۹۴۹۲۴۰
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

جدایی ری از تهران به کجا رسید؟

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تلاش کمیسیون شورا‌های مجلس برای مسکوت ماندن طرح جدایی ری از تهران خبر داد و گفت: این مسأله به نفع مردم ری و تهران نیست و باید نمایندگان مجلس به این جدایی رأی مثبت دهند.

فارس نوشت: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از تلاش کمیسیون شوراهای مجلس برای مسکوت ماندن طرح جدایی ری از تهران خبر داد و گفت: این مسأله به نفع مردم ری و تهران نیست و باید نمایندگان مجلس به این جدایی رأی مثبت دهند.

حسن خلیل‌آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره موضوع جدایی ری از تهران اظهار داشت: این جدایی در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی شده و قرار است این کمیسیون پیشنهاداتش را در صحن مجلس مطرح کند. ما پیگیر این موضوع هستیم تا کمیسیون شوراها پیشنهاد مثبتی در این زمینه ارائه دهد و جدایی ری از تهران صورت گیرد.

وی با بیان اینکه تا قبل از بهمن باید کمیسیون شوراها پیشنهاد خود را در صحن ارائه دهد، گفت: خبری به دستمان رسیده که قرار است کمیسیون شوراها پیشنهاد مسکوت ماندن جدایی ری از تهران را دهد که ما مخالف این موضوع هستیم و نمایندگان تهران نیز موافق این مسأله نیستند.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ادامه داد: از آنجایی که نتوانستند این طرح را در کمیسیون شورا رد کنند و با اصل ۱۰۰ قانون اساسی مغایرت دارد تصمیم بر مسکوت ماندن آن طی ۶ ماه شده‌اند لذا ما به دنبال این قضیه هستیم که نمایندگان مجلس به مسکوت ماندن جدایی ری از تهران رأی ندهند و رأی به تصویب این جدایی دهند.

خلیل‌آبادی گفت: مسکوت گذاشتن طرح جدایی ری از تهران در واقع استخوان به روی زخم گذاشتن است و به صلاح نیست و به نظرم بهتر است نمایندگان مجلس آن را رد و طرح را هر چه سریع‌تر تصویب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به سر گوچه ما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج