جاباما
۹۴۶۳۰۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

واتس‌اپ رکورد زد

واتس‌اپ رکورد بیشترین ارسال پیام را در شب سال نوی میلادی را در طول تاریخ یک دهه خود شکست.

خبرگزاری ایسنا: واتس‌اپ رکورد بیشترین ارسال پیام را در شب سال نوی میلادی را در طول تاریخ یک دهه خود شکست.

واتس‌اپ که نخستین و محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان به شمار می‌رود، برای نخستین بار در اوت ۲۰۰۹ میلادی بود که بر روی گوشی های هوشمند آیفون آغاز به کار کرد و از همان زمان به بعد توانست نظر و رضایت خیل عظیمی از کاربران را به سمت و سوی خود جلب کند و بدین ترتیب تبدیل به پرطرفدارترین پلتفرم پیام رسان جهان شود و سهم قابل توجهی از ارسال پیام و سایر محتواهای تصویری را به خود اختصاص دهد.

بر اساس اخبار و گزارش‌های منتشر شده در وب سایت phonearena، واتس‌اپ رکورد بیشترین تعداد پیام‌های ارسال شده در شب سال نو ۲۰۲۰ میلادی را در تاریخ ۱۰ ساله خود شکسته است؛ به گونه‌ای که تنها در شب سال نو بالغ بر ۱۰۰ میلیون پیام توسط کاربران این پیام رسان ارسال و جابجا شده است.

به عقیده کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری، واتس‌اپ از زمانی که قدم به پلتفرم سیستم عامل اندروید گذاشت، محبوبیت خود را افزایش داد و به لطف قابلیت رمزنگاری فوق پیشرفته تبدیل به نخستین انتخاب کاربران برای استفاده از پیام رسان در بسیاری از کشورهای مختلف شد.

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان است نیز از قابلیت Encryption End- to End یا رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال ۲۰۱۶ میلادی لقب پرکاربردترین پیام‌رسان جهان را گرفت. واتس‌اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهادهای دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال ۲۰۱۴ میلادی، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است.

طبق آخرین آمارهای منتشر شده، پیام‌رسان واتس‌اپ هم‌اکنون میزبان بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج