جاباما
۹۳۲۵۵۲
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنبه 4 آذر 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۴ آذر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سال خوبی برای ایجاد تغییرات کوچک اما تاثیرگذار است. از آنجا که انرژی شما زیاد و ذهن تان نیز بازتر است، می توانید مسیر زندگی تان را به سمتی که هدفتان است، تغییر دهید. اگرچه شما یک سال بزرگ تر شده اید اما هنوز هم اعتماد به نفس لازم را ندارید اما نگران نباشید زیرا با تمرین و تکرار می توانید آن را به دست آورید. در ماه اسفند سفر هیجان انگیزی را خواهید داشت که خاطرات خوبی را برایتان رقم می زند. در زمینه کاری هر چه قوی تر و جسورتر باشید، موفقیت شما نیز بیشتر خواهد شد. قرادادی امضا می کنید که بر شرایط مالی شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. ماه خرداد ماهی است که در زندگی عاطفی تان تغییرات بزرگی را مشاهده خواهید کرد. خودتان را برای یک سال پر از موفقیت و شادی آماده کنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

روحیه حساس شما باعث می شود که گاهی از شرایطی که ممکن است برایتان فایده ای داشته باشد، دوری کنید. سعی کنید که بر احساسات تان کنترل داشته باشید و با جسارت بیشتر به سمت ناشناخته ها حرکت کنید. در زمینه کاری شاید هنوز نتیجه لازم را از تلاش هایتان نگرفته باشید اما ناامید نشوید. به زودی به کمک یکی از دوستان تان از چاله ای که در آن افتادید، رهایی خواهید یافت. خودتان را برای یک شب رمانیتک در کنار عشق زندگی تان آماده کنید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز جلسه ای دارید که به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت به شرط این که کنترل را به دست بگیرید و نگذارید دیگران با مخالفت های بی جا مانع حرف زدن شما شوند. امروز تماس های زیادی به شما خواهد شد و ایمیل های زیادی برایتان ارسال می شود. سعی کنید تمام آنها را همین امروز پاسخ دهید تا چیزی جا نماند. امروز که نسبت به اطرافیان تان احساس خوبی دارید، بهتر است که قرار یک دورهمی را برای شب تان ترتیب دهید تا استرس های روزتان نیز از بین رود.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پروژه ای را که مدت هاست آغاز کرده بودید، امروز تمام می شود. این تغییر بر افزایش درآمد شما نیز موثر خواهد بود و انرژی رفته تان را دوباره احیا خواهد کرد. اگر به فکر پروژه های دیگری هستید، پیشنهاد می کنیم که هر چه سریع تر استارت آنها را بزنید وگرنه نفع چندانی برایتان به همراه نخواهد داشت. در این رفت و آمدها فردی را ملاقات می کنید که در نگاه اول از نظر شما رفتارهای غیرطبیعی از خود بروز می دهد اما دست از پیش داوری بردارید و منتظر اتفاقات بعدی باشید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فکرهای زیادی در سرتان می چرخد که نمی توانید آنها را مدیریت کنید. بهتر است که کارهایتان را اولویت بندی کنید و طبق برنامه پیش روید تا هم به آنها رسیدگی کنید و هم فکر خودتان آزاد شود. کارهای زیادی هست که دوست دارید انجام دهید اما به تنهایی از پس آنها برنخواهید آمد. این خود شمایید که باید به سمت دیگران بروید و از آنها بخواهید تا شما را همراهی کنند. پس معطل نکنید. این روزها هر چه بر ارتباطات تان بیفزایید، برایتان بهتر خواهد بود.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز نبوغ در شما سر به فلک می کشد طوری که می توانید در هر زمینه ای نظر دهید و پیشرفت کنید. فعالیت در گروه های اجتماعی می تواند در بالا بردن سرعت کارتان موثر باشد. اما تا جایی که امکان دارد با افرادی همکاری کنید که می شناسید. به زودی فردی را ملاقات می کنید که در گذشته زندگی شما نقش پررنگی داشته است. شاید بد نباشد که فرصت دیگری به او دهید و یک بار دیگر شانس تان را امتحان کنید. روزهای پر از هیجانی در انتظارتان است.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

بهتر است که امروز منطق تان را به کناری بگذارید و بر اساس احساسات تان تصمیم بگیرید. مطمئن باشید که ندای قلب تان راه درست را به شما نشان خواهد داد. یکی از اطرافیان شما مدام با تصمیماتی که می گیرید مخالفت می کند. اگر چه به احترام او سکوت می کنید اما بهتر است که این روند را ادامه ندهید زیرا به ضررتان تمام خواهد شد. اگر فردی برای کمک نزد شما آمد، بهتر است که هر چه از توان تان بر می آید را برای او انجام دهید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز بهترین زمان است که ذهن تان را برای یک شروع تازه آماده کنید. شما تمام شرایط لازم را برای ایجاد تغییرات در زندگی تان دارید، کافی است که اولین قدم را بردارید. سعی کنید که خوب جزییات را در نظر بگیرید تا چیزی از قلم نیفتد. در انتهای روز تلفنی به شما می شود که برایتان غیر منتظره است. اگر چه خسته اید و نای حرف زدن هم ندارید اما سعی کنید با انرژی هر چه تمام تر صحبت کنید. نتیجه خوب آن را خیلی زود مشاهده خواهید کرد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

زمان خوبی برای ناامید شدن نیست. شما باید امروز همه انرژی تان را به کار گیرد، ذره ای تلاش دیگر کافی ست تا بتوانید به هدفی که می خواهید برسید. از دست دوستی دلگیر هستید. اما این ناراحتی شما بی مورد است. اگر به دنبال مقصر می گردید، بهتر است به خودتان نگاه کنید. لجبازی نه تنها چیزی را حل نمی کند، بلکه علاقه میان شما را نیز از بین می برد، بنابراین انعطاف پذیری بیشتری از خودتان نشان دهید. به زودی قراردادی را امضا می کنید که تغییرات بزرگی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

زمان خوبی برای خلاقیت است. هر چه سعی کنید به ایده های جدیدتان بیشتر بها دهید، بهتر است. بنابراین دور روش های قدیمی را خط بکشید و خلاق باشید. این روزها بیش از روزهای دیگر به فکر حساب و کتاب خود باشید. اگر پول هایتان را با برنامه خرج کنید، می توانید مقداری از آن را برای هدفی که در سر دارید ذخیره کنید. از دست فردی فراری هستید اما بهتر است که با او روبه رو شوید. او حرف هایی به شما می زند که مشتاق شنیدن شان هستید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

فرصتی برایتان فراهم شده تا درآمدتان را بالا ببرید. سعی کنید که نترسید و از این فرصت استفاده کنید. شما توانایی های زیادی دارید که باید باورشان کنید. شما فردی موفق در روابط عاطفی تان هستید اما نباید این موضوع غرور کاذب به شما دهد. هر چه خاکی تر باشید افراد بیشتری را به سمت خود جذب خواهید کرد. در غیر این صورت خیلی زود اطرافیان تان را از دست خواهید داد. اگر فردی را از خود رنجانده اید، همین امروز برای جبران آن دست به کار شوید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز متوجه می شوید که پس از مدت ها زندگی شما ثبات پیدا کرده است. شما سختی های زیادی را پشت سر گذاشته اید و حال باید خیال تان راحت باشد که هیچ مانعی بر سر راهتان وجود ندارد. بنابراین با ذهنی آزاد مسیری که انتخاب کرده اید را در پیش گیرید. اگر مجردید و شخصی نظرتان را جلب کرده است، امروز نشانه ای از علاقه تان را به او نشان دهید. سعی کنید که پله پله قدم بردارید زیرا عجله موجب دوری او از شما خواهد شد.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است که با دیگران جر و بحث کنید، پس سعی کنید که انرژی تان را برای یک روز شلوغ ذخیره کنید. موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است و دوست دارید که اطلاعات خود را در مورد آن افزایش دهید، اما بهتر است که با هر کسی در این مورد صحبت نکنید زیرا ممکن است که به ضررتان تمام شود. به زودی دری به رویتان گشوده می شود که تمام خاطرات تلخ گذشته تان را با خود می شوید و می برد. به سرنوشت اعتماد کنید و خودتان را به دست او بسپارید.

فال روزانه ۰۴/ ۰۹/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • زهرا.۲۲

      من فروردینم
      ایشالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج