جاباما
۹۳۳۶۴۲
۳ نظر
۵۰۳۷
۳ نظر
۵۰۳۷
پ

۲۰۰ فقره سرقت برای خرجِ تفریح

سرکلانتر هفتم پایتخت، از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه ای که برای تامین هزینه تفریح ۲۰۰ فقره موبایل قاپی کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری مهر: سرکلانتر هفتم پایتخت، از دستگیری ۲ موبایل قاپ حرفه ای که برای تامین هزینه تفریح ۲۰۰ فقره موبایل قاپی کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در توضیح این خبر، بیان داشت: چهارم آذرماه سال جاری ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تیم عملیات کلانتری ۱۱۷ جوادیه هنگام گشت زنی در خیابان "مولوی"، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت "آپاچی" را مشاهده کردند که پلاک انتظامی موتورسیکلت شان را مخدوش کرده بودند.

سرکلانتر هفتم پایتخت عنوان کرد: مدتی ماموران رفتار این ۲ موتورسوار را تحت مراقبت قرار دادند تا این که مشخص شد، این ۲ موتورسوار در حال انتخاب شهروندی برای موبایل قاپی هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به ادامه مراقبت های ویژه پلیسی، گفت: موتورسواران که موفق به انتخاب سوژه شده بودند، قصد موبایل قاپی داشتند اما با عملیات پلیسی مواجه و دستگیر شدند.

جلیلیان با بیان اینکه هر ۲ ­متهم، ۲۱ و ۲۰ ساله هستند و در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کردند، گفت: در بررسی های بیشتر از متهمان، ۷ گوشی سرقتی کشف شد.

سرکلانتر هفتم پایتخت ابراز داشت: متهمان در کلانتری جوادیه به ۲۰۰ فقره سرقت اعتراف و اظهار داشتند که گوشی های سرقتی را به ۲ مالخر در محدوده های خیابان های "مولوی و حافظ" فروخته و صرفا برای تامین هزینه تفریح های خود موبایل قاپی می کردند.

جلیلیان با بیان اینکه هر ۲ متهم اظهار داشتند: سرقت ها را در محدوده خیابان های "فردوسی، چهارراه استانبول، خزانه و مولوی" مرتکب شده اند، گفت: دستگیری مالخران و شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر کسانی که مال دزدی می خرند دستگیر شوند و جریمه بشن دیگر کسی دزدی نمی کند چون مالخر وجود ندارد

    • رضا

      ممنون ازبرنامتون فقط برنامه حواث کم است بقیه عالیست ازتصادفات جاده ای خواهشن گزارش تهیه کنیدسپاسگذارشما رضا

    • بدون نام

      خالی بندی که کنتر نمیندازه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج