جاباما
۹۴۰۲۷۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کالدرون در دو پُست بازیکن می‌خواهد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت:‌ سرمربی تیم در پست مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن می‌خواهد و در پست‌های دیگر اعلام نیاز به جذب بازیکنی نکرده است.

خبرگزاری فارس: حسین قدوسی در گفت‌وگویی در خصوص جلسه نقل و انتقالاتی امروز محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشکاه با گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: در این جلسه در خصوص موضوع نقل و انتقالات صحبت‌های خوبی انجام شد. سرمربی تیم تاکید دارد که در پست مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن می‌خواهد و در پست‌های دیگر اعلام نیاز به جذب بازیکنی نکرده است. همچنین امروز گزینه‌هایی هم مورد بحث و بررسی قرار گرفتند و در خصوص آنها صحبت شد.

وی ادامه داد: بالغ بر ۱۰ بازیکن در این مدت مورد ارزیابی و بررسی قرار گرفتند و رزومه آنها مطالعه شد. آقای کالدرون هم نام ۴ بازیکن را به باشگاه اعلام کرده و قرار است بررسی‌هایی روی این نام‌ها انجام شود. آقای کالدرون به صراحت گفته که در ۲ پست مورد اشاره نیاز به بازیکن دارد. همچنین در خصوص بازیکنان ایرانی و خارجی هم در جلسه صحبت شد. در ادامه خواکین دستیار آقای کالدرون هم به این جلسه اضافه شد و نقطه نظرات خود را در خصوص مسائل نقل و انتقالاتی مطرح کرد. آقای کالدرون در خصوص جذب بازیکن جلسات خوبی هم آقای باقری و خواکین داشته است و نظرات آنها را پرسیده است. سرمربی تیم معتقد است که فعلا همه تمرکزش روی ۳ بازی باقیمانده است و از این ۳ بازی به عنوان ۳ فینال نام برده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: آقای کالدرون اعلام کرد که بعد از بازی با نساجی لیست مازاد مد نظرش را اعلام خواهد کرد. امیدوارم هواداران پرسپولیس همانند همیشه صبور بوده و به شایعات توجهی نکنند. من برخی اوقات مجبور هستم که شایعات را تکذیب کنم و شاید این موضوع به مذاق برخی‌ها خوش نیاید اما برای جلوگیری از پخش شدن شایعات باید این کار را انجام دهم. اگر این شایعات تکذیب نشود در بین افکار عمومی باقی می‌ماند. در چند وقت اخیر نام‌هایی مثل صادق محرمی، کریم انصاری‌فرد، دانیال اسماعیلی‌فر و ... در فضای مجازی مطرح شده اما این بازیکنان یا در لیست باشگاه و آقای کالدرون نیستند یا قرارداد دارند و یا قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارند. این در حالی است که آقای کالدرون فقط در پست مهاجم و هافبک تهاجمی بازیکن خواسته است.

قدوسی افزود: یکی از شایعات دیگر این بود که وزارت ورزش و جوانان جذب بازیکن خارجی را برای پرسپولیس ممنوع کرده که این شایعه از بیخ و بن تکذیب می‌شود چرا که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. در خصوص جذب بازیکن باید این را بگویم که باشگاه پرسپولیس در نقل و انتقالات نهایتا ۳ بازیکن جذب خواهد کرد. آقای کالدرون روی جذب ۲ یا ۳ بازیکن برای پست‌های اشاره شده تاکید دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج