۹۴۳۳۲۸
۱۶ نظر
۵۰۰۶
۱۶ نظر
۵۰۰۶
پ

استراماچونی برنگردد، بهتر است

پیشکسوت استقلال گفت: با شرایطی که پیش آمد و با فضایی که بین استراماچونی و مدیران باشگاه ایجاد شد، او باز نگردد بهتر است.

خبرگزاری مهر: فرشاد فلاحت زاده در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: با این وضعیتی که پیش آمده و با رفتاری که استراماچونی در این چند روز داشت و هر روز یک بهانه جدید می‌آورد، اصلاً نیاید بهتر است. رفتار او به من که پیشکسوت این تیم هستم بر خورد چون انتظار نداشتم بعد از نتایج خوبی که گرفت و محبوبیتی که بین هواداران کسب کرد، اینطور با احساسات و شخصیت ما بازی کند.

مدافع پیشین آبی‌ها گفت: استقلال تیم کوچکی نیست و خیلی از مربیان بزرگ برای نشستن روی نیمکت این تیم باید در نوبت بایستند. این را کتمان نمی‌کنیم که استراماچونی در این تیم خیلی خوب کار کرد و بابت اتفاقات فنی خوبی که رقم زد از او تشکر می‌کنیم. اما استراماچونی این حق را نداشت و ندارد که این همه روز ما را سرِکار بگذارد. بهتر بود بعد از آنکه پولش را گرفت مردانه می گفت قصد بازگشت ندارم.

فلاحت زاده تصریح کرد: استقلال نمی‌تواند بیشتر از این پای استراماچونی بایستد و باید هرچه سریعتر تکلیف نیمکت مشخص شود تا تیم وارد بازار نقل و انتقالات شود.

وی خاطرنشان ساخت: از نظر من بهترین گزینه ایرانی قلعه نویی است. اما او مربی سپاهان است و در این وضعیت نمی‌تواند آن تیم را رها کند. بعد از قلعه نویی بهترین گزینه فرهاد مجیدی است که فکر می‌کنم گزینه‌ای جدی برای این منظور است.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: باید مجیدی را به عنوان سرمربی معرفی کرد و هواداران و هیات مدیره از او حمایت کنند. حتی اگر در این فصل نتایج خوبی هم نگیرد اما باز هم باید از او حمایت شود تا در آینده‌ای نزدیک صاحب یک مربی خوب و ششدانگ شویم که از خانواده خود استقلال هست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      گربه دستش به گوشت نرسید گفت پیف پیف بو میده کل مملکت رو یکماه ریختن به هم و بسیج کردن پولشم دادن حالا نیاد بهتر است چون از اول هم قرار نبود که برگردد اگر بود که فرار نمی کرد تاکی با این دروغها میخواهید مردم را فریب دهید یک عده استقلالی هوچیگر بی منطق هم مدام بی کفایتی تیمشان را به مسائل دیگر ربط میدهند

    • بدون نام

      حرف مفت نزن!!!! 6 ساله روزگار استقلال سیاهه!!! فرصت بدیم به مجیدی؟ باید نتیجه بگیره وگرنه روزگارتون رو سیاه میکنیم

    • محمدن

      اول اینکه دوست عزیزتومطمئنی مقصراستراماچونی بوده؟بعدم مجیدی بیاد۱۰۰درصدتیم نتیجه نمیگیره چون وزیرنمیخواد.بعدببینم بعدنتایج ضعیف شماشخصابازم حمایت میکنی

    • تاج کبیرآسیا چهارفینال آسیا دوقهرمانی⭐⭐

      توهم از اون پیشکسوتایی ک مخالف استرایی و موافق فرهاد. توجبهه فرهاادی. داری تومخ هوادار جامیکنی ک رفتن استرا رو قبول کنن هی بدشومیگی

    • بدون نام

      فقط استرا، نه بخاطر نتایج، بخاطر نوع بازی، تابحال تو ایران همچنین بازی ای از هیچ تیمی ندیده بودم، اونم با این نفرات، چقدر پاچه خواری کیروش رو با اون مبلغ کردید، یه کم واسه اس اس باشه، آخه ۴۷۰ هزار تا واسه یکسال با بدنساز و کمک و غیره زیاده!!! نه بخدا، همین تراکتور یا پرسپولیس به دنیزلی و کالدرون بیش از دو برابرش رو دادن. واسه برانکو و کیروش فردوسی پور و برانکو خودشون رو جر میدادن.
      فقط استراما، مجیدی و قلعه نوعی و مظلومی کی هستن؟
      فقط استرا.
      تامام.

    • بدون نام

      .... شو، اصلا کی تورو به عنوان پیشکسوت قبول داره... مرتیکه نون به نرخ روز خور...

    • ستار

      برو عمو خدا روزیت جای دیگه بده
      آخه فرهاد تا الان تیم داشته؟؟؟
      جایی مربی گری کرده؟؟؟
      چجوری‌ یک باره بشه سرمربی!!!!
      اونم سرمربی تیم بزرگ استقلال!
      خدا خیرت بده عاموووو. لطفا از این جملات قصار کمتر بگو. باشه...

    • بدون نام

      تو حرف نزن. لنگی

    • بدون نام

      برو تاچند سال باید بگیم اگه نتیجه نگرفت اشکال نداره

    • حمید رضا شمس

      درک فوتبالی داشتی قضاوت یک طرفه نمیکردی هیات مدیره چه غلطی کرد که مربی عاصی شد رفت با اینکه قلعه نوعی مربی رسمی سپاهان هست به هیچ وجه قادر به مربیگری تیم دیگر نیست از سر بی سوادی اسم اون میاری از پیشکسوت های بی بخاری استقلال کلافه شدیم

    • reza niazi

      نیشکسوت باشعوریک بزفرهادمجیدی حتی دیسپلین هدایت تیم امیدنداشت

    • بدون نام

      مجیدی و باندش قبلا زیر پای شفر رو خالی کردند ، الان هم ریشه رفتن استراماچونی رو اگر دقیقا بررسی کنید به فتح الله زاده و مجیدی برمی گرده ، فتح الله زاده وارد هیات مدیره شد تا با برنامه نگذاره استرا برگرده و مجیدی رو بجاش بنشونه ، واقعا مربی بزرگتر نداشتیم !!!!

    • بدون نام

      از اول هم نمیخواستن موفق باشه بعد که دیدن نقشه خراب کردنش درست از آب درنیومد فراریش دادن

    • عماد تنهایی

      اقای فلاحت زاده اول تحقیق کن بعد حرف یزن.از اول با فرهاد بستن و برای بازگشت استرا کاری نکردن.بابا شما دیگه چرا؟؟؟؟؟

    • کیان

      چی چی نتیجه نگیرد استقلال باید قهرمان بشه اقایان شما معلومه چی میگید اشک هوادار برایتان مهم نیست 7ساله هوادار قهرمانی میخواد این حرفا تو واقعا بازی با احساسات هوادارانه اقایان بس کنید نمیتونید ادامه ندید لطفا استقلال جای آزمایش و آزمون نیست شما در مورد تیمی حرف میزنید که میلیونها هوادار داره احساساتشون رو به بازی نگیرید بسه دیگه لطفا از شکست حرف نزنید یه مربی کار بلد بیارید شما اونجا چکاره اید

    • بدون نام

      فرشاد خائن توئی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج