۹۴۵۹۴۰
۹ نظر
۵۰۰۷
۹ نظر
۵۰۰۷
پ

حاج قاسم دوست داشت کجا به خاک سپرده شود؟

مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: به سردار گفتم نظرت این بوده که بعد از ۱۲۰ سال که شهید شدی نزدیک شهید "یوسف الهی" دفن شوی و این مسئله را به آقایان رجایی و نامجو پیغام داده‌ای؟ سردار گفت "حالا اگه نشد همان نزدیکی و دور و برها".

ایسنا: مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: به سردار گفتم نظرت این بوده که بعد از ۱۲۰ سال که شهید شدی نزدیک شهید "یوسف الهی" دفن شوی و این مسئله را به آقایان رجایی و نامجو پیغام داده‌ای؟ سردار گفت "حالا اگه نشد همان نزدیکی و دور و برها".

سردار"محمدرضا حسنی سعدی" با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و درباره وصیت ایشان مبنی بر تدفین در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: شب عید نوروز ۹۸ حاج قاسم سر قبر مادر همسرش رفت و فاتحه خواند و بعد وسط گلزار شهدای کرمان ایستاده بود، همراهان سردار کنار بودند و ایشان وسط گلزار تنهای تنها بود و گریه می کرد.

وی افزود: من جلو رفتم و همراهش شدم و گفتم این گلزار هزار و ۱۱ شهید دارد، سردار سلیمانی گفت انشاالله من هزار و دوازدهمین باشم که گفتم انشاءالله ۱۲۰ سال زنده باشیم و خدمت کنی.

حسنی سعدی بیان کرد: به سردار گفتم نظرت این بوده که بعد از ۱۲۰ سال که شهید شدی نزدیک شهید یوسف الهی دفن شوی و این مسئله را به آقایان رجایی و نامجو پیغام داده‌ای؟ سردار گفت "حالا اگه نشد همان نزدیکی و دور و برها".

مدیرکل سابق بنیاد شهید استان کرمان گفت: سردار سلیمانی یک صاحب سبک و صاحب مکتب بود. ایشان صاحب تفکر و اندیشه و با شجاعت و فردی پرکار و با فراست، با اخلاق، با ادب بود که باور و اعتقاد داشت و به بزرگان دین احترام می گذاشت.

وی با اشاره به اطاعت سردار سلیمانی از مقام معظم رهبری افزود: سردار یک جریان فکری بود و یک شخص نبود.

حسنی سعدی اظهار کرد: سردار در یک روز زمستانی پدرش را به حمام برده و خودش او را حمام می کرد. او دست و پای پدر را می‌بوسید و دوستان می گفتند عزتی که سردار دارد به دلیل احترام او به پدر و مادرش است.

وی تصریح کرد: حاج قاسم به خانواده شهدا خیلی احترام می‌گذاشت و علی رغم حجم کار زیاد به خانواده شهداء سر می زد و می گفت "من هر زمان مادر شهیدان "هندوزاده" را می بینم خستگی هایم رفع می شود".

این رزمنده دوران دفاع مقدس در پایان گفت: سردار سلیمانی انسان بزرگی بود و با شهادتش ده ها و هزاران قاسم سلیمانی به پا می خیزند و وارد جریان مقاومت می شوند و دشمنان کور خوانده و ضرر کردند و ضرر می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمیدقلی نژاد

      واقعا انسان بمعنای واقعی بود

    • عای

      شهادت مبارک سردار عیز یز ابیران

    • امیر حسین

      ایران بزرگ مردی را از دست داد
      و آمریکا و هم دستانش هم خیلی زود از کرده خودشون پشیمون میشن

    • بهزاد رضائیان

      ای کاش منم پیش سردار بودم لبیک یا حسین

    • بهزاد رضائیان

      ای کاش منم پیش سردار بودم لبیک یا حسین

    • سوری گرگان

      سردار ما را شفاعت کن

    • بدون نام

      تسلیت به خانواده محترمش فقط انتقام گرفتن ما را آرام میکند مرگ بر آمریکا وفتنه گران

    • سیدمرتضی رسولی قهفرخی

      لاتحسب الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیا و عند ربهم یرزقون.... روحت شاد سردار.. بغض امانم نمیدهد. ولی همه هموطنانت گریانند. ما این چند روز باقیمانده عمر را دوست داریم مانند شما در راهی دهیم تا دنیا بداند ایران مسلمان اگر بین خود گله دارند ولی اجازه نخواهند داد به احدی و وجبی از خاک پاکمان صدمه ای زده شود...

    • بدون نام

      حاج قاسم بهشت برین گوارای وجودت انشاءالله ماراهم شفاعت کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج