۹۴۵۰۹۳
۲ نظر
۵۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۶
پ

آثار جذاب اسکوچیچ، مثل نفت آبادان

دراگان اسکوچیچ از اولین روزهای مربیگری‌اش در ایران صاحب نقشی شد که می‌توانستیم باورش کنیم.

ایران ورزشی: دراگان اسکوچیچ از اولین روزهای مربیگری‌اش در ایران صاحب نقشی شد که می‌توانستیم باورش کنیم. او آخرین ملوانی را ساخت که برای انزلی‌چی‌ها دوست‌داشتنی بود. اسکوچیچ در اولین سال مربیگری‌اش در ایران با ملوان خیره‌کننده نتیجه گرفت و مهم‌تر از نتایج، تیم جذابی ساخت که هنوز نمایش‌هایش از یاد دوستداران ملوان نرفته است. ملوان بعد از اسکوچیچ هرگز نتوانست آن روزها را از منظر فنی تکرار کند.

اسکوچیچ کمتر از اثری که در ملوان گذاشت، باور شد. اگرچه نامزد اصلی مربیگری در استقلال شد و با فولاد نیز روزهای خوب و بدی را تجربه کرد اما سر از لیگ یک هم درآورد و از خونه به خونه نیز توانست تیم موفقی بسازد اگرچه صعود با هزار اما و اگر مقدور نشد.

اسکوچیچ در نفت آبادان نتایجی گرفته که از مربیان پرشمار دیگری در آبادان برنیامده است. او توانست از صنعت نفت تیمی با قلب بزرگ بسازد، تیمی عاقل و شجاع، تیمی خوشفکر و جذاب.

اسکوچیچ روزهای سیاه هم در نفت آبادان تجربه کرد اما پس از شکست سخت مقابل استقلال گفت: «تراکتور را بردیم و فکر نکردم رئال مادرید هستیم، حالا هم حس نمی‌کنم تیم کوچکی هستیم.»

نفت آبادان اولین شکست تراکتور و سپاهان را رقم زد. هر دو تیم بزرگ لیگ را با قدرتی عجیب شکست داد و انگار با تماشاگران خود حرف زد. اسکوچیچ تیمی ساخته که با آبادانی‌ها حرف می‌زند، با نمایش‌های جانانه و جذاب. اسکوچیچ مربی هجومی و بی‌ملاحظه‌ای در بازی نیست. فوتبالش سازمان‌یافته و فکرشده است و آبادانی‌ها شاید بازی ولنگار را بیشتر دوست داشته باشند اما اسکوچیچ توانسته با بازی تیمش با تماشاگران آبادانی ارتباط برقرار کند، ارتباطی نزدیک و پر از احساس.

نفت آبادان با بحران‌های مالی مواجه بود. اسکوچیچ نیز دچار مشکلات بسیاری در دریافت دستمزد خود شد اما او وفادارانه ادامه داد و از نفت آنچنان تیم موفقی ساخت که یک شهر را غرق در خوشحالی کرد. نفت حالا هر طور شده باید بحران‌هایش را تمام کند تا بتواند همچنان مدعی در نیم فصل دوم باقی بماند.

برای دراگان اسکوچیچ ادامه روند نفت آبادان وقتی ممکن است که بحران‌های اقتصادی باشگاه حل شود و اسکوچیچ بتواند در شرایطی طبیعی تیمش را بسازد و پروژه‌اش را موفق پیش ببرد. این یکی از موفق‌ترین پروژه‌ها در تیم نفت آبادان است و آبادانی‌ها می‌دانند چه ارزش و اهمیتی برای فوتبال آبادان دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین گزینه برا استقلال عاقل و کم توقعپول پرست هم نیست!!!

    • بدون نام

      اقا از بهنام سراج مربی صنعت ب راحتی عبور نکنین،،خیلی موثره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج