جاباما
۹۴۵۰۵۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مورینیو: گل‌هایی می‌خوریم که مسخره است!

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تاتنهام از شرایط خط دفاعی تیمش انتقاد کرد.

ورزش سه: از زمان انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید اسپرز، این تیم در ده بازی موفق به زدن چهل گل شده که آمار فوق العاده ای محسوب می شود. اما ضعف خط دفاعی تاتنهام بارها باعث هدر رفته امتیازات شده و ژوزه مورینیو در استانه دیدار تیمش مقابل ساوتهمپتون در مورد این موضوع صحبت کرده است.

ژوزه مورینیو گفت: "در چهار مسابقه خارج از خانه، در دو بازی برنده شدیم، یکی را باخته و در یک بازی به تساوی رضایت دادیم. آیا این بهتر از گذشته است؟ بله. آیا این عملکرد عالی است؟ نه. اگر در مقابل نتوانیم موقعیت ایجاد کنیم، حریف بر ما مسلط می شود. پس باید خوب دفاع کرده و مقاومت کنیم که در نهایت بازی ۰-۰ شود. شاید مجبور باشید بپذیرید این نتیجه خوبی است.

مورینیو: گل‌هایی می‌خوریم که مسخره است!

مشکل نحوه دریافت گل ها و سبک بازی است. ما برابر منچستریونایتد گل اول را دریافت کردیم و این همیشه دشوار است، ما واکنش نشان می دهیم و به گل تساوی می رسیم. نیمه دوم آغاز می شود و ما دوباره یک گل مسخره دریافت می کنیم. این مشکل ما است، ما خیلی خوب بازی می کنیم، موقعیت ایجاد می کنیم اما همیشه پیروز نمی شویم. ما باید پیشرفت کنیم. ما تعداد گلهای زیادی دریافت می کنیم و این بسیار ناامیدکننده است. اگر من یکی از بازیکنان هجومی بودم از اینکه بازیکنان خط دفاعی قادر به متوقف کردن حملات حریف نیستند بسیار نا امید می شدم.

اما این احساس بسیار خوبی است که بدانیم تیم حتی در سخت ترین شرایط هرگز تسلیم نمی شود و ما تحت هر شرایطی به جلو پیش می رویم. بنابراین می خواهم این روحیه فوق العاده را ستایش کنم.

اوایل گل های زیادی از روی کرنر می خوردیم که این روند متوقف شد، اما در دیدار مقابل برایتون روی ضربات ایستگاهی دروازه ما باز شد. وقتی بازیکن حریف 15 سانتیمتر از شما بلندتر است، کاری نمی شود کرد. در فوتبال چیزهایی وجود دارد که کنترل آنها بسیار دشوار است. تنها راه حل این است بیشتر بازیکنان بلند قد را انتخاب می کنید تا با شرایط فیزیکی فوتبال چه در لیگ برتر و چه در مسابقات اروپایی مقابله کنید."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج