جاباما
۹۳۷۲۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

ترامپ به یهودیان: مجبورید به من رأی بدهید

رئیس‌جمهور آمریکا خطاب به یهودیان این کشور گفت مجبورند به او رأی دهند زیرا در غیر این صورت، با تشکیل دولت دموکرات و وضع کردن مالیات بر ثروت، همه آن‌ها ورشکسته می‌شوند.

خبرگزاری فارس: «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه در کنفرانس سالانه شورای «اسرائیلی-آمریکایی» در فلوریدا خطاب به یهودیان آمریکایی حامی رژیم‌ صهیونیستی گفت، برای این‌که ثروتشان را از دست ندهند مجبورند به او رأی دهند.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، ترامپ طی سخنرانی در این کنفرانس با لحنی طنزآمیز گفت: «کار بسیاری از شما معاملات ملکی است و از آنجا که شما را خیلی خوب می‌شناسم قاتلان بی‌رحمی هستید. شما اصلاً آدم‌های خوبی نیستید اما باید به من رأی بدهید. انتخاب دیگری ندارید».

ترامپ به یهودیان: مجبورید به من رأی بدهید

او در ادامه گفت: «شما قرار نیست به پوکاهانتس (لقب نژادپرستانه‌ای که ترامپ علیه رقیب دموکراتش الیزابت وارن به کار می‌برد) رأی دهید، این را می‌توانم به شما بگویم. شما نمی‌توانید به مالیات بر ثروت رأی دهید».

ترامپ تهدید کرد حامیان این مالیات می‌خواهند «۱۰۰ درصد ثروت شما را بگیرند» و «اگر آن‌ها انتخاب شوند ظرف ۱۵ دقیقه شما را ورشکسته می‌کنند».

وی افزود، در دولت قبلی آمریکا رژیم صهیونیستی «سختی‌های زیادی را متحمل شد».

رئیس‌جمهور آمریکا با انتقاد از یهودیان آمریکایی گفت: «باید کاری کنیم مردم کشورمان، این کشور، اسرائیل را بیشتر دوست داشته باشند».

ترامپ در حالی این سخنان را بیان کرد که حمایت «ایپک» و دیگر بنیادهای صهیونیستی از سیاستمداران آمریکایی موضوعی مخفی نیست و حتی بخشی از مبالغ پرداختی به نامزدهای ریاست‌جمهوری و کنگره آمریکا به صورت عمومی اعلام می‌شود.

ترامپ در بخش دیگری از صحبت‌هایش به روند مذاکرات سازش در فلسطین اشغالی پرداخت و مدعی شد که به جز داماد او، هیچ‌کس نمی‌تواند این گفت‌وگوها را به نتیجه برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ خیلی باحاله کاملا مشخص است که یک تاجر می باشد در همه حال دنبال معامله کردن! : به من رای بدید تا ثروتتان از دست نرود!
      وقتی هم به ژاپن رفته بود به رییس جمهور ژاپن گفته بود برای درامان ماندن از حمله کره شمالی باید از ما اسلحه بخرید! (بازاریابی برای اسلحه های آمریکایی)

    • بدون نام

      آفرین به ترامپ قهرمان

    • بدون نام

      گفت: کار بسیاری از شما معاملات ملکی است و از آنجا که شما را خیلی خوب می شناسم قاتلان بی رحمی هستید. شما اصلاً آدمهای خوبی نیستید اما باید به من رأی بدهید. انتخاب دیگری ندارید

      درود به شرفش
      با این صراحت حرفش رو میزنه
      عجب رییس جمهوریه
      زنده باد

    • بدون نام

      الحق که حرف حق گفتی .لعنت بهت اینم نظرم خخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج