اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۶۷۵۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

از چین تا ماچین؛

«مارادونای چینی» هم به بازار آمد

ستاره آسیایی باشگاه اسپانیول با گلزنی مقابل بارسلونا به نخستین بازیکن چینی بدل شد که دروازه آبی اناری‌ها را باز می‌کند و حالا با اشاره به این گل که فضای مجازی را پر کرده، مدعی شد که به طور کاملا پیش بینی شده آن را به ثمر رسانده است.

خبرگزاری ایرنا: ستاره آسیایی باشگاه اسپانیول با گلزنی مقابل بارسلونا به نخستین بازیکن چینی بدل شد که دروازه آبی اناری‌ها را باز می‌کند و حالا با اشاره به این گل که فضای مجازی را پر کرده، مدعی شد که به طور کاملا پیش بینی شده آن را به ثمر رسانده است.

گل «وو لی» که در دقیقه ۸۸ دیدار تیم‌های ته و صدر جدولی به ثمر رسید، تساوی دراماتیکی را در شهرآورد کاتالونیا و در ورزشگاه خانگی اسپانیول رقم زد.

«مارادونای چینی» هم به بازار آمد

ضربه تعیین کننده بازیکن ۲۸ ساله اسپانیول در گوشه سمت راست دروازه «نتو» گلر دوم بارسا جای گرفت اما وو لی بیش از هر چیز به پاس در عمق «ماتیاس وارگاس» هم تیمی خود مدیون است.

هر ۲ بازیکن ورودی های جدیدی بودند که توسط «آبلاردو فرناندز» سرمربی تازه وارد این تیم، وارد زمین شدند.

وو در این خصوص گفت: خوشحالم اما نه فقط به خاطر گل بلکه بابت پاس گل. زمانی که در حال گرم کردن بودیم، ماتیاس به من گفت که قصد دارد با پاسی در عمق مرا صاحب توپ کند. بعد از ۱۰ دقیقه او همین کار را کرد و من هم گل زدم.

رسانه‌های چین گل وو لی را تحت عنوان «پرچمدار فصلی جدید در فوتبال چین» توصیف کرده و این در حالی است که یک هشتگ مرتبط با این گل در پلتفرم «ویبو» ۳۷۰ میلیون بازدید داشت.

شبکه تلویزیونی دولتی چین (CGTN) اعلام کرد: وو حالا به نخستین بازیکنی تبدیل شد که موفق به باز کردن دروازه بارسلونا می‌شود. وو ۲۸ ساله تک و تنها اسپانیول را مقابل قهرمان اسپانیا احیا کرد. فصلی جدید در تاریخ آغاز شد و امشب برای وو شبی است که در خاطره تاریخ ماندگار می‌شود.

وو که به «مارادونای چینی» معروف است، سال گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود: تحت فشار بودن، نیروی محرکه من است و مرا به جلو می‌راند؛ می‌خواهم به هواداران سرتاسر دنیا نشان دهم که در چین بازیکنانی وجود دارند که می‌توانند در بهترین لیگ‌های جهان بدرخشند.

وو لی حالا به حرف خود وفا و خود را بیشتر از رقم انتقال ناچیزش (۲ میلیون یورو) اثبات کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج