۹۳۲۵۵۷
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

گل‌محمدی آلترناتیو دوجانبه تیم ملی و پرسپولیس

دوران گذر از پرسپولیس برانکو بیش از آنچه تصور می‌شد طول کشید و گابریل کالدرون نتوانست جای خالی سرمربی موفق سرخ‌پوشان را پر کند.

فرهیختگان: دوران گذر از پرسپولیس برانکو بیش از آنچه تصور می‌شد طول کشید و گابریل کالدرون نتوانست جای خالی سرمربی موفق سرخ‌پوشان را پر کند. شکست در برابر شهرخودرو، تراکتور، سپاهان و نفت مسجدسلیمان زمزمه‌های اخراج سرمربی آرژانتینی پرسپولیس را به همراه داشته است.

محمدحسن انصاری‌فرد نشان داده تاب چندانی در برابر اعتراض هواداران ندارد و ترجیح می‌دهد با اخراج، فشارها را از روی خودش بردارد. پس از جلسه فنی انصاری‌فرد، پیروانی و کالدرون، بسیاری از هواداران در انتظار انتشار خبر اخراج سرمربی پرسپولیس بودند اما دیدار مهم جام حذفی و بازی‌های حساس پرسپولیس تا نیم‌فصل باعث شد انصاری‌فرد کمی صبر کند و در واقع فرصت آخر را به کالدرون بدهد.

خارجی‌ها گران هستند

پرسپولیس در حالی طی ۱۱ هفته گذشته چهار شکست را تجربه کرده که شهرخودرو با حضور یحیی گل‌محمدی یک شکست را به دست آورده و صدرنشین است. همین موضوع باعث شده بسیاری از هواداران و کارشناسان با مقایسه کارنامه کالدرون با گل‌محمدی یا برانکو، حکم اخراج او را امضا کنند. از سوی دیگر مشکلات مالی متعدد سرخ‌پوشان و قرارداد سنگین با کالدرون باعث شده سرخ‌پوشان آلترناتیو خاصی برای جایگزینی سرمربی فعلی سرخ‌پوشان نداشته باشند.

شاید ترکیب همه این اتفاقات باعث شده محمدحسن انصاری‌فرد، فرصت دوباره‌ای به کالدرون بدهد هرچند شنیده می‌شود او با چند گزینه خارجی ازجمله برانکو هم مذاکره کرده اما از اطرافیانش خواسته با گل‌محمدی صحبت و او را ترغیب به حضور در پرسپولیس کنند. در ابتدای فصل جاری هم بحث حضور گل‌محمدی در پرسپولیس مطرح بود اما درنهایت او نتوانست رضایت مدیرعامل شهرخودرو را بگیرد و در تیم محبوب مشهدی ماندگار شد.

یحیی راضی است

«اگر قضیه جدی شود، می‌روم.» این صحبتی است که گل‌محمدی با یکی از اطرافیانش داشته و به نظر می‌رسد راضی به حضور در پرسپولیس است به‌ویژه آنکه او اختلافاتی هم با مالک شهرخودرو دارد و تصمیم گرفته در تیم دیگری شانس خود را امتحان کند.یحیی که پیش از این هم برای مدتی سرمربی پرسپولیس بود و به علت بازی ندادن به مهدی مهدوی‌کیا مورد هجمه هواداران قرار گرفت، عزم جدی برای بازگشت به تیم محبوبش را دارد اما در این میان او با یک مشکل تکراری دست‌وپنجه نرم می‌کند و باید رضایت مدیرعامل شهرخودرو را جلب کند.

همه این اتفاقات در حالی است که شهرخودروی صدرنشین هم به راحتی سرمربی موفق خود را از دست نخواهد داد. مالک این تیم در فصل جاری قرارداد گل‌محمدی را دو برابر کرد تا زمینه‌ساز قهرمانی سرخ‌پوشان مشهدی را فراهم کند. سرخ‌پوشان تهرانی اما رقیب جدی این تیم هستند، شاید در جدول رده‌بندی فاصله این دو تیم به هفت امتیاز برسد(در صورت پیروزی مقابل تراکتور) اما فاصله مشهد تا تهران برای گل‌محمدی، نزدیک‌تر از این حرف‌هاست.

نیم‌فصل سرشار از اتفاقات عجیب است البته اگر شرایط به روال فعلی ادامه داشته باشد و تیم کالدرون همچون تیم استراماچونی، ناگهان اوج نگیرد. یحیی گل‌محمدی در شرایط فعلی نزدیک‌ترین گزینه به پرسپولیس است حتی اگر قرار باشد کالدرون حداقل تا پایان فصل بماند.

سرلیست گزینه‌های داخلی و خارجی تیم ملی و پرسپولیس

نکته جالب اینجاست که هم مدیران پرسپولیس و هم تیم ملی به دنبال تغییر کادر فنی هستند و اولویت‌شان هم این است که برانکو را جذب کنند. با این حال طبق پیگیری‌های ما مدیران فدراسیون و پرسپولیس گزینه‌های داخلی را هم مدنظر دارند و سرلیست هر دو نیز گل‌محمدی است.

یحیی پیش از این گزینه اصلی برای هدایت تیم ملی امید هم بود. با توجه به اینکه نزدیکان برانکو می‌گویند اولویت او حضور در تیم ملی است، قرمزها باید برای جذب گل‌محمدی تلاش کنند و از حالا او را در آب نمک نگه دارند تا در صورت ادامه ناکامی‌ها با کالدرون بتوانند این بار رضایت مدیران شهرخودرو را بگیرند چراکه ظاهرا خود گل‌محمدی تمایل زیادی به حضور دوباره در پرسپولیس دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقدرشماخبرناهاری لنگی بی وجدان هستین ...یارومربی تیم دیگس میگین مذاکره کنند بیارنش بابا وجدان ندارین بخدا

    • رضا رحمتی

      با سلام. من خودم مشهدی هستم و شدیدطرفدار تیم شهر خودرو هستم. به نظر من اگه واقعا آقا یحیی دلش با شهرخودرو نیست نمیشه با زور نگه داشت. ولی چرا اول فصل فکر اینجاش رو نکرد آمد مشهد 2 ساله قرار داد بست. همیشه دود تغییر سرمربی وسط فصل تو چشم ما هوادار میره.

    • محمدرضا هلاکویی

      سلام.قدم یحیی روی چشممان باشد.برای پرسپوایس این مربی شابسته است.خدا کند که هرچه زودنر به داد پرسپولیس برسد.

    • استقلال کبیر ⭐⭐. چهارفینال آسیا و دوقهرمانی. لنگ موز خور آسیا

      برانکو بدترین خیانت و بزرگترین ضربه رو زد به تیم ملی و کی روش حالا میخان این خیانتکار و نمکدون شکن رو بیارن؟ بهترین گزینه هم از لحاظ فنی هم اخلاقی گل محمدیه و بس. فدراسیون باید چشاشو وا کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج