۹۴۵۰۰۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

اعتراف گواردیولا: همیشه مقابل آنچلوتی مغلوب شده‌ام!

پپ گواردیولا، سرمربی سیتی به تمجید از اورتون و سرمربی جدیدش پرداخت.

ورزش سه: سیتی فردا شب در شرایطی به مصاف اورتون خواهد رفت که اخرین تقابل پپ گواردیولا و کارلو آنچلوتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴ رخ داد و رئال مادرید با چهار گل بایرن را در مونیخ شکست داد. حالا پپ گواردیولا مدعی شده بازگشت آنچلوتی خبری فوق العاده برای لیگ برتر است.

پپ گواردیولا گفت: "اورتون، اورتون است، یکی از بزرگترین و سنتی ترین تیم های تاریخ انگلیس که بازیکنانی با کیفیت فوق العاده در اختیار دارد. آنها در این فصل برای کسب امتیاز مبارزه می کنند اما اورتون تیمی با کیفیت بوده که یک سرمربی جدید، با تجربه و فوق العاده به خدمت گرفته است.

اعتراف گواردیولا: همیشه مقابل آنچلوتی مغلوب شده‌ام!

کسی مانند کارلو انچلوتی ظرفیتی فوق العاده داشته و یکی از باهوش ترین سرمربیان است. فرقی نمی کند کارلتو سرمربی کدام تیم باشد، زیرا او همیشه بازیکنانش را به حرکت وا می دارد.

من آنچلوتی را خیلی خوب می شناسم. ما چند بار مقابل یکدیگر بازی کردیم و تیم های او همیشه من را شکست می دهند. او یک مرد فوق العاده است. آنچلوتی سرمربی از بهترین و با تجربه ترین تیم های اروپا بوده و دلیلش هم کیفیت فوق العاده کار اوست. بازگشت او به انگلیس برای لیگ برتر خبری فوق العاده بوده و او می تواند عملکردی درخشان را در اورتون رقم بزند.

برنامه فشرده لیگ برتر؟ ما در دوازده روز پنج بازی داریم. برنامه برای سایر تیم ها نیز مشابه است، اما در این دوره زمانی یک یا دو روز فرصت ریکاوری خیلی زیاد است. مانند بازی آخر باید ریسک کنیم. در بازی آخر هم شرایط همین بود، 80 دقیقه بازی با ده بازیکن در یک آزمون دشوار مقابل ولوز، سپس دو روز تمرین کرده، دوباره می آییم و بازی می کنیم. این یک شرایط خطرناک است اما شما آن را بپذیرید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج