۹۴۵۱۴۸
۱۸ نظر
۵۰۰۵
۱۸ نظر
۵۰۰۵
پ

مذاکره استقلال با جانشین استراماچونی

شرط غیرفوتبالی که سرمربی ایتالیایی خواستار گنجاندن آن در قراردادش شده بود و درخواست‌های عجیبی که از نمایندگان استقلال داشت، بازگشت وی به ایران را به حداقل رساند.

خبرگزاری مهر: سه روز مذاکره مسئولان باشگاه استقلال با مدیر برنامه و وکلای استراماچونی به اینجا ختم شد که مسئولان باشگاه تمام موارد فوتبالی درخواست شده از سوی این سرمربی ایتالیایی را پذیرفتند و برای بازگشت وی به ایران اعلام آمادگی کردند.

در حالی که طرفین برای ادامه همکاری به توافق رسیده بودند اما گذاشتن یک شرط غیرفوتبالی کار را پیچیده کرد و اعلام پاسخ نهایی در این مورد را به روز چهارشنبه موکول کرد. نمایندگان باشگاه استقلال صبح امروز چهارشنبه به تهران برگشتند و مدیر برنامه و وکیل استراماچونی هم به ایتالیا رفتند و قرار شد تا ظهر روز چهارشنبه خبر نهایی از سوی استراماچونی اعلام شود.

مسئولان باشگاه استقلال درحالی همچنان منتظر اعلام نظر استراماچونی هستند که این مربی ایتالیایی با شروطی که گذاشته عملا به استقلالی ها پیغام داده که قصدی برای بازگشت به ایران نیاید. با این حال فدریک پاستورلو مدیر برنامه های وی در آخرین گفتگو با نمایندگان استقلال قول داده در بازگشت به ایتالیا با استراماچونی صحبت کند که از این شرط غیرفوتبالی خود دست بردارد.

همین شرط و البته چند مورد عجیب دیگر که از سوی استراماچونی مطرح شده و به مسائل غیرفوتبالی ربط دارد، شانس بازگشت او را به حداقل رسانده است.

مسئولان باشگاه استقلال هم که پس از سه روز مذاکره به این جمع بندی رسیدند که امکان بازگشت مرد ایتالیایی به حداقل رسیده است، تدبیر جدیدی را در نظر گرفتند که در صورت منتفی شدن استراماچونی، زمان را از دست ندهند.

مسئولان باشگاه استقلال پس از جمع بندی لازم در مورد احتمال نیامدن استراماچونی، با یک مربی ایتالیایی دیگر وارد مذاکره شدند و به توافقاتی هم دست پیدا کردند اما نامش را هنوز اعلام نکرده اند.

دومین ایتالیایی که احتمالا روی نیمکت استقلال خواهد نشست، از مربیان مطرح و سرشناس این کشور است.

با این حال برای مشخص شدن وضعیت نهایی نیمکت استقلال باید تا زمان اعلام موضع رسمی استراماچونی که قرار است ظهر امروز اعلام شود، صبر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سلامی

      مرده شور ببره استراماچونی رو که حالمون بهم زده .چند روز تا برتینها رو باز میکنیم همش اسمش هست .تا بود خاشقچی تابود برانکو بعد هانی کرده .سرویس کردی اخبار ندارید نزارید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اختصاصی برا تو ک مطلب نمیزارن پاچه میگیری !! هنوز انقد شعور نداری بفهمی ک چیزی ک تو دوس نداری شاید دیگران دوس داشته باشن پس برو سراغ مطلبی ک دوس داری ! گذاشتن مطلب دست تو نیس ولی انتخابش ک دست توئه! اینم یکی دیگه بیاد واست انجام بده!! ب درد چی میخوری پس؟؟!!!

      • بدون نام

        خخخخخخ

      • بدون نام

        به خداراست میگی

      • بدون نام

        به خداراست میگی

      • بدون نام

        واقعا ایران را دست کم میگیرند البته حق بدیم بهشون تگر یه ادم باسواد با هاش دقیق ‌قانون مند قرار داد مینوشت حالا اینقدر تیم بزرگ استقلال مضحکه این خارجی ها نمیشد وایران عزیز اینقدر کوچک نمی کردند لعنت بر دزدان اختلاس گران که ایران را راحت قربانی میکنند چرا دقیق وبا برنامه نیستید که اقای استرا تاقچه بالا بگیره وایران را دست کم

    • بدون نام

      لعنت به استرابیغیرت نخاستیم

      پاسخ ها

      • ناصری

        داش گل گفتی نوکرتم بخدا خخخخخخ

    • mrd

      گور‌پدر‌استرا‌پوچتینو‌رو‌بیارید

    • بهروز

      واقعا اگه بگه میخوام برگردم طرفدارای استقلال قبول میکنن؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به تو چه

      • تمیمی

        هرکه باشه.فقط سرمربی خوبی بیاد

    • 6666

      دلال ایتالیایی

    • آوا

      برت دیگه نیاد

    • م

      کدام مسئول عاقلی به جای تقویت اعتماد به نفس بازیکنان وزیر مجموعه های خود؛شخصیت کشور عزیزمان ایران با عظمت وصف ناشدنی رادرحد خواست بیجای یک بیگانه پائین می آورد؟؟؟هم پول میلیاردی بدهیم هم ذلیل شویم ؟؟ در هیچ منبع علمی آموزشی مدیریت اینگونه تعریف نشده

      پاسخ ها

      • رضا

        با ایران و استقلال توهین کرد استرا

    • بدون نام

      بابا این استرا ول کنید اینقدر شاید شرط بزاره که فردا هم شاید بگه همه خانمها طلاق بگیرن ول کنید این بیشرف را از بس نازش کشیدیم که روش زیاد شد کاش قانون شکایت از ایشان وجود داشته شکایت کند

    • کیان

      است را دیگه داره لوس میشه اون باید به خاطر دل هواداران برمیگشت حالا که نیومده به درک اونیکه هنوز هست و خواهد بود استقلال کبیره زنده باد استقلال کبیر اونی که زیاده مربیه کسی رو بیارید که استقلال و بخواد دل هوادارانو نشکنه حاجی به خاطر هوادار بمون و بهترین انتخاب و برای استقلال بیار استقلال کبیر همیشه کنارتیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج