جاباما
۹۳۸۳۸۰
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش پلیس مواد مخدر به وجود قرص داخل کیک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در واکنش به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وجود قرص‌های اکستازی در داخل خوراکی‌ها، گفت: تاکنون موردی از وجود قرص‌های اکستازی در داخل محصولات غذایی تولید داخل نداشته‌ایم.

خبرگزاری فارس: سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در گفت‌وگویی در خصوص انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وجود قرص‌های روانگردان وتوزیع خوراکی‌ها و کیک‌های بسته بندی شده حاوی این مواد، اظهار داشت: عکس انتشار یافته مربوط به قرص‌های اکستازی است که از سنوات گذشته به طور غیر مجاز در بین مصرف‌کنندگان وجود داشته و قاچاقچیان همواره به دلیل منفعت مالی سعی در اشاعه آن داشته‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با تأکید بر این مطلب که پلیس برخورد با عوامل و توزیع کنندگان قرص اکستازی و مواد مخدر و روانگردان‌ها را به صورت جد در دستور کار داشته و دارد، گفت: قرص‌های اکستازی تولید ایران نیست و این توطئه غرب است که مردم را در کنار جنگ نرم آلوده به مواد مخدر سازد.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس درباره تصاویری مبنی بر وجود قرص‌ها در محصولات ایرانی، گفت: قاچاقچیان به خاطر جلوگیری از کشف، مواد مخدر را در بسته‌های مختلف من جمله موادغذایی جاسازی می‌کنند اما باید توجه داشت که محصولات غذایی تولید داخل مجوز و آرم بهداشت و پروانه بهره‌برداری دارند و مطمئنا کنترل‌های لازم بر آنها اعمال می‌شودو تاکنون موردی در این راستا نداشته‌ایم.

سردار زاهدیان به خانواده‌ها توصیه کرد که همواره بر رفتار بچه‌ها و جوانان خود نظارت داشته باشند و اگر در وسایل همراه آنها چنین قرص‌هایی را مشاهده کردند به موقع مداخله کرده و پیشگیری کنند؛ در عین حال موارد را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

سردار زاهدیان با تأکید بر این مطلب که قرص‌های اکستازی و روانگردان، تأثیرات جبران ناپذیری بر مغز و سلسله اعصاب مصرف کنندگان دارد، به خانواده‌ها توصیه کرد که نسبت به وضعیت موجود شناخت کافی داشته باشند.

گفتنی است در روزهای اخیر تصاویری مبنی بر وجود قرص‌ها و کپسول های رنگی در بین کیک ها و تغذیه‌های ایرانی در فضای مجازی منتشر شده که نگرانی خانواده‌ها را در پی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اجبار

      همش کار غرب .... بس کنید دیگه

    • بدون نام

      این همه گفتی ولی من از حرفات به هیچ نتیجه قانع کننده نرسیدم نفهمیدم چرا داخل کیک پیدا شده فکر کنم تایید کردش که یه همچین چیزی هست خدا به داد بچه هامون برسه

    • درین درین

      آخه اگه‌جا سازی باشه تو پلاستیک یا‌چیزی میزارن‌نه اینکه خود قرص رو توی خامه کیک یا بیسکوییت فرو کنن

    • بدون نام

      متاسفانه فقط دنیای مجازی شده بروز شایعه.... اصلا همچین شایعهرایی به عقل جور نمیومد...

    • بدون نام

      آخه آدم حسابی! این محصولات دست مردم عادی بوده! قاچاقچی خره اون قرص که ارزش مادی داره ول کنه تو دست ملت؟!
      بعد گفتی قرص اکستازی غرب تولید شده و تولید ایران نیست! قدرت شیمیست ها و داروسازهای داخلی رو نمیدونی یا خودتو به نتونستن میزنی؟

    • بدون نام

      خداشماهارانابودکندکه‌چه برسرملت آوردید

      پاسخ ها

      • ''''''''Shanjani................'

        '''' پس چرا وزارت ''' آموزش نه پرورش '' وجود این قرصهای روانگرد در داخل کیک' ساخت '' غرب ''' را تکذیب کرده بود?

    • حمید

      یحتمل این قرصها ازکشفیات پلیس مواد مخدر است اینقدر زیاده که دارن بین مردم بصورت یارانه حمایتی دارو پخش میکنن.بعد اعلام کنن مادرایران کمبوددارو نداریم.درست است.افرین خودکفا شده ایم درکیک وکلوچه بستنی راکه بازکنی مشت مشت دا و میزنه بیرون ایرانی اباد وخودکفا.

    • بدون نام

      من که حرفهای مردم را بیشتر باور دارم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر گنده کاری تو ایرانه کار غرب است ببسه دیگه دروغ تا کی؟

    • بدون نام

      سردار قرص وکپسول تو محصولات داخلی ودر موقع خرید واستفاده پیدا شده حال به چه علت ومنظوری داخلش بوده باید پیگیری ورسیدگی جدی بشه چون این محصولات مصرف زیاد در بین کودکان دارند وخدای نکرده صدمات جبران ناپذیری به کودکان کشورمان میزنه

    • عبدالله کشاورزی

      اگر قرصی تو کیک و یا خوراکی پلمپ شده یافت شده یقینا جا سازی شده در ثانی چرا باید قاچاقچی ها چنین سوتی بدهن؟ ازطرفی استفاده از مواد در دیگر مواد و....از ترفند رد کنندگان مواد از گذر گاههای پلیس همیشه بوده ولی پخش آن بدین صورت بنظر این حقیر میتواند از اعمال تروریستی باشد که انشاالله با اطلاع رسانی از بروز حوادث ممانعت شود........

    • ....؟؟

      چرااینقدر مردم رو احمق فرض میکنید و همه کاراتونو با انداختن گردن غرب وشرق و....میخواین از سرخودتون رفع کنین نکنه فکرکردین فقط توکشور ما همه انسانن و توکشورای دیگه همه شیطان؟؟!!!خخخخ

    • بدون نام

      توقع مردم اینه که لاقل رئیس پلیس حقیقت بگه نه سیاسی

    • ساراازاصفهان

      خدا اول تا آخرتونو لعنت کنه تو محصولات داخلی دیده شده نفهمین یا خودتونو ب نفهمی زدین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج