جاباما
۹۴۶۵۶۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

یخ‌کشی:کارگر روزمزد هستم

عضو تیم ملی کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ بوداپست گفت: من نمی‌توانم تمام تمرکزم را روی کشتی بگذارم، پدرم کارگر و بیمار است، من هم کارگر روزمزد هستم.

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر یخ‌کشی در مورد سانحه تصادفش اظهار داشت: غروب روز گذشته، درحالیکه روز تعطیلم بود، خواستم کارهای مربوط به سفرم به کرمانشاه را انجام دهم، کمی ویتامین می‌خواستم و همچنین لباس‌هایی که برای کشتی گرفتن در جام تختی می‌خواستم، نیاز به تعمیر داشت، با خودروی شخصی‌ام از بهشهر به سمت گلوگاه می‌رفتم که یک خودرو حمل مرغ، از پشت به من زد و چپ کردم و ماشین کاملا واژگون شد. به سختی توانستم خودم را از خودرو خارج کنم و افرادی که در آن نزدیکی بودند، به کمکم آمدند. خدا محبت کرد که اتفاق بدتری رخ نداد و سریع خودرو را از آن محل کنار کشیدند.

وی ادامه داد: زانویم دچار پارگی شده، از شب گذشته بیمارستان هستم و فعلا از مچ پا تا بالا آتل بسته‌اند. با این وضعیت نمی‌توانم در کرمانشاه کشتی بگیرم.

این کشتی‌گیر مازندرانی که همچنان اتفاقی که در ساساری رخ داد را فراموش نکرده، تاکید کرد: من خیلی بدشانسم. باید در مسابقات جهانی بوداپست مدال می‌گرفتم اما آنجا به کابوسم تبدیل شد و خیلی سریع از دور رقابت‌ها حذف شدم. بعد از آن در جام ساساری در حالیکه طلا گرفته بودم، روی سکو به خاطر نپوشیدن گرمکن مدال را از من گرفتند و دیگر هیچ وقت مدالم را به من برنگرداندند. من نمی‌توانم تمام تمرکزم را روی کشتی بگذارم، پدرم کارگر و بیمار است، من هم کارگر روزمزد هستم. باید هزینه زندگی مان را تامین کنم و در کنار تمرین و کشتی، کار کنم.

یخ‌کشی در خصوص اینکه چرا قصد حضور در وزن غیرالمپیکی جام تختی را داشته، گفت: وزنم بیشتر از ۶۳-۶۴ کیلوگرم نمی‌شود. نه می‌توانم برای ۵۷ کیلوگرم وزن کم کنم و نه قدرت ۶۵ کیلوگرم را دارم. برای همین باید در ۶۱ کیلوگرم فعلا کشتی بگیرم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا روشکر بخیر کذشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج