۹۴۵۸
۱ نظر
۵۰۱۳
۱ نظر
۵۰۱۳
پ

صبحانه را مفصل بخوريد!

عمر دوباره ای به موهایتان بدهید

از قديم شنيده​ايم صبحانه را تنها بخوريد، ناهار را با دوست​تان قسمت کنيد و شام را به دشمن​تان بدهيد. اين گفته براي موها نيز مفيد است. سعي کنيد يک صبحانه مفصل حاوي پروتئين بخوريد. پروتئين مو کراتين نام دارد و اين پروتئين باعث رشد، براقي و شفافيت موها مي​شود پس خوب غذا بخوريد.

عمر دوباره ای به موهایتان بدهید
عمر دوباره ای به موهایتان بدهید

صبحانه مفصل بخوريد

از قديم شنيده​ايم صبحانه را تنها بخوريد، ناهار را با دوست​تان قسمت کنيد و شام را به دشمن​تان بدهيد. اين گفته براي موها نيز مفيد است. سعي کنيد يک صبحانه مفصل حاوي پروتئين بخوريد. پروتئين مو کراتين نام دارد و اين پروتئين باعث رشد، براقي و شفافيت موها مي​شود پس خوب غذا بخوريد. موهاي اغلب خانم​ها کم پشت است و يا دچار مشکلات ديگري است، دليل اين موضوع اين است که خانم​ها اکثر اوقات رژيم دارند.


گاهي موها را کراتينه کنيد

موها در اثر عواملي مثل نورخورشيد، دود سيگار، آلودگي، استفاده متناوب از رنگ​هاي شيميايي و يا پودر دکلره آسيب مي​بينند و گاهي دچار سوختگي مي​شوند. اگر چنين اتفاقي براي موهايتان رخ داد، کمي آنها را کوتاه کنيد و سپس با مواد کراتينه خوب، آنها را کراتينه کنيد. کراتينه وز موها را از بين مي​برد و حداقل 3ماه موها را نرم و لطيف نگه مي​دارد. البته باید توجه داشته باشید که این کار توسط افراد متخصص انجام شود.


عمر دوباره ای به موهایتان بدهید

از ماسک​هاي نرم​کننده استفاده کنيد

مو نيز همانند پوست براي جوان ماندن احتياج به رطوبت دارد. بنابراين با استفاده از ماسک​هاي آبرسان و مرطوب موهاي خود را زنده نگه داريد. حداقل هفته​اي يک مرتبه براي نرمي و لطافت خود از ماسک​هاي تقويت​کننده استفاده کنيد.


استرس نداشته باشيد

استرس با اثرات منفي که روي جريان خون در زيرپوست سر و فوليکول​هاي مو مي​گذارد باعث سفيدشدن زودرس و ريزش موها مي​شود. در رژيم غذايي خود مکمل​هاي ويتامين B بخصوص بيوتين را بگنجانيد. اگر موهايتان خشک و شکننده است، ويتامين E مصرف کنيد.


به موها حجم بدهيد

براي اينکه کمي به موهايتان حجم بدهيد، آنها را رنگ کنيد. البته به خاطر داشته باشيد که از رنگ موهايي همرنگ موهاي خود يا يکي، دو درجه تيره يا روشن​تر استفاده کنيد. تغيير رنگ ناگهاني به موها آسيب شديدي وارد مي​کند.


عمر دوباره ای به موهایتان بدهید

از رنگ موي خوب استفاده کنيد

هر رنگي را روي سر خود نگذاريد. از مارک​هاي معروف و تأييد شده استفاده کنيد. رنگ‌هاي تقلبي و خشن باعث ريزش مو مي​شوند و ظاهري ناخوشايند به موها مي​دهند. در ضمن موهاي خود را زياد رنگ نکنيد و در سال فقط ۹بار موهاي خود را رنگ کنيد.


موها را شفاف کنيد

موهاي براق، ظاهري جوان​تر به شما هديه مي​دهد، مي​توانيد از محصولات براق​کننده استفاده کنيد. اين محصولات را همانند ماسک روي موهاي خود بگذاريد. سپس سشوار را با حرارت ملايم روي موها بگيريد تا مواد به خورد موها برود، بعد از نيم تا يک ساعت موهاي خود را با شامپوي ملايم و آب ولرم بشوييد.


موها را فر کنيد

با بالارفتن سن، تغييراتي در پوست و مو ظاهر مي​شود. موها نازک مي​شوند و به نظر کم پشت مي​رسند، براي اينکه ظاهري جوان​تر داشته باشيد، با استفاده از دستگاه​هاي مخصوص موهاي خود را گاهي به صورت موقتي فر کنيد. از وسايلي استفاده کنيد که آسيب زيادي به مو وارد نکنند و حرارت زيادي نداشته باشند. البته این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که فر دائم نیز می تواند به موهای شما، آسیب وارد کند، زیرا برای فر دائم از مواد شیمیایی خاصی استفاده می شود که این مواد شیمیایی، همانند مواد صاف کننده، برای موها مضر هستند و باید ماه ها با مواد تقویت کننده موهای خود را به حالت طبیعی بازگردانید.


مراقب آرايش موي خود باشيد

لازم نيست هميشه موهايتان توي صورت​تان باشد. به موهاي خود فرم بدهيد و از مدل​هاي مختلف استفاده کنيد. به خانم​هاي مسن توصيه مي​شود که هميشه موهاي خود را کاملا جمع نکنند زيرا چروک​هاي گردن بيشتر نمايان خواهند شد.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

عمر دوباره ای به موهایتان بدهید


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ممنون از راهنماییهای شما واقعا" خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج