اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۵۰۹۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تاریخ در مورد یحیی و پرسپولیس تکرار می‌شود؟

یحیی گل‌محمدی بعد از مدت‌های کش‌وقوس به‌عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و یکی از سوال‌های بزرگ در ذهن هواداران پرسپولیس این است که آیا تاریخ بار دیگر تکرار درمورد او و پرسپولیس خواهد شد یا نه؟

خبرآنلاین: یحیی گل‌محمدی بعد از مدت‌های کش‌وقوس به‌عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد و یکی از سوال‌های بزرگ در ذهن هواداران پرسپولیس این است که آیا تاریخ بار دیگر تکرار درمورد او و پرسپولیس خواهد شد یا نه؟

بعد از انتخاب یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی پرسپولیس یکی از خاطراتی که در ذهن هواداران پرسپولیس یادآوری شده داستان میان او و مهدی مهدوی‌کیا بود. ماجرای مشهور این دو نفر به زمانی برمی‌گردد که یحیی گل‌محمدی به‌عنوان سرمربی موقت و بعد مانوئل ژوزه انتخاب شد و یحیی در یکی از تصمیمات ابتدایی خود، مهدی مهدوی‌کیا را از میان بازیکنان پرسپولیس کنار گذاشت.

پیش از آمدن گل‌محمدی، پرسپولیس قرارداد ماهینی، کاپیتان دوم تیم که در ماه‌های اخیر بیش‌تر مصدوم بود فسخ کرد و حالا این سوال ایجاد شده این رفتار در آینده درمورد سیدجلال حسینی و دیگر بزرگ‌ترهای تیم هم اتخاذ خواهد شد یا نه؟

از آن روزها و در میان تیم فنی هفت سال پیش یحیی، حالا مجبتی حسینی، دستیار او در ذوب‌آهن و تراکتور به‌عنوان یک سرمربی خود را در لیگ یک مطرح کرده و حالا این یحیی گل محمدی است که با افتخارات زیادی به پرسپولیس برگشته است و می‌خواهد بعد از قطبی و پروین، سومین مربی ایرانی‌ای باشد که در قهرمانی لیگ برتر را پرسپولیس تجربه می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج