جاباما
۹۵۲۳۸۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شکایت ۴ باشگاه ایرانی از AFC با وکالت فدراسیون فوتبال

مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و توسعه وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا به CAS ارسال خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: به دنبال صدور رای از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سلب میزبانی از تیم‌های باشگاهی در لیگ قهرمانان آسیا، فدراسیون فوتبال با وکالت از چهار نماینده کشورمان به دادگاه عالی ورزش (CAS) شکایت می‌کند.

با اعلام مهدی علی‌نژاد، سرپرست معاونت ورزش قهرمانی و توسعه وزارت ورزش و جوانان مراحل اولیه تنظیم دادخواست شکایت از AFC پشت سر گذاشته شده است. از همین‌رو قرار است طی روز‌های سه‌شنبه یا چهارشنبه شکایت فدراسیون فوتبال با وکالت از چهار باشگاه پرسپولیس، سپاهان، استقلال و شهر خودرو از کنفدراسیون فوتبال آسیا به CAS ارسال شود.

فدراسیون فوتبال با شکایت از کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال دریافت دستور موقت از CAS است تا به این ترتیب با شکسته شدن رای AFC نمایندگان ایران مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و میزبانی از مسابقات خود نداشته باشند. البته با توجه به توضیحات امیر صدیقی، کارشناس حقوقی فیفا ممکن است زمان صدور این دستور موقت به بازی‌های استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی‌آف نرسد، اما شاید پرسپولیس و سپاهان که در مرحله گروهی هستند، بتوانند از این دستور موقت بهره‌مند شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج