هواپیما‌های جدید وارداتی دست‌دوم هستند
۹۴۲۱۳۶
۰۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
۱۲۲۹۴ 
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از دست دوم بودن هواپیماهای جدید وارداتی خبر داد و گفت: گرچه بر اساس محدودیت‌های تعریف شده نباید سن هواپیما بیش از ۲۰ سال باشد اما درخواست ما این است که با توجه به مشکلات و تحریم‌های کنونی تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شود.

خبرگزاری ایسنا: دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی از دست دوم بودن هواپیماهای جدید وارداتی خبر داد و گفت: گرچه بر اساس محدودیت‌های تعریف شده نباید سن هواپیما بیش از ۲۰ سال باشد اما درخواست ما این است که با توجه به مشکلات و تحریم‌های کنونی تسهیلاتی در این زمینه در نظر گرفته شود.

روز گذشته محمد اسلامی -وزیر راه و شهرسازی- اعلام کرد که سه فروند ایرباس جدید به ناوگان هوایی کشور اضافه خواهد شد و مشکلی در زمینه تامین قطعات و مهندسی تعمیرات هواپیما نداریم.

مقصود اسعدی سامانی در این باره به ایسنا گفت: پس از تحریم‌های اخیر آمریکا، شرکت‌های معتبر هواپیمایی از جمله بوئینگ و ایرباس قراردادهای خود را لغو کرده یا به حالت تعلیق درآوردند و مواردی که درباره واردات هواپیما اعلام می‌شود، مربوط به هواپیمای دست دوم است.

وی افزود: علیرغم فشارها و تحریم‌های صورت گرفته شرکت‌های هواپیمایی داخلی در تلاش هستند تا نیازهای کشور را در این حوزه تامین کنند و سختی‌های بسیاری در این زمینه وجود دارد.

دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا برای این نوع هواپیماها محدودیت سنی در نظر گرفته شده است یا خیر؟ گفت: شورای عالی هواپیمایی محدودیت‌های سنی برای واردات هواپیما دست دوم به ایرلاین‌ها ابلاغ کرده و آن اینکه نباید سن ناوگان وارد شده بیشتر از سال ۱۹۹۸ میلادی یعنی ۲۰ سال باشد اما با توجه به شرایط کنونی که درآن قرار داریم، پیشنهاد می‌شود تسهیلاتی برای شرکت‌های هواپیمایی در نظر گرفته شود.

اسعدی سامانی اظهار کرد: هواپیماهایی که از نظر پروازهای انجام شده‌شان قابلیت پرواز دارند، می‌توانند در ایران مورد استفاده قرار بگیرند و پیشنهاد می‌شود از این منظر دستگاه‌های متولی سخت‌گیری چندانی نداشته باشند. به عنوان مثال هواپیمای مسافری که ۱۰ سایکل پرواز انجام داده است و سن بالاتر از ۲۰ سال دارد مشکلی برای پرواز ندارد و بهتر است به آن اجازه واردات داده شود.

برچسب ها:
انتشار یافته: 24
در انتظار بررسی:0
Iran, Islamic Republic of
11:24 - 1398/10/02
ای خاک عالم ادم تو سرتون
Iran, Islamic Republic of
11:25 - 1398/10/02
ببین شأن مردم بزرگ ایران به کجا رسیده!باید خون گریست...
Iran, Islamic Republic of
11:31 - 1398/10/02
یک زمانی ایرانی بهترین ها را داشت
نا شکری کردند
اکنون بدترین ها را دارند
پاسخ ها
وانک علا خلق عظیم
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
جون ملت شریف ایران ارزش ندارد اگر هواپیما بیست سال کار کرد دارد یعنی خارج از رده شده فرسوده هست اگر خوب بود اروپا از ناوگان خودشان خارج نکردن مسولان بی کفایت
بدون نام
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
آقای وزیر خدای ناکرده اگه این هواپیما سقوط کند
شما مسولیت قبول می کنید یا زیر حرفتان می زنید
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۲
تازه برای به دست اوردن همین بد ترین ها باید به چند کشور فروشنده و واسطه فروش التماس کرد تا هواپیما رده خارجشونو بجای دور انداختن به ما بفروشن.
Iran, Islamic Republic of
11:41 - 1398/10/02
ما چرا با این همه ثروت خدا دادی کهنه خر دیگران شدیم !!!
Iran, Islamic Republic of
11:49 - 1398/10/02
و باز هم بازی با جون مردم...
Germany
11:52 - 1398/10/02
خدا به داد مسافران برسه
Iran, Islamic Republic of
12:10 - 1398/10/02
خوب دست دومه که دست دومه اصلا بهواپیما سوار نمیشیم پیاده روی هم بهتره هم سالمتر
Iran, Islamic Republic of
12:11 - 1398/10/02
آیا هواپیماهای ۱۰ سایکل پرواز بیست ساله ، برای جلوگیری از آلودگی هوای شهر ؛ دارای برگه های معاینه فنی پرواز
formation air , in the smazz مورد تائید ttr , ftg. uir. هستند، چه تضمین و تعهدی برای کیفیت هواپیما جهت رفاه حال شهروندان کشورمان است ؟
Iran, Islamic Republic of
12:22 - 1398/10/02
مگه دست دوم چیشه اینهمه مردم پراید دست چندم میخرندتازه فامیل ما زنی گرفته که چهاردست شرعی ودههادست غیرشرعی خورده وزندگی آااااااااااااااارومی دارند
Iran, Islamic Republic of
12:28 - 1398/10/02
پس چرا پرواز نکرده ؟ حتما اشکال اساسی داشته ، و الا مدیر خارجی ، مثل شما فکر نمی کنه ، از نظر اونا نگهداری سرمایه راکد ، یعنی "هزینه" مضاعف ، فکر کردن سرمایه است .
Iran, Islamic Republic of
12:51 - 1398/10/02
مشکلی نیست حتی 50سال هم عمر داشته باشه
جان مردم برایتان مهم نیست فقط بفکر منافع خودتون هستید
-
12:56 - 1398/10/02
خب اگه خوب بود که بمانیم انداختن ۲۰سال کارکرده تازه اگر درست گفته باشن.شایدم عمرش بیشتر باشه
Iran, Islamic Republic of
14:00 - 1398/10/02
پس هواپیما های مسافربری نو از کجا وارد کشور میشود که آقایان خودشان سوار میشوند
Iran, Islamic Republic of
14:33 - 1398/10/02
تازه روز خوبمونه.تاچندوقت دیگه که اینا هم اسقاط شدن یا افتادن باید با الاغ اینور اونور بریم!
خدا میدونه چندتا ایرانی دیگه قراره با این طیاره های اسقاطی که ایرلاین های خارجی کیلویی میندازن به کشورای جهان سوم تا از شرشون خلاص بشن، پرپر بشن..
Iran, Islamic Republic of
14:37 - 1398/10/02
همه جای دنیا چونه میزنن نوتر و بهترشو بخرن،اینجا چونه میزنن کارکرده تر و اسقاط ترشو بخرن!
چه کردیم با کشورمون...
Iran, Islamic Republic of
14:47 - 1398/10/02
اکثریت 90 درصد آدمهایی که مسافر هوایی هستند آدمهای بدرد بخور جامعه هستند. چونکه مال وعلم و زمان برایشان مهم است........ ولی خبر ندارند جانشان هیچ ارزشی نداد!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
18:03 - 1398/10/02
چاره فقط واردات مدیر از ژاپن وووومیباشد
Iran, Islamic Republic of
02:39 - 1398/10/03
یک زمانی زنوبچه وخوده مهندس سازنده پل ورسک بایدزیرپل نگهش میداشتن ناقطاربره وبرگرده چندین باراگرپل سقوط کردایرانی نمیره!؟این یکی اومدگفت مردندکه مردنددیه میدیم!؟جالبه اینم میگم هواپیما30و40ساله باشه یکبارتعمیرش کردن طوری نیست ولشکن بزاربیادفوقش چندصدنفرایرانی ازبین بره چیه مگه دیشونومیدیم
Iran, Islamic Republic of
08:00 - 1398/10/03
خلايق هر چه لايق
هر كي خواست هواپيماشو بندازه اشغالي دوستان ميرن أز تو أشغالي جمع ميكنن سرهم بندي ميكنن مي چپونن به أين ملت
Iran, Islamic Republic of
08:05 - 1398/10/03
منکه سوار هواپیما نمیشم چونکه پول ندارم
نام:
* نظر:
تعداد کاراکترهای مجاز: 450
قوانین ارسال نظر
بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج