جاباما
۹۴۰۴۲۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

کم‌کاری سینما و تلویزیون درباره محیط زیست

آلودگی هوای تهران و برخی کلانشهر‌ها معضلی است که همچنان هیچ تلاش جدی‌ای برای حلش صورت نمی‌گیرد و متأسفانه سینما و تلویزیون هم برای آسیب‌شناسی این معضل، تولیدات جدی نداشته‌اند.

روزنامه جوان: آلودگی هوای تهران و برخی کلانشهر‌ها معضلی است که همچنان هیچ تلاش جدی‌ای برای حلش صورت نمی‌گیرد و متأسفانه سینما و تلویزیون هم برای آسیب‌شناسی این معضل، تولیدات جدی نداشته‌اند.

مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون با اظهار این مطلب گفت: مشخص است که وقتی همه چیز متمرکز به تهران شود، هم گرانی و تورم به همراه دارد و هم شلوغی و آلودگی‌هایی که نفس شهر را می‌گیرد و فعالان آثار نمایشی برای اهمیت این مسائل تولیداتی که بتواند تاثرگذار باشد، نداشته‌اند. مظفری ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین کار‌های فرهنگی باید تولید فیلم و سریال‌هایی باشد که همین معضلات را به بهترین شکل آسیب‌شناسی کند ولی بدبختانه چنین آثاری کم تولید می‌شود یا اصلاً تولید نمی‌شود و همه گرفتار کلیشه‌های هزاران بار امتحان شده‌اند.

بازیگر «در مسیر تندباد» و «تنوره دیو» با مخاطب قرار دادن سینماگران گفت: سینما می‌تواند هم به صورت جدی و هم به صورت طنز معضلات کلانشهر‌ها و همین آلودگی هوا را مورد واکاوی قرار دهد. این همه سینماگر مدعی رئالیسم اجتماعی داریم، چرا یکی نمی‌آید و یک درام واقع‌گرایانه درباره اثرات آلودگی هوا بر زندگی مردمان کلانشهر‌ها بسازد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج