۹۴۷۰۵۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جدیت پرسپولیس برای خرید مغانلو و اسماعیلی‌فر

محمدحسن انصاری‌فرد برای جذب شهریار مغانلو مهاجم سرزن پیکان با حمیدرضا گرشاسبی تماس گرفته و در تلاش است مدیرعامل ذوب آهن را نیز برای به خدمت گرفتن اسماعیلی فر متقاعد کند.

خبرورزشی: گابریل کالدرون از طریق مدیر برنامه‌هایش در ایران خواستار شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر و دانیال اسماعیلی‌فر برای خرید زمستانی شده است. اما باشگاه پرسپولیس برای جذب این سه بازیکن داخلی (شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر و همچنین دانیال اسماعیلی‌فر) به در بسته باشگاه‌های پیکان، نفت آبادان و ذوب‌آهن خورده و هنوز نتوانسته به توافقی در این زمینه برای دریافت رضایتنامه آن‌ها دست یابد.

این در حالی است که انتقاداتی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه هیچ راهکاری نیز در اراده مدیریت باشگاه برای مذاکرات در زمینه دریافت رضایتنامه نیز دیده نمی‌شود و تمام کار آن‌ها به ارسال درخواست و بازگشت نامه کتبی خلاصه می‌شود.

در همین ارتباط یک منبع موثق در باشگاه پرسپولیس به ما خبر داد؛ محمدحسن انصاری‌فرد برای جذب شهریار مغانلو مهاجم سرزن پیکان با حمیدرضا گرشاسبی تماس گرفته است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس هم‌اکنون رئیس هیئت مدیره باشگاه پیکان است و بر همین اساس انصاری‌فرد با گرشاسبی تماس گرفته است البته گرشاسبی هم قولی برای حضور مغانلو در پرسپولیس نداده است چرا که حسین فرکی سرمربی پیکان به هیچ عنوان موافق جدایی مهاجم اول تیمش نیست.

همچنین محمدحسن انصاری‌فرد با جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز تماس گرفته و خواستار دانیال اسماعیلی‌فر شده است که جواب باشگاه اصفهانی منفی بوده است. از سوی دیگر عیسی آل‌کثیر صدرنشین جدول گلزنان لیگ برتر خودش گفته است که می‌تواند از باشگاه صنعت نفت آبادان رضایتنامه بگیرد!

بسیاری از اهالی فوتبال معتقدند خرید بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی به مراتب سخت‌تر از تابستان است. باید هم به باشگاه‌های پیکان، ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان حق داد که بهترین مهره‌های خود را در نیم‌فصل از دست ندهند.

سه بازیکن مورد اشاره بهترین‌های پیکان، ذوب‌آهن و صنعت نفت آبادان بوده که عصای دست مربیان خود هستند. شاید خرید بازیکن خارجی به مراتب آسان‌تر از خرید مهره‌های کلیدی ایرانی در نقل و انتقالات نیم‌فصل باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج