رفتارش با موضعی که دارد هماهنگ است و ایشان چیزی برای پنهان کردن ندارد. حالا قضاوت با خودتان.

    • امید

      هرکسی حقشه از پولی که زحمت کشیده و درآورده به هر نوعی دوست داره استفاده کنه. گناه میکنه یا نمیکنه به ما چه مربوطه

    • امید

      انقدر آدمایی تو این کشور هستن که حتی اسمشونم نمیدونیم و هزاران برابر این بنده خداها پول حیف و میل میکنن و بریز و بپاش میکنن تازه اونم از جیب مردم و بیت المال. حالا این دو نفر قابل قیاس با اونا نیستن و اصلا به ما هم چه ربطی داره که چیکار میکنن. مگه این همه آدم که از ایران مهاجرت میکنن چی شده که حالا این دو نفر که پاشونو گذاشتن بیرون انقدر اهمیت پیدا کرده کارشون؟

    • N. B

      پول خودشه دوست داره هرکاری باهاش کنه زحمت کشیده حالا هم رفته ی جای بهتر

    • فاطمه

      مقایسه مدیری با مهناز افشار؟هه خیلی بیخوده.مدیری بی واهمه تو تلویزیون حرفشو میزنه که حق هم هست اتفاقا مهناز افشار جمله های دوپهلو که فقط در حمایت یه عده یک خاصی هست رو توئییت میکنه کی این وسط جسور تره؟مدیری یا مهناز؟ من یکی مشکل ندارم طرف کارشو درست انجام بده و حتی تیلیاردر بشه ولی فقط کارشو درست انجام بده...

    • مهدی آفرین

      مهران مدیری طناز است.من از 15 سالگی فیلم ها وطنزهای ایشان را تماشامی کردم.والان که 29 سالم است طنز های مدیری را میبینم.من آرزوی سلامتی برای این هنرمند بزرگ می کنم.

    • بدون نام

      مهران مدیری بی نظیر بعضی چشم دیدنش را ندارند چونکه مردم مدیری را دوست دارند.

    • بدون نام

      بنظر من مهنار افشار کار خیلی خوبی کرد ک رف از ایران

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج