جاباما
۹۳۷۱۵۸
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

ترامپ: فکر می‌کنم هزاران نفر را در ایران کشته‌اند!

رئیس‌‌جمهور آمریکا در کنفرانس سالانه شورای اسرائیلی-آمریکایی برای چندمین بار با حمایت از ناآرامی‌های اخیر در ایران، مدعی شد که در ایران هزاران و هزاران نفر از معترضان را کشته‌اند.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته (شنبه) در کنفرانس سالانه شورای «اسرائیلی-آمریکایی» بار دیگر اتهام‌زنی به ایران را تکرار کرد و تهران را به تأمین بودجه «خشونت، هرج و مرج و ضرب و شتم» متهم کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا که از زمان آغاز به کار، سیاست فشار حداکثری علیه مردم ایران را در پیش گرفته، با ژستی انساندوستانه گفت که «بزرگترین قربانیان» سیاست‌های ایران، «خود مردم این کشور» هستند.

ترامپ در ادامه سخنان خود برای چندمین بار از ناآرامی‌‌های اخیر ایران حمایت کرد و گفت: «در هفته‌های اخیر، ما شاهد برخاستن مردم ایران برای به دست گرفتن سرنوشت کشورشان بودیم».

وی مقامات ایران را به کشتار معترضان متهم کرد و گفت: «دیکتاتوری رژیم (ایران) در پاسخ، صدها و صدها و شاید هزاران نفر از آن مردم را کشت. هزاران نفر را بازداشت کرد و رژیم ایران، اینترنت را قطع کرد».

ترامپ در حالی به ایران اتهام کشتار هزاران نفر را می‌زند که هیچ آمار رسمی از تلفات آشوب‌های اخیر تاکنون اعلام نشده و آمارهای غیرموثقی که رسانه‌ها و نهادهای غربی مورد ادعا قرار می‌دهند نیز صدها نفر از عدد هزار کمتر است.

طبق این گزارش، وی بار دیگر با اعلام این اطلاعات غلط گفت: «من معتقدم که هزاران و هزاران نفر کشته شده‌اند».

علیرغم آنکه فشار تحریم‌های آمریکا، موجب افزایش فشار اقتصادی به مردم ایران شده، ترامپ تأکید کرد: «آمریکا همیشه در کنار مردم ایران برای مبارزه عادلانه و به حق آنها برای آزادی خواهد بود».

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه ضمن تأکید بر تعهد خود در قبال رژیم صهیونیستی گفت: «ما هرگز به رژیمی که شعار مرگ بر آمریکا یا مرگ بر اسرائیل می‌دهد، اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای نمی‌دهیم».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج