۹۴۵۰۳۳
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

کسر ۲۰۰میلیون از طلب مرحوم پورحیدری به‌خاطر هزینه درمان!

همسر مرحوم منصور پورحیدری گفت: ۳ سال است که از فوت همسرم سپری می‌شود، اما هنوز نتوانسته‌ایم طلب او را از باشگاه استقلال را دریافت کنیم.

خبرگزاری ایسنا: فریده شجاعی در گفت وگویی میزان بدهی باشگاه استقلال به خانواده مرحوم منصور پورحیدری را ۴۳۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: برای دریافت این بدهی چند بار به باشگاه استقلال مراجعه کردیم و آنها در پرداخت این بدهی کوتاهی کردند. البته باشگاه معتقد است که ۲۰۰ میلیون تومان از این طلب صرف هزینه‌های درمان مرحوم پورحیدری شده است و تنها ۲۳۰ میلیون تومان به مرحوم پورحیدری بدهی دارند.

وی گفت: مدت ۳ سال است که از فوت منصور پورحیدری سپری می‌شود در حالی که این بدهی‌ها مربوط به ۵ سال پیش است که او با باشگاه قرارداد بسته بود و فعالیت داشت. واقعا باشگاه استقلال نهایت کم‌لطفی را در این زمینه به ما داشت.

نایب رییس بانوان فدراسیون بسکتبال همچنین پیرامون این پرسش که چرا تیم‌های استقلال و پرسپولیس در لیگ بانوان بسکتبال تیمداری نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: برای حضور دو تیم استقلال و پرسپولیس در لیگ بانوان بسکتبال بارها با مدیران این دو باشگاه مذاکراتی داشتم اما آنها به من گفتند هر زمان که از شرایط بحرانی خارج شدیم در لیگ بانوان بسکتبال نیز سرمایه‌گذاری می‌کنیم اما تا امروز عملیاتی نشده است. تصمیم دارم در این خصوص با وزارت ورزش صحبت کنم تا با حمایت وزیر ورزش و جوانان این دو باشگاه در بسکتبال و حتی فوتبال بانوان ورود پیدا کنند.

شجاعی درباره تیم ملی بسکتبال بانوان نیز گفت: خوشبختانه لیگ برتر بسکتبال بانوان در تمام رده‌های سنی به طور منظم در حال برگزاری است و تا به امروز مشکل خاصی در برگزاری لیگ نداشتیم. البته قرار است در فاصله بین پلی اف و مرحله نهایی لیگ برتر چند روز وقفه ایجاد کنیم تا تیم بسکتبال بانوان ۳ نفره برای حضور در مسابقات کسب سهمیه خود را آماده کند.

وی در پایان افزود: هفتم اسفند که مسابقات لیگ به پایان می‌رسد تیم بسکتبال بانوان ۳ نفره برای حضور در اولین مرحله مسابقات کسب سهمیه ۲۸ اسفند راهی هندوستان می‌شود که در این مرحله ۳ سهمیه توزیع می‌شود که امکان کسب سهمیه برای بانوان ما سخت است اما در مرحله دوم کسب سهمیه که اردیبهشت ماه در مجارستان برگزار می‌شود شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ح_ ن

      درود به روان پاک مرحوم پورحبدری، خانم شجاعی واقعاخوش بحالتون که منصورخان شوهرشمابوده ،اگرتوانایی مالی دارید هرگزبرای دریافت پول به باشگاه نروبد، زیرا این آقایان اصلا نمی توانند درک کنندکه شماچی میگویید، اینهانمی فهمندکه منصورخان پورحیدری کی بوده ،چی کرده وچقدرعاشق استقلال بوده،،ازرش منصورخان خیلی بیشترازاین حرفهاست،،یادش گرامی و روانش شاد

    • همراه

      خیلی نمک نشناس هستین برای بزرگان فوتبال ما

      پاسخ ها

      • ایرانی

        مکتب کیسه

    • بینام

      واقعا خجالت دارد که بگویید دویست میلیون پول بابت درمان پورحیدری خرج شده وباید از طلبش کسر شودپور حیدری عمرش را برای استقلال گذاشت در صورتی که میلیاردها تومان صرف مربیان بی مصرف خارجی میشود. ایا خجالت نمیکشید این حرف را بزنید شما چکاره هستید که شان بزرگانی چون پورحبدری را پایین میاورید؟ در صورتی که پورحیدری پدر معنوی استقلال است.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج