۹۴۹۹۸۲
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

رضایی: رابطه ایران و عراق بر اساس برادری است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت سرلشکر سلیمانی و ابومهدی المهندس با بیان اینکه «شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت های ایران و عراق را مستحکم تر کرد» تصریح کرد: این موضوع اثبات می کند رابطه ما با عراق رابطه دخالت در امور یک دیگر نبوده و بر اساس دوستی و برادری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شهادت سرلشکر سلیمانی و ابومهدی المهندس با بیان اینکه «شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت های ایران و عراق را مستحکم تر کرد» تصریح کرد: این موضوع اثبات می کند رابطه ما با عراق رابطه دخالت در امور یک دیگر نبوده و بر اساس دوستی و برادری است.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح سه شنبه در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهید او که در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت رسیدن این شهیدان در عراق خاطر نشان کرد: یکبار دیگر واقعه کربلا در عراق تکرار شد و وفاداران به امام حسین (ع) از عراق و ایران در کنار یکدیگر شهید شدند.

وی ادامه داد: مسیری که شهیدان سلیمانی و ابومهدی پیمودند ادامه همان مسیر امام حسین(ع) بود. همانطور که در اربعین ملت های ایران و عراق در کنار یکدیگر این مراسم با شکوه را برگزار می‌کنند، این بار نیز شهادت دو قهرمان مبارزه با تروریسم و مدافع اسلام و قرآن پیوند ملت های ایران و عراق را مستحکم تر کرد. این موضوع اثبات می کند رابطه ما با عراق رابطه دخالت در امور یک دیگر نبوده و بر اساس دوستی و برادری است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: این واقعه نشان داد که برخلاف ادعای برخی مبنی بر دخالت ایران در امور عراق، ما خواهان استقلال و عزت عراق هستیم و به دنبال آن هستیم که ملت عراق از سرافراز ترین ملت‌های منطقه باشد و این را با خون شهید عزیزمان به اثبات رساندیم.

رضایی گفت: جبهه مقاومت امروز بیش از گذشته تقویت شده است زیرا امروز ملت های محور مقاومت بیش از پیش به یکدیگر نزدیک شده‌اند و در انتقام گرفتن هم اقداماتی خواهند کرد و تا اخراج سربازان و نظامیان آمریکا از منطقه فعالیت‌های جبهه مقاومت اسلامی همچنان ادامه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برادر پولکی ما نمیخواهیم

    • بدون نام

      از یارو پرسیدن نتیجه خواستگاری چی شد گفت 50 50 پرسیدن یعنی چی گفت ما گفتیم بله و اونا گفتن نه

    • بدون نام

      چه برادری برای شما اره

    • بدون نام

      احسنت اقای رضایی

    • ع و

      از گذشته که بعثی بودند وحالا هم برادرید ماشاالله

    • موسی

      آقای رضایی هنوز حرفهایی تکراری میزنی کمی به فکر کشور ومردم باشیم جوان‌ها بیکار خانواده ها بار سنگینی بر دوششان قرار گرفته بیماری ها زیاد شده روانکاو کم داریم شادی نیست چهل ساله داریم پول‌های مان در راه جنگهای نیابتی هدر میدیم باز هم حرفهای تکراری

    • بدون نام

      سردار کجاش برادری ؟بازم توشهرهای مذهبی عراق مردم برعلیه ماشعار میدن.

    • بدون نام

      برادرتون بخاطر موشک هاتون ازتون شکایت کرده برادر؟

    • حامد نوری

      برادر رضایی چرا وافقیعت را به مردم نمیگویید چرا در سازمان ملل نمیگید هما مشکلات داخلی را ترامپ به وجود اورده چرا به مردم نمیگید ما در تحریم شدید هستیم چراهمه مشکلات را از دولت میدانید دوست از دولت هم مقصر است در هر مغازه قیمت ها فرقی میکنه کسی نیست جلو اینها را بگیره وغیره چیز های دیگه ولی بعضی جاها دولت مجبور است اگاهی واطلاعات ما ضعیف است به همه کشور و مردم بفهمانید فشار ما از کجاست خدا لعنت کنه ترامپ

    • یزدان

      آقامحسن مواظب باش خودتادررده حاج قاسم سلیمانی ندونی ونخای بگی راه منم راه حاج قاسمه که نیت شماباشهید سلیمانی خیلی تفاوت داره.واقعأمردبودروحش شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج