۹۳۹۷۰۲
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

حسن‌زاده: وریا گفت از این حال و روز خسته‌ام

حضور رضا حسن‌زاده، مدافع بااخلاق و فیزیکی سال‌های دور در تمرینات اخیر این تیم بهانه‌ این گفت‌و‌گو بود. حسن‌زاده از دلایل رفتنش کنار بازیکنان گفت و به صحبت‌هایی اشاره کرد که در جریان تمرین با وریا غفوری، کاپیتان استقلال داشت.

ایران ورزشی: حضور رضا حسن‌زاده، مدافع بااخلاق و فیزیکی سال‌های دور در تمرینات اخیر این تیم بهانه‌ این گفت‌و‌گو بود. حسن‌زاده از دلایل رفتنش کنار بازیکنان گفت و به صحبت‌هایی اشاره کرد که در جریان تمرین با وریا غفوری، کاپیتان استقلال داشت.

حسن‌زاده غصه تیمی را می‌خورد که حالا نه سرمربی دارد و نه مدیرعامل. پیشکسوت باشگاه استقلال اما در عین حال هواداران را نقطه‌ای اطمینان‌بخش برای عبور از این بحران‌ها دانست. حسن‌زاده می‌داند با حمایت هواداران این استقلال بدون سرمربی و مدیر هم می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد.

قبل از بازی با شاهین در تمرین استقلال حاضر شدید و دقایقی هم با وریا غفوری که این روزها نقش مربی-بازیکن را ایفا می‌کند، حرف‌هایی زدید. دلیل حضور شما در تمرین استقلال چه بود؟

به هر حال سابقه نداشته که استقلال چنین وضعیتی را تجربه کند. من هم وظیفه خودم دانستم به تمرین بروم و درباره نکاتی که به‌نظرم می‌رسد با بازیکنان حرف بزنم. فکر می‌کنم اولین نفری بودم که در تمرین استقلال حاضر شدم. باور کنید وقتی رفتم سر تمرین دلم گرفت. چرا یک تیم بزرگ باید در چنین وضعیتی قرار بگیرد؟ این وضعیت زیبنده باشگاه استقلال نیست. بیش از همه دلم برای بازیکنان سوخت که اصلاً نمی‌دانند چه سرنوشتی در انتظارشان است.

با وریا حول چه محور‌هایی حرف زدید؟

من به وریا توصیه‌ای کردم. به او گفتم وقتی وارد زمین می‌شوی اول برای استقلال بازیکن باش. به او گفتم وقتی تیمت چند گل جلو افتاد آن وقت در کار‌های فنی دخالت کن. همانطور که دیدید همین‌گونه هم بود و وریا توانست دو مسئولیت را تفکیک کند. استقلال در بازی با شاهین عملکرد مطلوبی داشت و گل‌های کمی نزد. وریا هم توانست بعد از اینکه خیال استقلال از پیروزی راحت شد به کار فنی بپردازد. البته استقلال باید هرچه زودتر تکلیف خودش را بداند. تیم باید سرمربی داشته و مدیریتش مشخص باشد. اینطور نمی‌شود تیم را اداره کرد.

وریا گله و شکایتی از وضع موجود نداشت؟

وریا خیلی ناراحت بود و گلایه می‌کرد. او می‌گفت مدیریت بحران استقلال کجا است؟ چرا یک تیم بزرگ باید در چنین حال و هوایی قرار بگیرد. من هم به او دلداری دادم و گفتم اوضاع درست می‌شود. وریا راست می‌گوید تیم بزرگ نباید بدون سرمربی و مدیر باشد. البته الان همه حواس‌ها به استراماچونی است.

ایشان برای استقلال زحمت هم کشیده اما همه مشکلات استقلال استراماچونی نیست. باید وضعیت مدیریت باشگاه استقلال هم روشن شود. چرا تیمی به بزرگی استقلال نزدیک به ۱۰ روز نه مدیر دارد و نه سرمربی؟ اینها برای تیم‌های پرهوادار سم است. اگر فردا استقلال نتواند قهرمان لیگ شود، همه به این روزها اشاره می‌کنند که حق هم دارند. به هر حال همه دیدیم که چه فعل و انفعالاتی در استقلال رخ داده و تیم چه شرایطی پیدا کرده است.

شما سال‌ها بازیکن این تیم بودید. آیا هیچگاه سابقه داشته که استقلال چنین شرایط مشابهی را تجربه کند؟

هیچ‌وقت. هرگز به یاد ندارم استقلال این همه بلاتکلیفی کشیده باشد. شما به آنچه رخ داده توجه کنید. مربی رفته، بعد مدیرعامل عزل شده و هنوز هیچ گزینه‌‌ای به‌جای آنها برگزیده نشده است. این یعنی بلاتکلیفی محض. اینکه وریا غفوری ابراز ناراحتی می‌کند و دیگر بازیکنان هم شرایط روحی مناسبی ندارند ریشه در همین وضعیت دارد. استقلال تیم محلی نیست که بتوانیم هر برخوردی با آن داشته باشیم.

خودتان بازخورد‌ها را در جامعه می‌بینید. وقتی استراماچونی رفت چه جوی در جامعه ایجاد شد. به هر حال باید هرچه زودتر به این وضعیت سر و سامان دهند و تکلیف استقلال را روشن کنند. استقلال تیمی ریشه‌دار و مردمی است که باید درباره‌اش دقیق و روشن و البته آینده‌نگرانه تصمیم‌گیری کرد. امیدوارم هرچه زودتر آرامش به استقلال بازگردد چون این استقلال تیم قلبی ما است و وقتی می‌بینیم حال خوبی ندارد ما هم حال‌مان بد می‌شود.

استقلال به‌زودی باید با سپاهان بازی کند. چه توصیه‌ای برای بازیکنان و هواداران این باشگاه دارید؟

امیدوارم تا آن روز تکلیف همه‌چیز روشن شده باشد اما اگر هم نشد هواداران پشت تیم باشند و اجازه ندهند شانس قهرمانی در جام حذفی از دست برود. استقلال تیم بزرگی است که می‌تواند این فصل لااقل یک جام بگیرد. تیمی که می‌بینید به‌سختی ساخته شده و به این شرایط ایده‌آل رسیده است، باید با کمک هواداران آن را حفظ کرد بخصوص حالا که سرمربی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا از سر باعث وبانیش نگذره که با احساسات مردم بازی می‌کنه خدا نابود کنه کسی رو که نمیتونه کوچکترین شادی رو از مردم ببینند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خاک برسرفتحی

      • بدون نام

        خاک برسرفتحی

      • بدون نام

        خاک برسرفتحی

      • بدون نام

        خاک برسرفتحی

      • بدون نام

        خاک برسرفتحی

      • بدون نام

        خاک برسرفتحی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج