۹۳۶۰۷۴
۹ نظر
۵۰۰۳
۹ نظر
۵۰۰۳
پ

بزرگترین خسارت تاریخ فوتبال ایران

«اگر ادعای قاضی‌زاده هاشمی، مدیربرنامه ویلموتس و حرف‌های برخی مدیران عالی‌رتبه ورزش را که خارج از مصاحبه عنوان کرده‌اند، ملاک قرار بدهیم، انتقال ناموفق ویلموتس با این رقم سنگین بزرگ‌ترین خسارت تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.»

ایسنا: «اگر ادعای قاضی‌زاده هاشمی، مدیربرنامه ویلموتس و حرف‌های برخی مدیران عالی‌رتبه ورزش را که خارج از مصاحبه عنوان کرده‌اند، ملاک قرار بدهیم، انتقال ناموفق ویلموتس با این رقم سنگین بزرگ‌ترین خسارت تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.»

در سرمقاله پنجشنبه روزنامه ایران ورزشی به قلم «آرمن ساروخانیان» می‌خوانیم: «در تاریخ ۲۴ اردیبهشت برای خبر توافق ویلموتس با فدراسیون فوتبال تیتر «شکلات تلخ بلژیکی» را انتخاب کردیم و پرسیدیم: «این همان مربی برندی است که تاج قولش را داده بود؟» در این گزارش با توجه به کارنامه نه‌چندان خوب ویلموتس تردیدهایی را درباره احتمال موفقیت این مربی در تیم ملی مطرح کردیم.

کمتر از ۷ ماه پس از این انتخاب که با شعار «فوتبال هجومی» همراه بود، فدراسیون چاره‌ای جز فسخ قرارداد پیدا نکرد و حالا باید همه چیز از نو شروع شود. مانورهای تبلیغاتی روزهای اول، پس از غیبت‌های ویلموتس و شکست مقابل بحرین و عراق جایش را به بیانیه‌های گنگی داده که در آن نمی‌توانید پاسخی برای خشم و ناامیدی هواداران پیدا کنید.

فرآیند انتخاب جانشین مربی بلژیکی هم در سکوت پیش می‌رود و فدراسیون خودش را مقید به اطلاع‌رسانی شفاف نمی‌داند؛ همان طور که خبر فسخ قرارداد ویلموتس را دیروز نه سایت فدراسیون فوتبال که خبرگزاری مهر اعلام کرد.

فسخ ویلموتس اما تنها خبر جنجالی ۲۴ ساعت اخیر فوتبال ایران نبود. در اولین ساعات روز قاضی‌زاده هاشمی، عضو کمیسیون ورزش مجلس در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که دستمزد سالانه ویلموتس سه میلیون دلار در سال بوده است. پیش از این مدیر برنامه ویلموتس هم با اشاره به اقساطی که به این مربی پرداخت شده ناخواسته رقم قرارداد را لو داده بود که مشابه همین رقم بود. در این شرایط تکذیبیه فدراسیون فوتبال که ساعتی بعد منتشر شد، کمتر کسی را متقاعد کرد که قرارداد ویلموتس کمتر از این بوده است. پس اگر ادعای قاضی‌زاده هاشمی، مدیر‌برنامه ویلموتس و حرف‌های برخی مدیران عالی‌رتبه ورزش را که خارج از مصاحبه عنوان کرده‌اند، ملاک قرار بدهیم، انتقال ناموفق ویلموتس با این رقم سنگین بزرگ‌ترین خسارت تاریخ فوتبال ایران محسوب می‌شود.

مسئول اصلی ناکامی اخیر تیم ملی فدراسیون فوتبال است که با آگاهی از جدایی کی‌روش پس از جام ملت‌های آسیا و فرصت طولانی که برای انتخاب جانشین داشته، سراغ مارک ویلموتس رفته و حاضر شده چنین مبلغی برای او بپردازد.

از فدراسیون فوتبال که در روز ورود ویلموتس نشست خبری پر سر و صدایی برگزار کرد، انتظار می‌رود حالا هم شفاف باشد و درباره چند ابهام بزرگ درباره نیمکت تیم ملی پاسخ بدهد: انتخاب ویلموتس با چه معیارهای فنی بوده و چه کسانی در این انتخاب نقش داشته‌اند؟ رقم قرارداد ویلموتس بر چه مبنایی تعیین شده؟ جزئیات فسخ قرارداد مربی بلژیکی چیست؟ در انتخاب سرمربی جدید تیم ملی چه ملاحظاتی در نظر گرفته می‌شود و تصمیم نهایی با چه کسی است؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خلج

      چه کسی و چه نهادی پاسخگوی ضرر چندین میلیاردی فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال کشور است ؟؟؟؟!!!! اون هم کشوری که درگیر تحریمهای ظالمانه و مشکلات اقتصادیست؟؟!! از نهادی نظارتی انتظار پیگیری دارم

    • بدون نام

      مهدی تاج با ید جواب گو باشد پول بیت المال حرام کرده در این شرایت سخت اقتصادی ۳ میلیون یورو پول مفت هم به برانکو میده که اصلا کار نامه خوبی ندارد در تیم ملی

    • م.ر.ا

      همین که به خاطر لنگیهای نفهم. وبرانکو. نفهمتر
      کیروش اخراج کردین بزرکترین ضربه به تی ملی رو زدین
      سلطانی ف با تاج

    • بدون نام بدون

      این تاج بی سپاد باعث عقب رفت فوتبال ایران در همه زمینها شده با پارتی بازی وهزارنیرنگ وریا مونده ببین این پولهای بی زبون این مردم بدبخت که الان بیشترشون به نون شبشون هم محتاجن چطوری تو حلق ایرن مربهای بازی کن های بی کیفیت ودرجه پایین خارجی میریزه خاک برسرت تاج که عرضه هیجیو نداره پول بچاپونی کشورهای درپیتی هم دیگه برای فوتبالمون ارزشی قائل نیستن

    • ایران داغون

      اولا که مملکت هیچ نهاد نظارتی نداره که تاج رو استنطاق کنه یا وزیر ورزش رو استنطاق کنه که چرا پول مملکت رو توی فاظلاب میریزین . ثانیا اگه تاج میخواست شفاف باشه که هشتش گرو نه بود . چقدر ساده هستین روزنامه نگارهای محترم . رئیس جمهور با ملت شفاف نیست . چه انتظاری دارین از فدراسیون پیزوری

      پاسخ ها

      • خلج

        سلام،بارها و بارها پیام گذاشتم ولی منتشر نکردید در حالی که در پیامم هیچگونه سخن غیراخلاقی نبود!

    • عمار

      خدا لعنت کنه تاج و دارو دسته اش رو که پول این ملت و حیثیت ایران براشون اصلا اهمیتی ندارد
      خدا لعنت کنه شماها رو

    • عمار

      خدا لعنت کنه تاج و دارو دسته اش رو که پول این ملت و حیثیت ایران براشون اصلا اهمیتی ندارد
      خدا لعنت کنه شماها رو

    • نوهد

      تنها گزینه خوب که پس از کیروش ، واقعأ لیاقت جانشینی او و نشستن روی نیمکت ایران را داشت، هروه رنار بوده که اگه الانم بتونن با ایشون قرارداد ببندن، باز هم جای جبران هست و میتونه تحول مثبتی در دوران پساکیروش ایجاد کنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج