جاباما
۹۴۷۵۹۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/10/18

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به‌ دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در همین ابتدای سال تولدتان به شما این نوید را می‌دهیم که سالی سرشار از دوستی و عشق را آغاز خواهید کرد. در این سال برای رسیدن به موفقیت راه درازی در پیش دارید اما افق‌های پیشرفت و موفقیت از اوایل سال تولدتان در دیدرس شما قرار دارد و مطمئن باشید با تلاش و کوشش، به اهدافی که برای سال تولدتان در نظر گرفته‌اید، خواهید رسید. در دی ماه که تولدتان با این ماه آغاز شده است، فکر بکری به ذهن شما می‌رسد. این فکر را دست‌کم نگیرید و با تمام تلاش به آن جامه عمل بپوشانید. در بهمن ماهی که در پیش دارید فشار کاری شما به اوج می‌رسد، در نتیجه در این ماه هوشمندانه‌تر از همیشه کار کنید و با مهارت و دقت در انجام‌ کارها، خودتان را به موفقیت‌ نزدیک‌تر نمایید. به لحاظ کاری در بهار سال آینده، به رقیبی جدی در کار و کاسبی‌‌تان برخورد می‌کنید. به جای رقابتی کورکورانه، این رقابت را به رقابتی سازنده تبدیل کنید تا شما و رقیب‌تان برنده باشید. سختی‌های شما در تابستان سال آینده کمتر می‌شود و در این فصل، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و در کنار اعضای خانواده تا می‌توانید خوش بگذرانید. در پاییزی که از راه می‌رسد تغییری مهم را در محل زندگی خود باید انجام دهید. انجام این تغییر به تنهایی از عهده شما خارج است و در چنین شرایطی روی کمک اعضای خانواده حساب باز کنید. آبان ماه سال آينده، ماه درخشانی برای شما است و در این ماه سود فراوانی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. سال تولدتان که با عشق و تلاش شروع کرده‌اید را به گونه‌ای به پایان برسانید که دستاوردهای تکرارنشدنی در انتهای این سال به کارنامه زندگی‌تان اضافه شود.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان خوبی هستید اما دوستان نابابی دارید و رفاقت با این دوستان شما را روز‌به‌روز از خوبی‌های زندگی جدا کرده است، امروز تصمیم بگیرید که دور رفقای ناباب را خط بکشید و با دوستانی رفاقت کنید که اخلاق و رفتار پسندیده‌ای داشته باشند. امروز فردی از شما در خواست کمک می‌کند. این فرد قبل از اینکه به شما رو بیاندازد، از افراد دیگری نیز درخواست کمک کرده و روی وی را زمین انداخته‌اند. در نتیجه به غیر از شما پناهگاهی ندارد و بهتر است پول مورد نیاز این فرد را به او قرض بدهید و مطمئن باشید زودتر از موعدی که انتظار دارید این پول را بازپس خواهد داد. رفتار خوبی با همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید، اما به رغم این رفتار ناشایست، همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان این اخلاق ناشایست را به روی شما نمی‌آورد و در قبال بدرفتاری، به شما محبت تحویل می‌دهد. از امروز تصمیم بگیرید که بدخلقی با عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید و شما هم رفتاری محبت‌آمیز با ایشان در پیش بگیرید. ایده بکری در سر دارید و انجام این ایده، خواب و خیال شما را ربوده است. پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه ایده‌تان را با دیگران مطرح کنید، جوانب مختلف انجام آن را یک‌بار دیگر بررسی نمایید. امروز شش‌دانگ حواس‌‌تان را جمع کنید چرا که احتمال سرقت اموال شما وجود دارد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انگیز‌ه‌ای در زندگی ندارید و در برابر مشکلات کمر خم کرده‌اید. اجازه ندهید این رویه ادامه پیدا کند و امروز با فردی که تجربه بیشتری از شما دارد، مشورت کنید و برای حل مشکلات از ایشان کمک بگیرید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته است و ذهن شما امروز از صبح درگیر این مشاجره است. بیش‌ازحد ذهن‌تان را مشغول این مشاجره نکنید و اجازه دهید اهل منزل چاره‌ای برای صلح‌و‌صفا پیدا کنند. برای اشتباه‌‌هایی که در زندگی انجام داده‌اید، دائم به خودتان سرکوفت می‌زنید و لحظه‌ای از سرزنش خودتان دست نمی‌کشید. این رویکرد چیزی به غیر از تضعیف روحیه شما به دنبا ندارد و از امروز به جای غصه خوردن برای اشتباه‌های گذشته، از این اشتبا‌ه‌ها درس بگیرید و اجازه ندهید این اشتبا‌ها در آینده تکرار شود. به همراه همسر یا عشق‌زندگی‌تان عازم سفری کوتاه هستید. در این سفر تا جایی که می‌توانید خوش‌ بگذرانید و عاشقی کنید. امروز احتمال مشاجره‌ای میان شما و همکاران یا همسایه‌ها وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و با خونسردی، قائله را ختم به خیر کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان عبوسی هستید و کسی خنده شما را ندیده‌ است، این روحیه شما را به فردی غمگین و افسرده تبدیل کرده و اطرافیان تمایلی به رفت‌و‌آمد با شما ندارند. از امروز بداخلاقی را کنار بگذارید و با رویی‌گشاده به استقبال زندگی بروید. فردی از شما درخواست پول می‌کند، روی این فرد را زمین بیاندازید چرا که پولی که به ایشان قرض بدهید را هرگز بازپس نخواهد داد. روز شلوغی را شروع کرده‌اید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان متوجه حجم زیاد کارهای شما می‌شود و دست یاری به سمت‌ شما دراز خواهد کرد. یکی از همکاران یا همسایه‌ها، دائم توانایی‌های‌اش را به رخ شما می‌کشد، اجازه ندهید این وضع ادامه پیدا کند و امروز به ایشان ثابت کنید که چیزی کمتر از دیگران ندارید. امروز با یکی از دوستان یا آشنایان قرار ملاقات دارید، اما به اندازه‌ای سرتان شلوغ است که مجبور می‌شوید این قرار ملاقات را به آینده موکول کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روز پراضطرابی انتظار شما را می‌کشد و احتمال مشاجره‌ای میان شما و فردی وجود دارد، نفت به آتش این مشاجره نریزید و با اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد. به لحاظ مالی روز خوبی است و معامله یا تجارت سودآوری در انتظار شما است. اختیار مال‌تان را ندارید و یکی از نزدیکان به جای شما در امور مالی تصمیم می‌گیرد. از امروز به بعد اجازه ندهید کسی در کارهای مالی شما دخالت کند و کلید حساب بانکی‌ خود را تنها در دستان خودتان نگه دارید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و به جای اینکه کنار ایشان باشید، سرتان را به کار یا تفریح‌ بند می‌کنید. قبل از اینکه عشق‌زندگی‌تان از این رفتار دلخور شود، به او قول بدهید که از امروز به بعد وقت بیشتری را در کنار ایشان خواهید گذراند. در انجام کارها استمرار ندارید و قبل از اینکه از شغلی نتیجه بگیرید، شغل‌تان را عوض می‌کنید و از شاخه‌ای به شاخه دیگر می‌پرید. این روحیه به غیر از شکست چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت و با استمرار و تمرکز در یک شغل مشخص، درهای موفقیت را به روی خود باز کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان‌ مردم‌دار و آرامی هستید و به لطف این روحیه، امروز لحظه‌هایی سرشار از آرامش را تجربه خواهید کرد. روز بسیار خطرناکی برای معامله و امور مالی است و اگر حواس‌تان نباشد، ضرر هنگفتی را در تجارت و خرید تجربه خواهید کرد. حرف دل‌تان را به زبان نمی‌آورید و همسر یا عشق‌زندگی‌تان از این روحیه دلخور شده است. امروز زمان خوبی است که عشقی که در دل دارید را به زبان بیاورید و عشق‌زندگی‌تان را غرق محبت کنید. انسان هنرمندی هستید، اما به رغم اینکه دستی در هنر دارید، خودتان را دست‌کم می‌گیرید و کسی از استعداد‌های درخشان شما خبر ندارد. امروز فردی که ارتباطات خوبی در دنیای هنر دارد، استعداد شما را کشف می‌کند و زمینه درخشیدن شما در عالم هنر فراهم می‌شود. یکی از دوستان قدیمی که خاطره‌های خوشی با هم داشته‌اید، امروز به دیدار شما می‌آید و خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده خواهید کرد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

رفتار مناسبی با دیگران ندارید و بدون در نظر گرفتن تمام جوانب، در مورد دیگران قضاوت می‌کنید. این روحیه اطرافیان را از شما دلخور کرده است و جایی در میان آنها ندارید. از امروز تصمیم بگیرید قضاوت‌های غیر‌منصفانه و عجولانه را کنار بگذارید و قبل از هرگونه قضاوتی، ابتدا خودتان را جای فرد مورد نظر قرار دهید. قصد انجام کار مهمی را دارید اما برای این کار امروز و فردا کرده‌اید و تاکنون دست‌‌روی‌دست گذاشته‌اید. امروز زمان خوبی برای آغاز این کار است و با تلاش و کوشش، کاری که مدت‌ها سودای انجام آن را در سر داشتید با موفقیت به پایان برسانید. روز خوبی برای عاشقی است و دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و شب‌و‌روزی عاشقانه را سپری کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

مدتی است که از بیماری رنج می‌برید اما اهل مراجعه به پزشک نیستید و با درمان‌های خودسرانه، وضعیت سلامتی‌تان وخیم‌تر شده است. کار را به دست کاردان بسپارید و امروز در اولین فرصتی به پزشک خانوادگی‌تان مراجعه کنید، در غیر این‌صورت سلامت شما روزبه‌روز وخیم‌تر خواهد شد.احتمال دارد میان شما و فردی که رابطه نزدیکی با او دارید، مشاجره‌ای در بگیرد. اجازه ندهید این مشاجره، احترام میان شما و این فرد را از بین ببرد و بزرگواری به‌ خرج دهید و در اولین فرصت با این فرد از در دوستی و صلح وارد شوید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز از دنده چپ بلند شده و کم‌حوصله است. عقل سلیم حکم می‌کند در چنین شرایطی، ایشان را تنها بگذارید و اجازه دهید با‌گذشت زمان، حال‌و‌احوال بهتری پیدا کند. عازم سفری تفریحی هستید، این موقعیت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید در سفر خوش‌گذرانی کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

انسان ولخرجی هستید و پول در جیب شما بند نمی‌شود، به خاطر داشته باشید اگر این روحیه را کنار نگذارید، قطعاً در آینده به لحاظ مالی با مشکل روبرو خواهید شد. به اهل منزل قول داده‌اید که امروز بعداز‌ظهر دست آنها را بگیرید و برای خرید و گردش و تفریح، بیرون بروید. به قول‌تان عمل کنید و لحظه‌های شادی را در کنار خانواده سپری نمایید. به رفتار همسر یا عشق‌زندگی‌تان مشکوک شده‌اید و این روحیه شما را از داخل تخریب کرده است. ادامه این رویه به صلاح شما و عشق‌زندگی‌تان نیست و در اولین فرصت با ایشان صحبت کنید و راه چاره‌ای پیدا نمایید. اهمیتی به سرووضع خود نمی‌دهید و مدتی است که رخت‌و‌لباس چندانی برای خودتان نخریده‌اید. امروز بهترین زمان برای خرید لباس و پوشاک است، این فرصت را غنیمت بگیرید و با خرید چند دست لباس شیک، از همیشه خوش‌تیپ‌تر شوید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

اگر قصد سرمایه‌گذاری دارید، پول خود را در خرید املاک و مستغلات سرمایه‌گذاری کنید و مطمئن باشید، سود خوبی روانه حساب‌‌های بانکی شما خواهد شد. توجهی به نظر همسر یا عشق‌زندگی‌تان ندارید و این رویه ایشان را حسابی از شما دلخور کرده است. از امروز تصمیم بگیرید که در تصمیم‌های مهم، نظر عشق‌زندگی‌تان را جویا شوید و به ایشان ثابت کنید که نظر وی برای شما از نظر هر کس دیگری مهم‌تر است. به لحاظ کاری به مشکلی برخورد کرده‌اید و راه چاره‌ای به نظرتان نمی‌رسد. امروز یکی از دوستان متوجه مشکل شما خواهد شد و با همفکری ایشان، این مشکل را از سر راه برخواهید داشت. مدتی است که وقت فراغتی دست نداده است و لحظه‌ای از کار و تلاش رهایی ندا‌شته‌اید، امروز بعداز‌ظهر زمان فراغتی پیدا می‌شود، این زمان را به خودتان اختصاص دهید و تا می‌توانید تفریح و استراحت کنید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روز خوبی را شروع کرده‌اید و سرشار از نشاط و انرژی هستید. در نتیجه اجازه ندهید روزمرگی‌های زندگی روزتان را خراب کند و با تلاش بیشتری کارها را انجام دهید. مهمانی بزرگی در پیش دارید و دوستان و آشنایان را به منزل خود دعوت کرده‌اید، برگزاری این مهمانی ممکن است شما را خسته کند، اما نگران نباشید چرا که به اندازه‌ای به شما در این مهمانی‌ خوش می‌گذرد که خستگی زحمت‌هایی که کشیده‌اید از تن‌تان بیرون می‌رود. امروز با فرد مهمی قرار ملاقات دارید، گفته‌هایی که میان شما و این فرد مهم ردوبدل می‌شود را آویزه گوش کنید و در آینده به کار بگیرید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

مدت زیادی است که پولی را از فردی قرض کرده‌اید و شرایط پرداخت این بدهی تاکنون فراهم نشده است. امروز پولی به دست شما می‌رسد و با این پول بدهی‌تان را پرداخت کنید و از زیر بار دِین مردم بیرون بیایید. انسان دقیقی هستید و کارها را با دقت و سرعت انجام می‌دهید. این روحیه امروز در انجام کارها به کمک‌تان می‌آید و زودتر از چیزی که فکرش را بکنید، کارهای روزانه را در یک چشم‌به‌هم زدن انجام می‌دهید. رابطه‌ میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان روز‌به‌روز در حال تیره‌شدن است و اگر فکری به حال این وضعیت برندارید، احتمال ایجاد فاصله‌ای عمیق بین شما و عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. زحمت‌هایی که در گذشته انجام داد‌ه‌اید در حال ثمره ‌دادن است و امروز خبرهای خوشی از پیشرفت و موفقیت در کار به گوش شما خواهد رسید.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

روز خوبی را به لحاظ مالی شروع کرده‌اید و از مال دنیا چیزی کم‌و‌کسر ندارید، اما فراموش نکنید که در همیشه روی یک‌ پاشنه نمی‌چرخد و از آنجایی که احتمال دارد در آینده نیازمند پول شوید، امروز پولی برای روز مبادا کنار بگذارید. میان اعضای خانواده مشاجره‌ای در گرفته است و اگر امروز برای حل این مشاجره دخالت نکنید، کار بالا می‌گیرد و رابطه اعضای خانواده کدر خواهد شد. زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید اما احساس می‌کنید که این زحمت‌ها به چشم همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌آید و آن‌گونه که انتظار دارید قدردان شما نیست. این وضعیت را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و اجازه ندهید چنین احساسی میان شما فاصله بیاندازد.

فال روزانه ۱۸/ ۱۰/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      فقط دیماهی ک گفت روز خوبی را شروع کردید خخخخ پسر امروز روز تاریخی بود که تا هزاران سال ازش صحبت میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج