جاباما
۹۵۳۴۴۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه 98/11/04

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سالی که با تولدتان شروع می‌شود بیشتر از همیشه در معرض چشم دیگران قرار خواهید گرفت و اطرافیان تعامل بهتری با شما خواهند داشت. در بهمن ماه که با تولدتان شروع کرده‌اید خودتان را آماده تغییرات جدیدی در این سال کنید و سالی متفاوت را رقم بزنید. در ماه اسفند ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما خواهد رسید. عجله‌ای برای انجام این ایده‌ها نداشته باشید و تا می‌توانید جوانب مختلف این ایده‌های خلاقانه را بررسی نمایید. بهاری که از راه می‌رسد فصل خوبی برای شما نیست و در این فصل با مشکلات مالی مختلفی روبرو خواهید شد، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، این مشکلات دوامی نمی‌آورند و کافی است مشکلات مالی را تا تابستان سال آینده تحمل کنید. سایه همای سعادت در تابستان سال آینده بر سر شما خواهد افتاد و در این فصل فرصت‌های خوبی برای مسافرت و تفریح فراهم می‌شود. مهر و آبانی که در راه است به مهم‌ترین ماه‌های سال تولد شما تبدیل خواهد شد و در این‌ ماه‌ها تا می‌توانید تلاش کنید و وضعیت خود را ثبات بخشید. سالی که با تولدتان شروع شده است را طوری به پایان برسانید که در انتهای این سال، دستاوردهای چشمگیری به کارنامه زندگی‌تان اضافه کرده باشید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز دوستی که نظر وی برای شما مهم است از در تعریف و تمجید از مهارت‌های شما وارد می‌شود و به شما ثابت می‌کند که اهمیت زیادی برای شما قائل است. انسان مهربان و نوع‌دوستی هستید و این روحیه باعث شده تا برای راحتی اطرافیان و اعضای منزل خودتان را به آب و آتش بزنید. این روحیه از جوانمردی شما حکایت دارد اما بیش از حد خودتان را وقف اطرافیان نکنید و زمانی را برای خودتان کنار بگذارید. مدتی است که پولی به کسی قرض داده‌اید و به رغم اینکه موعد پرداخت این قرض سرآمده، این فرد تاکنون دِین خودش را به شما ادا نکرده است. امروز بخت با شما یار است و این فرد پولی که از شما گرفته را پس خواهد داد و به لحاظ مالی اوضاع‌تان بهبود پیدا می‌کند. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما امروز زمانی خوبی برای تصمیم‌های مهم در زندگی نیست و بهتر است عجله نکنید و این تصمیم‌گیری را به آینده موکول نمایید. امروز مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد و به رغم اینکه کارهای زیادی دارید، مجبور می‌شوید وقتی را با این مهمان ناخوانده سپری نمایید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

انسان ستیزه‌جویی هستید و همیشه با اطرافیان سر دعوا دارید. این روحیه باعث شده تا دشمنان زیادی برای خودتان دست‌و‌پا کنید و دوستی برای‌تان باقی نمانده است. از امروز تصمیم بگیرید که با کنار گذاشتن ستیزه‌جویی و خصومت با اطرافیان، از در دوستی با آنها وارد شوید و دامنه رفقای‌تان را گسترش دهید. اندوخته‌ای برای سرمایه‌گذاری دارید و نمی‌دانید با این پول چه کار کنید. امروز زمان خوبی است که اندوخته خود را به گردش بیاندازید و با سرمایه‌گذاری این پول در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری به جیب بزنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کم‌حوصله شده و بهتر است بیش‌از‌حد سربه‌سر ایشان نگذارید. اعتقادی به همکاری در انجام کارها ندارید و همیشه به تنهایی به انجام کارهای سخت و دشوار می‌روید. این رویکرد جلوی موفقیت شما را گرفته و برای حل مشکلاتی که با آنها روبرو هستید، از اطرافیان کمک بگیرید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

انسان خودخواهی هستید و خوشی‌های زندگی را فقط برای خودتان می‌خواهید، قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد منفوری تبدیل کند، خودخواهی را کنار بگذارید و از امروز اطرافیان را نیز در شادی‌های‌تان سهیم نمایید. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، پول چشمگیری عاید شما خواهد شد. امروز یکی از آشنایان نزدیک یا اعضای خانواده به دستاورد چشمگیری خواهد رسید و این موفقیت زمینه شادی و غرور شما را مهیا می‌کند. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز با فردی روبرو خواهید شد و در اولین نگاه به وی دل می‌بازید. اما این عشق ماندگار نخواهد بود و آتش عشق سوزان شما زودتر از چیزی که فکرش را بکنید خاکستر خواهد شد. توانمندی‌‌های زیادی دارید و انسان بامهارتی هستید، اما از این تخصص‌ها به اندازه کافی بهره نمی‌گیرید و این وضعیت باعث شده تا دستاورد چندانی در زندگی نداشته باشید. از امروز تصمیم بگیرید که بهره بیشتری از مهارت‌های خود ببرید و آینده‌ای روشن را برای خودتان رقم بزنید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز از خواب با نگرانی و اضطراب بلند شده‌اید و حال و روز خوشی ندارید، اجازه ندهید این وضعیت روز شما را خراب کند و با انجام کارهای مذهبی یا مدیتیشن و مراقبه، استرس را از خود دور نگه دارید. قرار است مبلغی را برای هزینه آموزش خود یا یکی از اعضای منزل خرج کنید. این هزینه به لحاظ مالی شما را تحت‌فشار قرار می‌دهد، اما غم به دل‌تان راه ندهید چرا که هزینه‌ای که امروز برای آموزش اختصاص می‌دهید، در آینده راه‌های بیشتری را برای موفقیت باز خواهد کرد. مدتی است که از یکی از دوستان قدیمی خود بی‌خبر هستید، امروز در اولین فرصتی تماسی با این دوست قدیمی بگیرید و خاطره‌‌های خوش گذشته را زنده کنید. مسافرتی در پیش دارید، در این مسافرت کوله‌باری از تجربه کسب خواهید کرد و به لحاظ مالی نیز با موقعیت‌هایی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید. انسان خودرای هستید و کارهای‌تان را بدون پرسیدن نظر اطرافیان انجام می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کند، به خودتان قول بدهید که از امروز به بعد، حتماً نظر اطرافیان و اهل منزل را برای انجام کارهای مهم جویا شوید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روزی عاشقانه در انتظار شما است و همسر یا عشق‌زندگی‌تان کاری خواهد کرد که بیشتر از همیشه عاشق وی شوید. امروز ایده‌ای جالب و کارآمد به ذهن شما خطور خواهد کرد. به این ایده بها دهید و با تمام توان به فکر انجام آن باشید. مدتی است که به لحاظ کاری زندگی شلوغ و پرمشغله‌ای داشته‌اید، امروز زمان فراغتی حاصل می‌شود تا از کار فاصله بگیرید و دمی با خودتان خلوت کنید. یکی از اطرافیان یا اعضای خانواده در بستر بیماری افتاده است و روزگار خوشی ندارد، در پرستاری از این فرد چیزی کم نگذارید و به ایشان ثابت کنید که همیشه در کنارش هستید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

امروز یکی از آشنایان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی ندارید به شما سر می‌زند و درخواست کمک می‌کند، بهتر است فکر کمک به این فرد را از سرتان بیرون کنید، چرا که کمک کردن به ایشان، ناخواسته شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. به لحاظ شغلی موقعیت خوبی دارید اما کاری که به آن مشغول هستید، هنوز جای پیشرفت دارد و اگر امروز ایده‌هایی که برای موفقیت بیشتر در سر دارید را اجرا کنید، به دستاوردهای چشمگیر‌تری خواهید رسید. امروز مهمان ناخوانده‌ای از راه می‌رسد، از این مهمان پذیرایی کنید و مطمئن باشید لحظه‌های خوبی را در کنار وی خواهید گذراند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کاری برخلاف روحیه شما انجام می‌دهد و از این کار حسابی دلخور می‌شوید. این دلخوری را به عشق‌زندگی‌تان منتقل کنید و از ایشان درخواست نمایید که اهمیت بیشتری به اخلاق و سلیقه‌های شما بدهد.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، شادی این خبر را پیش‌ خودتان نگه ندارید و با انتقال این خبر فرخنده به دوستان و اعضای خانواده، آنها را در این شادی سهیم کنید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد، در نتیجه تا می‌توانید مواظب رفتار و گفتار خود باشید. انسان شوخ‌طبعی هستید و زندگی را سخت نمی‌گیرید، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمانی دوا است. یکی از اطرافیان پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، به این پیشنهاد جامه عمل بپوشانید و مطمئن باشید سود خوبی روانه حساب‌های بانکی شما خواهد شد.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

مدت زیادی است که مشکل بزرگی در کار شما افتاده و این مشکل حسابی فکر و ذهن‌تان را مشغول کرده است. امروز راه حلی برای باز کردن گره این مشکل به ذهن‌تان خطور می‌کند و بار سنگین مشکلات را زمین خواهید گذاشت. به لحاظ مالی وضعیت خوبی دارید اما فراموش نکنید که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و بهتر است از همین امروز به فکر پس‌انداز باشید و اندوخته‌ای را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اطرافیان قرار است برای شما کاری انجام دهد و دائم به شما وعده‌‌های پوشالی می‌دهد. توجهی به این فرد نداشته باشید و راه دیگری برای انجام کاری که قرار است ایشان انجام بدهد، پیدا نمایید. عاشق شده‌اید و از درد فراق و دوری، خواب و خوراک ندارید، امروز زمان خوبی است که عشق خود را به محبوب ابراز کنید و مطمئن باشید که پاسخ مثبت دریافت خواهید کرد. دوستان ناباب زیادی دارید و وقت خود را با رفاقت با این افراد تلف می‌کنید، اجازه ندهید عمر گران‌بهای شما به دوستی با رفقای ناباب تلف شود و دور این دوستان را خط بکشید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

انسان زودرنجی هستید و سریع از کوره در می‌روید، این روحیه تحمل شما را در برابر مشکلات کاهش داده و حوصله‌ای برای روبرو شدن با سختی‌های زندگی ندارید. امروز زمان خوبی است که این روحیه را کنار بگذارید و به استقبال سختی‌ها و خوشی‌های زندگی بروید. اهل تجمل‌گرایی هستید و هزینه زیادی را برای خرید کالاهای غیرضروری و جلب توجه دیگران انجام می‌دهید. به خاطر داشته باشید که این رویکرد به غیر از ورشکستگی چیزی به دنبال ندارد و ولخرجی را کنار بگذارید. به لحاظ کاری روز خلوتی را شروع کرده‌اید و کار زیادی برای انجام‌دادن ندارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و مشغول انجام کارهای عقب‌مانده شوید. امروز احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما با همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد، در نتیجه بهتر است مواظب رفتار و گفتار خود باشید و روز را بدون دلخوری و مشاجره به پایان برسانید. اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان نمی‌دهید و وقتی با ایشان سپری نمی‌کنید. این روحیه زمینه دلخوری عشق‌زندگی‌تان را فراهم کرده است، در نتیجه امروز زمانی را با ایشان سپری کنید و به وی ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

زحمت‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید، اما دستاورد چندانی نداشته‌اید و این وضعیت شما را افسرده و مأیوس کرده است. اجازه ندهید این احساس بر شما غلبه کند و در دام افسردگی گرفتار شوید، در عوض با پشتکار بیشتر اهداف خود را دنبال کنید و مطمئن باشید در آینده به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به لحاظ مالی روز خوبی را شروع کرده‌اید و از جایی که حتی فکرش را هم نمی‌کنید، سود چشمگیری روانه جیب شما خواهد شد. قول‌های پوشالی زیادی به اطرافیان می‌دهید و اهل وعده و وعید هستید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی تبدیل کند، امروز تصمیم بگیرید که سر قول‌‌تان باشید و طوری زندگی کنید که اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. عازم سفر هستید، اما امروز روز خوبی برای مسافرت نیست و بهتر است این مسافرت را به آینده موکول نمایید. یکی از اطرافیان قصد دارد میان شما و همسر زندگی‌تان فاصله بیاندازد و نقشه‌های شومی برای شما کشیده است، این فرد را شناسایی کنید و حسابش را کف دستش بگذارید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

روز خوبی را شروع نکرده‌اید و به لحاظ فکری حسابی نگران آشفته هستید، در چنین شرایطی با یکی از دوستان که سنگ‌صبور شما است، صحبت کنید و بار نگرانی‌های خود را زمین بگذارید. شغل جدیدی به شما پیشنهاد شده و در نگاه اول، این شغل وسوسه‌برانگیز به نظر می‌رسد. اما پیشنهاد می‌کنیم تحقیقات بیشتری برای این شغل انجام دهید و قبل از قبول آن، تمام جوانب را در نظر بگیرید. مشاجره‌های زیادی با همسر یا عشق‌ز‌ندگی‌تان دارید و یک روز خوش در زندگی نمی‌بینید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در اولین فرصت سنگ‌ها را با عشق‌زندگی‌تان وا بکنید و به صلح و صفا برسید. مدتی است که به انجام کار سخت و دشواری مشغول هستید و این کار فشار زیادی به شما وارده کرده است، امروز این کار به پایان خواهد رسید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت نمایید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

شهامتی برای اتخاذ تصمیم‌های مهم زندگی ندارید و اجازه می‌دهید دیگران به جای شما تصمیم بگیرند. قبل از اینکه این روحیه شما را به انسانی بی‌اراده تبدیل کند، عنان زندگی را در دست خود بگیرید و به اطرافیان ثابت کنید که کسی حق ندارد به جای شما تصمیم بگیرد. امروز به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم نه تنها به شما حسابی خوش خواهد گذشت، بلکه دوستان جدیدی نیز پیدا می‌کنید. انسان منظمی نیستید و کارها را اولویت‌بندی نمی‌کنید، در نتیجه دستاورد چندانی در زندگی ندارید و به جای اهمیت دادن به کارهای مهم، خودتان را سرگرم کارهای پیش‌پا افتاده می‌کنید. امروز زمان خوبی است که فکری به حال این وضعیت بردارید و با تغییر در رفتار و اولویت‌بندی کارها، درهای موفقیت و پیشرفت را به روی خود باز کنید. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند گذشته به شما در حل مشکلات کمک نمی‌کند و توجه لازم را به شما ندارد، این احساس را با عشق‌زندگی‌تان درمیان بگذارید و دلیل چنین رویکردی را از ایشان جویا شوید.

فال روزانه ۰۴/ ۱۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج