۹۳۹۳۲۹
۵ نظر
۵۰۶۱
۵ نظر
۵۰۶۱
پ

نامزد کیانو ریوز: دیگر موهایم را رنگ نمی‌کنم

الکساندرا گرنت، هنرمند اهل آمریکا و نامزد کیانو ریوز با استناد به مقاله نیوزویک، از تهدید رنگ مو برای سلامت بانوان خبر داد.

ایران آرت: نامزد جدید کیانو ریوز اعلام کرد که دیگر موهای خود را رنگ نمی‌کند!

الکساندرا گرنت، هنرمند مستقر در لس آنجلس که به نظر می‌رسد نامزد جدید کیانو ریوز نیز هست، در مورد استانداردهای بالقوه پرخطر زیبایی صحبت می‌کند.

این هنرمند ۴۶ ساله اخیرا برای مطرح کردن این مسئله به سراغ رسانه‌های اجتماعی رفته و ضمن بیان این که چرا دیگر موهای خود را رنگ نمی‌کند، در این باره توضیح داد. گرنت تصویری از مقاله نیوزویک را که گزارش جدیدی از ارتباط سرطان سینه با رنگ مو می‌دهد - به ویژه در بین زنان سیاه پوست - را با استفاده از اصطلاح فراگیر "womxn" در اینستاگرام خود منتشر کرد.

بر اساس گزارش وبسایت دینو، گرانت زیر این پست نوشت: وای! اخبار امروز … آمارها بسیار شگفت‌آور هستند. به خصوص برای womxn. موهای من در اوایل دهه ۲۰ سالگی عمرم دچار پیری زودرس شدند و به رنگ خاکستری درآمدند. تقریبا تمامی رنگ‌ها را در طول عمرم تا به امروز روی موهایم امتحان کرده‌ام، تا این که دیگر نتوانستم سمیت رنگ‌ها را تحمل کنم.

وی ادامه داد: در دهه ۳۰ عمرم، من اجازه دادم موهایم کاملا "بلوند" شوند … تا به امروز … من دوست دارم و حمایت می‌کنم از هر زن womxn که بتواند در هر سنی، هر رنگی را که بخواهد برای موهای خود انتخاب کند. اما / و اگر سلامتی womxn بخاطر استانداردهای زیبایی، در خطر باشد … پس بگذارید در مورد آن استانداردهای زیبایی صحبت کنیم. عشق برای همه womxn!

نامزد کیانو ریوز: دیگر موهایم را رنگ نمی‌کنم

این مطالعه که در ژورنال بین‌المللی سرطان منتشر شده است، ارتباط ضعیفی بین رنگ کردن، استفاده از مواد برای صاف کردن و سایر محصولات مرتبط با زیبایی مو و سرطان پستان را نشان داد. این تحقیقات مشخص کرد زنان سیاه پوست که به طور مرتب از رنگ‌های دائمی برای رنگ کردن موهای خود استفاده می‌کنند، در مقایسه با زنان سیاه پوستی که این کار را انجام نمی‌دهند، 60 درصد بیش‌تر در معرض ابتلا به سرطان سینه قرار دارند. در حالی که زنان سفید پوستی که از رنگ مو استفاده می‌کنند، افزایش قابل توجه خطر ابتلا را نشان نمی‌دهند.

محققان به داده‌های 46,709 زن در ایالات متحده بین 35 تا 74 سال از سال 2003 تا 009 اتکا کردند. از این جامعه آماری داوطلب، در مورد استفاده از روش‌های زیبایی مو سوال شده بود. سپس به طور متوسط، بعد از 8 سال پیگیری، 2,794 مورد سرطان سینه تشخیص داده شد.

نامزد کیانو ریوز: دیگر موهایم را رنگ نمی‌کنم

رنگ مو و تهدید سرطان سینه

به گزارش نیویورک تایمز، با وجود این آمار نسبتا بالا، نتایج بسیار قطعی نیست. همچنین کارشناسان نیز به محدودیت‌های مطالعه اشاره کرده‌اند. مواردی از قبیل این که کم‌تر از ۱۰ درصد شرکت کنندگان در این مطالعه، خانم‌های سیاه پوست بوده‌اند. استفاده از محصولات مو فقط یک بار مورد ارزیابی قرار گرفته و آن‌ها به طور متوسط فقط ۸ سال پیگیری شده‌اند.

الکساندرا وایت، رئیس محیط زیست و گروه اپیدمیولوژی سرطان در N.I.E.H.S و نویسنده این گزارش جدید، اشاره کرد: پیام اصلی نتایج این است که این خطرات از نظر بالقوه دارای اهمیت هستند؛ اما، ما همچنین می‌دانیم که عوامل مختلفی در بروز سرطان سینه در خانم‌ها نقش دارند.

او در پایان صحبت‌هایش افزود: ما می‌خواهیم زنان این اطلاعات را در اختیار داشته باشند و آن را در تصمیمات سبک زندگی خود در نظر بگیرند. این را به خاطر بسپارید که خطرات ناشی از این موارد اندک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس گلدوست

      وقتی ارایش زن برای مرد غریبه حرام است و ایران رتبه اول ارایش است ، ایا نباید در ایمان این مردم به خدا شک کرد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جناب ....وقتی میخواهی بیرون بری ، کفشت رو واکس ، لباست رو اتو ، ریشت رو انکارد ، موهایت رو برس ،....برای چی ؟ نکنه تو هم بعله . " انسان زیباست و زیبایی را دوست دارد "

    • بدون نام

      چ خبر مهمی

    • م

      به درک.چ خبر مهمی

    • بدون نام

      این وجود خودشو شناخته وبرای خودش زندگی میکنه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج