۹۵۱۶۳۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توخل: نیمار بازیکنی شده که دوست دارم

سرمربی پاری سن ژرمن به ستایش از نیمار پرداخت و از آخرین وضعیت کاوانی هم سخن به میان آورد.

ایسنا: به نقل از لوپاریزین، نیمار در ابتدای فصل به خاطر حاشیه‌های زیادی که داشت از ترکیب پاری سن ژرمن کنار گذاشته شد و چهار بازی آغازین را از دست داد اما او بعد از بازگشت به ترکیب اصلی توانست عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد.

توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن به ستایش از نیمار پرداخت و گفت: وقتی چند دیدار اخیر را نگاه می‌کنیم به خوبی متوجه می شویم که نیمار چه بازیکن کلیدی و تاثیرگذاری در پاری سن ژرمن شده است. او به بازیکنی کلیدی و تاثیر گذار تبدیل شده است و هم در حمله به ما کمک می کند و هم وظایف دفاعی اش را به خوبی انجام می دهد.

توخل ادامه داد: نیمار الان به رهبری در پاری سن ژرمن تبدیل شده که دوست دارم. او وضعیت خوبی در تیم دارد و چالش کنونی‌اش این است که باید این روحیه را حفظ کند. یک بازیکن بزرگ باید هم در حمله خوب باشد و هم در کارهای دفاعی. نیمار الان چنین وضعیتی دارد و اگر تمام بازیکنان این‌گونه باشند به بهترین تیم تبدیل خواهیم شد و اگر این‌گونه نباشد تیم عادی خواهیم شد و طبیعتا تیم های عادی چیزی به دست نخواهند آورد.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره کاوانی هم گفت: آسیب دیدگی هر بازیکنی من را نگران خواهد کرد چرا که یک مربی باید همه بازیکنان خود را آماده در اختیار داشته باشد. کاوانی احساس درد داشت و من چکار می توانم انجام دهم؟ باید این مسئله را قبول کنم. امیدوارم که هر چه زوتر به شرایط بازی برسد.

توخل قبل از دیدار برابر لوریان از وضعیت تیمش ابراز نگرانی کرد. او گفت: برابر موناکو ۲۵ بازیکن در اختیار داشتم اما الان تنها ۱۶ بازین در اختیار دارم. مجبور هستم که از بعضی از بازیکنان زیاد استفاده کنم و این باعث خستگی آنها می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج