جاباما
۹۴۶۰۴۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/10/14

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سالی تولدتان را با سخاوت و بزرگ‌منشی آغاز خواهید کرد و در این سال تا می‌توانید دست دیگران را بگیرید و گره از کار دوستان و آشنایان باز کنید. در ماه دی که با تولد شما آغاز شده، حجم کارهای شما نسبت به دیگر ماه‌های سال تولدتان بیشتر است اما شلوغی‌ کارها در ماه بهمن کمتر می‌شود و زمانی پیدا می‌کنید تا اوقات بیشتری را با دوستان و آشنایان سپری نمایید. موقعیتی چشمگیر و درآمد‌زا در فروردین ماه سال آینده انتظار شما را می‌کشد. با کمک نگاه تیزبینانه‌ای که به موقعیت‌های اطراف دارید، این موقعیت را با هوشمندی تشخیص دهید و آن را به یکی از بهترین فرصت‌های زندگی خود تبدیل نمایید. خرداد و تیر ماه سال آینده، ماه‌های عاشقی شما هستند و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، در این ماه‌ها عشقی پرحرارت را تجربه خواهید کرد. در پاییز سال آینده فرصتی برای مسافرت به همراه اعضای خانواده فراهم خواهد شد. این فرصت را غنیمت بدانید و سعی کنید در این مسافرت به اهل منزل حسابی خوش بگذرد. وضعیت شما به لحاظ شغلی یا خانوادگی در آبان ماه سال آینده به خطر می‌افتد، در نتیجه از هم‌اکنون شیوه زندگی و کارکردن خود را به گونه‌ای پیش‌ ببرید که گزندی از این خطر به شما وارد نشود. اتفاق‌های فرخنده‌ای در سال تولدتان انتظار شما را می کشد، این اتفاق‌ها را به موقعیت‌های موفقیت‌آمیزی تبدیل کنید و به گونه‌ای زندگی کنید که خاطره‌های خوش این سال، هرگز از ذهن‌ شما فراموش نشود.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

از جانب اهل منزل یا همکاران تحت فشار هستید و روزی سرشار از نگرانی را شروع کرده‌اید، اجازه ندهید این تنش‌‌ها ادامه پیدا کند و خودتان را از زیر بار فشارهای دیگران خارج کنید. امروز یکی از دوستان نزدیک یا اهل فامیل برای کمک در انجام کارها دست یاری به سمت شما دراز می‌کند و اگر مشغول به تجارتی هستید، کمک او در این تجارت سود خوبی را عاید شما خواهد کرد. اهل انجام کارهای منزل نیستید و همیشه از زیر بار مسئولیت‌های خانه شانه خالی می‌کنید. این روحیه دیگر اعضای خانواده را از شما دلخور کرده است. امروز تصمیم بگیرید که مشارکت بیشتری در کارهای منزل داشته باشید. اهل تلاش و کوشش نیستید و توقع دارید بدون رنج و زحمت، به موفقیت برسید. این روحیه را امروز کنار بگذارید و فراموش کنید که موفقیت در آن‌سوی کار و تلاش شبانه‌روزی قرار دارد. مسافرتی غیرمنتظره را در پیش‌رو دارید، از آنجایی که آمادگی مسافرت را ندارید، در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

به سلامت خود اهمیت نمی‌دهید و این قضیه اعضای خانواده را نگران کرده است. امروز وقتی را برای مراجعه به پزشک‌ خانوادگی‌تان اختصاص دهید و با زیرنظرگرفتن وضعیت سلامت خود، انرژی بیشتری برای کارهای روزانه کنار بگذارید. انسان ولخرجی نیستید و از پس‌انداز هم بدتان نمی‌آید. اما هر چقدر تلاش می‌کنید باز هم پولی فراهم نمی‌شود که پس‌انداز کنید. از این وضعیت ناامید نشوید و با صرفه‌جویی بیشتر، زمینه‌ پس‌انداز را در آینده فراهم کنید. فردی به شما قول انجام کاری را داده و امروز موعد این کار به سر رسیده‌، اما خبری از انجام کار نیست. بهتر است رابطه خود را با فردی که روی قول‌هایش نمی‌شود حساب باز کرد، هرچه سریع‌تر قطع کنید. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد، در این شرایط به ایشان سخت نگیرید و فرصتی به ایشان بدهید تا خودش را پیدا کند و بیشتر از همیشه به شما مهر بورزد. یکی از دوستان قدیمی امروز با شما تماس می‌گیرد و خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده خواهید کرد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

شخصیتی جذاب و دوست‌داشتنی دارید و این روحیه اطرافیان را مجذوب شما کرده است. از این خصوصیت برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر کمک بگیرید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و از جایی که انتظارش را نداشتید، پول خوبی به دست شما می‌رسد. قسمتی از این پول را به پرداخت قسط‌ها‌وقرض‌ها اختصاص دهید و طوری زندگی کنید که در آینده قرضی روی دست شما باقی نماند. امروز کارها آن‌گونه که انتظارش را دارید پیش نمی‌رود و اوضاع بر وفق مراد نیست. در چنین روزهایی زندگی را سخت نگیرید و انجام کارهای مهم را به آینده واگذار کنید. فردی صحبت‌های ناخوشایندی درباره شما با همسر یا عشق‌زندگی‌تان درمیان گذاشته و این قضیه باعث شده تا میان شما و عشق‌زندگی‌تان فاصله بیافتد. اجازه ندهید این فاصله از چیزی که هست، عمیق‌تر شود و امروز حساب فردی که قصد جدایی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دارد را کف دستش بگذارید. امروز بعد از ظهر به مهمانی رسمی یا مهمانی دورهمی دعوت هستید، در این مهمانی به شما حسابی خوش خواهد گذشت و دوستان جدیدی پیدا می‌کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

امروز فردی رفتار ناشایستی با شما خواهد داشت و از این رفتار حسابی دلخور خواهید شد. اجازه ندهید این دلخوری شما روی دیگران تأثیر بگذارد و در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل رفتار ناشایستش را جویا شوید. اهل کمک گرفتن از دیگران نیستید و دست‌تان را روی زانوی خودتان گرفته‌اید و به موفقیت‌های زیادی دست‌ پیدا کرده‌اید. این روحیه هیچ اشکالی ندارد، به شرط اینکه دست دیگران را در رسیدن به موفقیت بگیرید و از کمک به دوستان و آشنایان فروگذار نکنید. رازهای زیادی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان پنهان کرده‌اید. این رویکرد تأثیر منفی در رابطه شما خواهد گذاشت و در اولین فرصت ناگفته‌هایی که از عشق‌زندگی‌تان پنهان کرده‌ بودید را با او درمیان بگذارید. امروز اوقات فراغتی حاصل خواهد شد، این زمان فراغت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید به خودتان برسید و خوش باشید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

امروز زمان خوبی است که تغییر روش اساسی در سبک‌زندگی و خوردوخوراک‌تان ایجاد کنید تا در آینده وجود نازنین‌تان همیشه سالم و سلامت بماند. به لحاظ مالی نیز روز خوبی را شروع کرده‌اید و پولی به دست شما خواهد رسید. امروز گرفتار مشکلی خواهید شد و برای حل این مشکل می‌خواهید از یکی از دوستان که تاکنون کمک‌های زیادی به او کرده‌اید کمک بگیرید. اما این دوست به سینه شما دست رد می‌زند و حاضر به کمک‌رساندن به شما نخواهد شد. از این رفتار ناراحت نشوید و مطمئن باشید که دوست شما منظور بدی از این رفتار ندارد و واقعاً گرفتار است. امروز در جلسه یا رویداد کاری مهمی باید شرکت کنید. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و در این مراسم، دانش و تخصص خود را تا جایی که می‌توانید افزایش دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان برنامه‌های خاصی برای شما ترتیب داده و قصد دارد امروز به شما ثابت کند که بیشتر از همیشه عاشق‌تان است.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

به لحاظ کاری موقعیت خوبی ندارید و شغل و حرفه‌تان در خطر است. این وضعیت حسابی شما را نگران کرده و فکری به ذهن‌تان نمی‌رسد. در چنین شرایطی با افرادی که تجربه کاری بیشتری نسبت به شما دارند مشورت کنید و به هر قیمتی که شده گلیم‌ خود را از آب بیرون بکشید و اجازه ندهید موقعیت شغلی که با هزارویک زحمت‌ بدست‌آورده‌اید، به راحتی از بین برود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز متوجه نگرانی‌های شما می‌شود و با شنیدن غم‌و‌غصه‌های شما، سعی می‌کند تا به شما آرامش بدهد. مدتی است که به فکر فراگیری علم‌ و تخصص جدیدی هستید، اجازه ندهید عطش شما برای یادگیری دانش‌های جدید خاموش شود و در اولین فرصت با یادگیری تخصصی جدید، درهای موفقیت را به روی خود باز کنید. توجهی به جزئیات ندارید و کارها را سرسری انجام می‌دهید. این روحیه شما را به لحاظ کاری از همقطاران‌تان عقب انداخته است، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که نگاه‌تان به زندگی را تغییر دهید و دقت ویژه‌ای برای توجه به جزئیات به‌خرج دهید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸


تصمیم‌های مهمی را برای زندگی یا کسب‌و‌کار باید اتخاذ کنید اما لازمه اجرای این تصمیم‌ها، پشتیبانی مالی است و از آنجایی که اندوخته چندانی ندارید، تاکنون به این تصمیم‌ها اهمیت چندانی نداده‌اید. امروز این مشکل را بزرگان فامیل یا دوستان سرشناسی که دارید در میان بگذارید و برای انجام این تصمیم‌ها از آنها درخواست منابع مالی کنید. زبان تندی دارید و اطرافیان یا اهل منزل از صحبت‌های شما حسابی رنجیده‌خاطر شده‌اند. امروز به این روحیه فکر کنید و اجازه ندهید زبان تند شما، اسباب ناراحتی و دلخوری دیگران را مهیا کند. امروز خاطره‌های خوش دوران کودکی در ذهن شما زنده شده است، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و با یادآوری این خاطره‌‌های خوش، شادی امروزتان را تکمیل کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توجه خاصی به شما دارد و در خوبی‌ها و بدی‌های زندگی یاری‌تان کرده است. امروز زمان خوبی است که از ایشان قدردانی کنید و به وی ثابت نمایید که شما هم در سختی‌ها و شادی‌ها هرگز تنهایش نخواهید گذاشت.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

به لحاظ مالی گرفتار مخصمصه شده‌اید و پولی از کسی قرض کرده‌اید که امروز موعد پرداخت این قرض سر آمده، اما آه در بساط ندارید تا دین خود را ادا کنید. امروز حتی اگر زیر سنگ‌ هم شده این پول را فراهم کنید، در غیر این‌صورت فردی که از ایشان پول قرض کرده‌اید، آبرویی برای شما نمی‌گذارد. به مراسم یا مهمانی دعوت هستید و حوصله رفتن به این مهمانی را ندارید، اما هرطور‌که‌شده در این مهمانی شرکت کنید و مطمئن باشید از چیزی که فکرش را بکنید بیشتر به شما خوش خواهد گذشت. انسان با استعدادی هستید، اما برای انجام کارها خلاقیت به خرج نمی‌دهید و این قضیه شما را در زندگی حسابی عقب انداخته است. در نتیجه از امروز رویکردی خلاقانه به کارهای مهم زندگی داشته باشید و درهای موفقیت را بگشایید. برنامه‌های خاصی برای همسر یا عشق‌زندگی‌تان ترتیب داده‌اید و می‌خواهید او را امروز شگفت‌زده کنید، اما روز خوبی برای چنین برنامه‌‌هایی نیست و عشق‌زندگی‌تان حال‌و‌حوصله ندارد و ممکن است به جای اینکه به شما خوش بگذرد، میان عشق‌زندگی‌تان و شما مشاجره‌ای دربگیرد. در نتیجه بهتر است این مراسم به روز دیگری موکول کنید و اجازه دهید همسر یا عشق‌زندگی‌تان به حال خودش باشد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

امروز یکی از اعضای نزدیک خانواده از شما درخواست کمک و مشورت دارد، کوله‌بار تجربه‌های خود را در اختیار ایشان قرار دهید و او را در رسیدن به هدف‌هایش تشویق کنید. از صبح که از خواب بلند شده‌اید دنیا را به رنگ عشق و محبت می‌بینید و احساس می‌‌کنید از همیشه عاشق‌تر شده‌اید. این عشق و محبت را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و به آنها ثابت کنید که هیچ‌چیزی مهم‌تر از خانواده برای شما نیست. ایده‌ بکری به ذهن شما خطور کرده اما برای انجام این ایده، امروز و فردا کرده‌اید و تاکنون به آن جامه عمل نپوشانده‌اید. امروز زمان خوبی است که این ایده را اجرایی کنید و مطمئن باشید اجرای این ایده، زندگی شما را دگرگون می‌کند. مدتی است که دستی به سرووضع خود نکشیده‌اید، امروز زمانی فراغتی پیدا خواهید کرد، این زمان را برای رسیدگی به خودتان اختصاص دهید و تا می‌توانید خوش‌تیپ کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

حرفی ناخوشایند به همسر یا عشق‌زندگی‌تان زده‌اید و او را حسابی دلخور کرده‌اید، امروز در اولین فرصت این دلخوری را از بین ببرید و به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که منظور خاصی از این رفتار و گفتار نداشته‌ا‌ید. مدتی است که زمانی را با خودتان خلوت نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است، چرا که زمان فراغتی حاصل خواهد شد و حسابی می‌توانید با خودتان خلوت کنید. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از اعضای خانواده وجود دارد. از این مشاجره دوری کنید و سعی نمایید تاجایی که امکان دارد احترام اعضای فامیل را نگه دارید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، به این درخواست پاسخ مثبت دهید و مطمئن باشید زودتر از چیزی که انتظارش را داشتید، این پول به شما بازگردانده خواهد شد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان کنجکاو و ماجراجویی هستید اما به این روحیه بها نمی‌دهید و آن‌گونه که باید و شاید ماجراجویی نمی‌کنید. امروز روز خوبی است که دل‌تان را به دریا بزنید که کاری که مدت‌ها است می‌خواهید انجام دهید را شروع کنید. امروز با مشکلی در زندگی روبرو خواهید شد، این مشکل دوامی نمی‌آورد و به لطف تدبیر و کوشش شما حل می‌شود. از این مشکل درس بگیرید و اجازه ندهید در آینده گرفتار مشکلاتی از این دست شوید. عشقی سوزان به جان شما افتاده و نمی‌توانید حرف دلتان را با محبوب در میان بگذارید، امروز زمان خوبی است که دلدارتان را کنار بکشید و راز عشق خود را با ایشان عیان کنید. فرزند شما یا یکی از اعضای نزدیک منزل نیاز به کمک مالی برای پیشرفت در درس‌‌ومدرسه دارد. از این کمک دریغ نکنید و مطمئن باشید هیچ‌ سرمایه‌گذاری به اندازه هزینه در کارهای علمی و تحصیل ارزشمند نیست.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روز شلوغی را در پیش دارید و به هر اندازه که روز سپری شود، کارهای بیشتری سر شما آوار خواهد شد. کارها را اولویت‌بندی کنید و با مدیریت‌زمان، خودتان را از شر حجم زیاد کارهای امروز نجات دهید. انسان قانون‌مداری هستید و گردن‌تان در برابر قانون از مو هم باریک‌تر است. این روحیه امروز به کمک شما خواهد آمد و مشکلی که با آن روبرو می‌شوید را با کمک گرفتن از قانون پشت‌سر بگذارید. برای شرکت در مراسم خیریه‌ای دعوت هستید، در این مراسم با خلوص نیت شرکت کنید و هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای دیگران انجام دهید و فراموش نکنید که محبت، محبت می‌آورد. به لحاظ مالی روز خوبی را درپیش دارید و کسب‌و‌کار پرسودی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه ۱۴/ ۱۰/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج