۹۴۷۰۵۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

مهاجم خارجی به پرسپولیس نزدیک شد

پیکان و صنعت نفت آبادان دست رد به سینه پرسپولیس زدند و با انتقال شهریار مغانلو و عیسی آل‌کثیر مخالفت شد تا احتمال جذب مهاجم خارجی برای پرسپولیس افزایش یابد.

خبرورزشی: بعد از انتقال ناامیدکننده جونیور براندائو قطعاً کالدرون در مورد خرید مهاجم خارجی ریسک نخواهد کرد و بازیکن سطح پایین نمی‌آورد تا اعتبارش به خطر افتد. کالدرون مهاجمی می‌خواهد که تمام‌کننده باشد و مثل دیاباته در نیم‌فصل حداقل ۸ گل بزند.

سرمربی آرژانتینی نشان داده حتی اگر مهاجم باکیفیتی هم نیاورد اصل موضوع تغییر نخواهد کرد. مهاجم خارجی باید فیکس باشد!

در شرایطی که پرسپولیس دنبال جذب یک مهاجم جدید برای اضافه شدن به ترکیب اصلی است، شاهد تغییرات در نفرات اصلی خواهیم بود و بازیکن جدید به احتمال فراوان جای وحید امیری را در خط حمله می‌گیرد و وحید هم احتمالاً به پست وینگر بازمی‌گردد.

تکلیف دروازه‌بان و مدافعان که مشخص است و گردشی بازی می‌کنند، اما خط هافبک پرسپولیس چند گزینه همیشگی دارد. علاوه بر امیری که در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت باید گفت ترابی و نوراللهی هم گزینه‌های بدون تغییر کالدرون هستند و این یعنی از بین ربیع‌خواه یا رسن یکی از ترکیب خارج می‌شوند تا مهاجم خارجی فیکس شود.

پرسپولیس اگر ۲-۴-۴ خطی بازی کند بشار نیمکت‌نشین می‌شود و اگر لوزی بازی کند نوبت به نیمکت‌نشینی ربیع‌خواه می‌رسد البته آمدن مهاجم خارجی می‌تواند به ضرر مهدی عبدی جوان هم باشد و بعد از این حتی به عنوان یار تعویضی هم کمتر بازی خواهد کرد. شاید هم در اقدامی عجیب علیپور روی نیمکت بنشیند که چنین تصمیمی از کالدرون عجیب نیست!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ن

      خدا بده برکت.پول مفت ازجیب ملت. ازاینور میگن پول نداریم ازاونور پدل گاوچرون امادست پول رسن پول بازیکن خارجی که رفت و حالا بازیکن خارجی جدید.یوقت فکرنکنید که تیم سوگلی وزارت هستید وچندساله با داوری وحق خوری وپول بیت المال دارید اول میشید.بقیه تا جون بگیرن وزیر جون ترتیبشون رو میده..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج