جاباما
۹۳۲۶۲۰
۵۰۵۵
۵۰۵۵
پ

برای مقابله با موج افزایش قیمت اتفاق افتاد:

کاهش شدید قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی برند در یک فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی خانومی همزمان با انتظار افزایش قیمت‌ها در روند کنونی تصمیم گرفته است تا قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی خود را ثابت نگه داشته و تخفیف‌هایی برای رفاه حال مشتریان در کشور بر روی محصولات خود اعمال کند.

فروشگاه اینترنتی خانومی همزمان با انتظار افزایش قیمت‌ها در روند کنونی تصمیم گرفته است تا قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی خود را ثابت نگه داشته و تخفیف‌هایی برای رفاه حال مشتریان در کشور بر روی محصولات خود اعمال کند.

کاهش شدید قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی برند در یک فروشگاه اینترنتی

کشور ایران یکی از مصرف‌کنندگان اصلی لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان است و همین امر باعث ایجاد نگرانی در میان خریداران این محصولات در هفته گذشته با شرایطی که پیش آمد شد. افزایش قیمت برخی از حامل‌های انرژی با توجه به اینکه بر روی قیمت نهایی محصولات برای رسیدن به دست مشتریان دارد، فروشگاه اینترنتی خانومی اعلام کرده است که محصولات آرایشی و بهداشتی این فروشگاه افزایش قیمتی نخواهد داشت و به منظر رفاه حال خریداران، قیمت‌ها ثابت نگه داشته شده است.

فروشگاه اینترنتی خانومی یکی از بزرگترین فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی است که میزان بسیار زیادی از لوازم آرایشی و بهداشتی خریداران در کشور را تأمین می‌کند.

مدیرعامل فروشگاه خانومی در همین امر اظهار داشت: «با افزایش نرخ بنزین تصمیم گرفتیم تا قیمت محصولات ثابت نگه داشته شود و افزایشی در قیمت محصولات فروشگاه صورت نگیرد. همچنین برای کمک به سبد خانوار، تخفیف‌های بالاتر از ۵۰ درصد بر روی برخی از محصولات اعمال شده تا بتواند به کاهش هزینه خانواده‎ها در این شرایط کمک کند.»

فروشگاه خانومی، مشتری محوری را سر لوحه کار خود قرار داده است و قصد دارد تا در شرایط کنونی در کنار خانواده‌ها بوده و به کاهش هزینه آن‌ها کمک کند.

فروشگاه خانومی به منظور کمک به سبد خانوار تصمیم گرفته است تا کمپین «حراج جمعه» را از ۶ تا ۸ آذر ماه برگزار کند. این کمپین در روز‌های چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهد شد. در این کمپین هر روز و در طی سه نوبت در طول روز تخفیف‌های ویژه‌ای برای خریداران لوازم آرایشی و بهداشتی در نظر گرفته شده است.

کاهش شدید قیمت لوازم آرایشی و بهداشتی برند در یک فروشگاه اینترنتی

هدف از برگزاری حراج جمعه این است که خانواده‌ها بتوانند در این حراج لوازم آرایشی و بهداشتی مورد نیاز خود را با کمترین قیمت ممکن تأمین کنند. البته این تخفیف‌ها به صورت محدود بوده و به سرعت تمام می‌شود. علاقه‌مندان برای اینکه بتوانند در حراج جمعه فروشگاه اینترنتی خانومی محصول مورد نیاز خود را خریداری کنند پیشنهاد می‌شود که در ساعات اولیه این حراج برای خرید اقدام کنند.

فروشگاه خانومی اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی در کشور است که از ۶ سال پیش فعالیت خود را آغاز و به عرضه بهترین مارک‌های لوازم آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و ... پرداخته است. این فروشگاه در حال حاضر با ۲۵۰ برند به صورت رسمی در حال همکاری است و محصولات آرایشی و بهداشتی را به صورت مستقیم از تولیدکنندگان داخلی و همچنین وارد کنندگان معتبر به دست مشتریان در سراسر کشور می‌رساند.

فروشگاه خانومی همچنین به ارائه خدماتی همچون مشاوره برای خرید محصول متناسب با نوع نیاز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا بتوانند در خرید لوازم آرایشی و بهداشتی محصول متناسب با نیاز خود را خریداری کنند.

علاقه‌مندان به خرید از فروشگاه خانومی می‌توانند به وبسایت این فروشگاه مراجعه کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج