جاباما
۹۵۱۴۵۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اولیایی: نباید زیر بار حرف زور AFC برویم

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: معتقدم باید محکم پای گرفتن حق مان از فوتبال آسیا بایستیم و اگر این حق محقق نشد، باید از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد.

خبرگزاری مهر: سید کاظم اولیایی اظهار داشت: الان زمان وفاق ملی برای احقاق حق فوتبال باشگاهی از آسیا است. باید اختلافات رنگی و جناحی را کنار گذاشت و به جای تاختن به یکدیگر و تسویه حسابهای شخصی، به فکر یافتن راهی برای نجات از این بحران بود.

وی بیان داشت: مطالبه گری ما از کشور کویت است. کویتی که در زمان جنگ با صدام ما تنها کشوری بودیم که از آنها حمایت کردیم و به پناه جویان شان پناه دادیم. کویتی ها بهتر از همه دنیا می دانند ایران چقدر امن است و ما انتظار نداشتیم آنها این آتش را روشن کنند.

عضو هیات موسس اتحادیه مدیران فوتبال تصریح کرد: حق ما حضور در لیگ آسیا و حق بالاترمان بازی کردن در کشور خودمان است و هرگز نباید اجازه داد که این حق مسلم را از ما سلب کنند. اگر امروز زیر بار این تصمیم بریم، فردا تیم ملی ما را از میزبانی محروم می کنند و پس فردا به سراغ سایر رشته های ورزشی می آیند.

اولیایی تاکید کرد: فوتبال مقوله ای بسیار مهم در دنیا است اما آنقدر ارزش ندارد که به خاطر آن خفت بپذیریم و امنیت ملی کشورمان را زیر سئوال ببریم. باید از همین الان همه مدیران ورزش کشور دست به کار شوند تا از این بحران خارج شویم و اگر نشد به نظر من هر چهار تیم باید با هم از حضور در این مسابقات انصراف دهند تا عزت و شرف کشورمان حفظ شود.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در خصوص اظهارات هوشنگ نصیرزاده بیان داشت: از اظهارات او تعجب می کنم. چطور وقتی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده نصیرزاده حکمش را هم صادر می کند تا موج نا امیدی در مردم بیفتد. نصیرزاده مدیر پخته ای است و نباید هیجان زده اظهار نظر کند و اجازه دهد مقامات ورزش کشور در آرامش بتوانند اوضاع را کنترل کنند.

وی افزود: ایران همواره جزو بهترین میزبانان ورزشی بوده و بارها پیش آمده که حتی کشتی گیران خود کشور آمریکا هم به راحتی به ایران آمده، مسابقه داده و با امنیت خاطر ایران را ترک کردند و حتی بعضی از آنها بعدا به عنوان توریست به کشور ما بازگشتند. ایران امن ترین کشور منطقه است و باید کشورهای دیگر هم به صحت این ادعای ما باور داشته باشند.

اولیایی در خاتمه با انتقاد از فیفا بیان داشت: فیفا هم باید در این خصوص ورود کند. فیفا که یک انجیو غیر وابسته به هر دولت و سیاستی است و شعار آن جدا سازی سیاست از فوتبال است، نباید اجازه اینچنین تصمیم گیری های سیاسی را در فوتبال بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج