۹۴۸۴۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هیچ مساله‌ای امنیت پرواز‌ها را تهدید نمی‌کند

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : فرودگاه امام (ره) با رعایت تمامی مقررات و قوانین ملی و بین‌المللی در حوزه امنیت و ایمنی، پذیرای پروازها است.

خبرآنلاین: معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت : فرودگاه امام (ره) با رعایت تمامی مقررات و قوانین ملی و بین‌المللی در حوزه امنیت و ایمنی، پذیرای پروازها است.

حسن خوشخو با بیان اینکه پروازها در فرودگاه امام (ره) طبق روال عادی در حال انجام است اظهار کرد: سانحه دلخراش و غم انگیر سقوط هواپیمای بویینگ ٧٣٧ هواپیمایی اوکراین اینترنشنال هیچ گونه وقفه‌ای در پروازهای این فرودگاه ایجاد نکرد و عملیات نشست و برخاست پروازها از زمان وقوع سانحه تاکنون بدون هیچگونه خللی در حال انجام است.

وی با اشاره به اهمیت و نقش فرودگاه امام (ره) در صنعت حمل و نقل هوایی کشور و حضور شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی در این فرودگاه افزود رعایت تمامی مقررات و قوانین ملی و بین المللی در حوزه امنیت و ایمنی پروازها مهمترین و اصلی ترین اولویت این فرودگاه است تا پروازها بدون هیچگونه مشکلی انجام شوند.

خوشخو ادامه داد: در حال حاضر نیز همچون همیشه شرایط برای انجام ایمن پروازها در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) فراهم است و هیچ مساله‌ای امنیت و ایمنی پروازها در این فرودگاه را تهدید نمی‌کند و آمادگی میزبانی از پروازهای تمامی شرکت‌های هواپیمایی را داریم.

معاون بهره برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: این مجموعه بعنوان مهمترین درگاه ورودی کشور همواره بر خدمت رسانی شایسته به مسافران داخلی و خارجی تاکید دارد و تمامی دستورالعمل‌های لازم در جهت تامین رفاه، امنیت و ایمنی مسافران را رعایت می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج